Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei laittanut hyvän yön viestiä vaikka lupasi

Vierailija
15.06.2021 |

Ollaan seurusteltu vuosi. Minua ärsyttää, kun hän laittaa snapchatissa kaikille muille hyvän yön viestin (siellä on iso liuta myös naisia). Mutta minulle ei. Heillä on tosin ilmeisesti tämä snap streak, meillä ei ole koko suhteen aikana ollutkaan kun itse tykkään enemmän viestitellä hänen kanssa chat osiossa kuin kuvilla.

Eilen sanoin että olisi kiva jos laittaisi minullekin hyvää yötä, ja hän lupasi että laittaa. Mutta ei laittanut.. Mielestäni vaikuttaa aika välinpitämöttömältä.

Tekisi mieli nyt laittaa hänelle viestiä, että eipä sitten laittanut niin pitää näköjään itsekin ruveta välinpitämättömäksi. Kannattaako kuitenkaan tällainen "angstaaminen" vai olenko niinkuin ei mitään? Olen ehkä viime aikoina valittanut liikaa asioista, hän on sanonut että ei jaksaisi aina kinastella. Haluaisin kyllä muuttaa käytöstäni vähemmän "angstaavaksi".

Ja meillä on ikää 26 v jos joku luulee ollaanko teinejä.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen piti kysyä ihan kasvotusten mikset toivottanut hyvää yötä, nykyään lasketaan jotain perkeleen pisteitä

Ainoa oikea ratkaisu on angstata kaikilla mahdollisilla miehen somealustoilla että miksi sä toivottelet kaikille ho roille muttet mulle ja muista mainita että ho rojen pitää jättää sun The Mies rauhaan koska se vaikuttaa olevan todellinen palkinto josta kannattaa pitää kiinni

Vierailija
42/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei myöskään koskaan tykkää instagram kuvistani.. Ja minussa aiheuttaa mustasukkaisuutta kun huomaan että hän on ruvennut seuraamaan siellä jotain tyttöjä.

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

t r olli mikä t r o l l i

Vierailija
44/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli ikäkriisiä niin nyt se on kyllä ohi 

N44

Vierailija
45/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä ärsyttää tässä suhteessa sekin kun oikeastaan aina vaan katsotaan sarjoja tai mies on puhelimellaan seurassani ja selaa facebookkia, tiktokkia, youtubea jne.. Tuntuu että itse kaipaisin jo vähän "aikuismaisempaa" suhdetta, mutta sitten taas toisaalta en tiedä mitä hänelle ehdottaisin..

- Ap

Siis te vietätte aikaa sisällä katsomalla sarjoja ja surffaamalla kännykällä, koska ette keksi muuta tekemistä?

Autetaanpa yhdessä ap:ta ja luetellaan, mitä kaikkea muuta voi tehdä etenkin kesällä

- kävelyretket

- pyöräretket

- picnic

- minigolf

- uiminen, uimarannalla oleminen (ilman kännykkää)

- patikointi/vaellus

- telttaretket (yöpyä voi myös leirintäalueilla, jos metsässä yöpyminen tuntuu liian vieraalta)

- mökkiviikonloppu vuokramökissä

- matkailu

- museot, näyttelyt

- suppailu, melominen (ensin oppimaan taidot)

- kavereiden tapaaminen

- kahviloissa käyminen, kesällä erityisesti uusien kesäkahviloiden bongaaminen

- elokuvat elokuvateatterissa

- ravintolaillat

- kesäterassit

- grillaaminen, jos on paikka, tai kertakäyttögrillillä turvallisella paikalla silloin, kun ei ole metsäpalovaroitusta

Listaa saa jatkaa.

Vierailija
46/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei myöskään koskaan tykkää instagram kuvistani.. Ja minussa aiheuttaa mustasukkaisuutta kun huomaan että hän on ruvennut seuraamaan siellä jotain tyttöjä.

- Ap

Miksi tässä on niin paljon alapeukkuja? Siksi että mies on törkeä ja välinpitämätön vai koska ylireagoin? Ei hän kovin aktiivisesti tykkäile kyllä muidenkaan kuvista, ihan satunnaisesti joistain yksittäisistä (lähinnä kavereiden autojen kuvat), mutta tuntuu muuten käyttävän aktiivisesti kun aina on katsonut kaikki ig stoorini ja rupeaa usein seuraamaan uusia käyttäjiä.

- Ap

Vierailija
47/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä ärsyttää tässä suhteessa sekin kun oikeastaan aina vaan katsotaan sarjoja tai mies on puhelimellaan seurassani ja selaa facebookkia, tiktokkia, youtubea jne.. Tuntuu että itse kaipaisin jo vähän "aikuismaisempaa" suhdetta, mutta sitten taas toisaalta en tiedä mitä hänelle ehdottaisin..

- Ap

Siis te vietätte aikaa sisällä katsomalla sarjoja ja surffaamalla kännykällä, koska ette keksi muuta tekemistä?

Autetaanpa yhdessä ap:ta ja luetellaan, mitä kaikkea muuta voi tehdä etenkin kesällä

- kävelyretket

- pyöräretket

- picnic

- minigolf

- uiminen, uimarannalla oleminen (ilman kännykkää)

- patikointi/vaellus

- telttaretket (yöpyä voi myös leirintäalueilla, jos metsässä yöpyminen tuntuu liian vieraalta)

- mökkiviikonloppu vuokramökissä

- matkailu

- museot, näyttelyt

- suppailu, melominen (ensin oppimaan taidot)

- kavereiden tapaaminen

- kahviloissa käyminen, kesällä erityisesti uusien kesäkahviloiden bongaaminen

- elokuvat elokuvateatterissa

- ravintolaillat

- kesäterassit

- grillaaminen, jos on paikka, tai kertakäyttögrillillä turvallisella paikalla silloin, kun ei ole metsäpalovaroitusta

Listaa saa jatkaa.

Tiedäthän, että ( ei välttämättä nuorempi) nykyihminen ottaa sen elintärkeän älypuhelimen mukaansa kaikkiin noihin mainitsemiisi paikkoihin ja sielläkin kuljetaan se älypuhelin kädessä ja pää vinossa. Niihin kaverin tai seurustelukumppanin mahdollisiin kysymyksiin sitten ynähdellään jotain yksitavuista, koska se siellä älypuhelimessa on niiiin tärkeitä asioita.

Vierailija
48/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman hankala samaistua tuohon kun olin 26 vuotiaana naimisissa ja kolmen lapsen äiti. Enkä tuosta snapchatistä ymmärrä yhtään mitään.

N29

Tähän on 'hieman' hankala samaistua, vaikka olen 19v ja poikaystäväni 26v. Poikaystävällä taitaa snapchat olla, minulla ei. Hyvät yöt toivotetaan videopuhelun aikana, kun eri paikkakunnilla asutaan....

Vierailija
49/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoa muutamaksi päiväksi ja sitten muutat viestittelyn sellaiseksi, että joutuu "etsimään" sinua.

Vierailija
50/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Miksi tässä on niin paljon alapeukkuja? Siksi että mies on törkeä ja välinpitämätön vai koska ylireagoin? Ei hän kovin aktiivisesti tykkäile kyllä muidenkaan kuvista, ihan satunnaisesti joistain yksittäisistä (lähinnä kavereiden autojen kuvat), mutta tuntuu muuten käyttävän aktiivisesti kun aina on katsonut kaikki ig stoorini ja rupeaa usein seuraamaan uusia käyttäjiä.

- Ap

Siksi koska se on pelkkää p a s k a a.

Vierailija
51/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen media on oleva länsimaisen sivistyksen tuhon syy.

Vierailija
52/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin onnellinen, ettei omassa nuoruudessa oltu kännykkäriippuvaisia. Kirjoittelin kirjeitä. Ja kirjeet kulki päivässä tai viimeistään kahdessa päivässä. Tv.fossiili -67

Vierailija
53/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, tässähän tuntee ittensä ihan ikälopuksi 😳

T. N29, naimisissa ja viiden lapsen äiti.

Vierailija
54/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin ja some tuntuu olevan suhteenne kaikkien ongelmien takana. Joka viestissäsi tulee esille kuvista tykkääminen, snapchat, snapchat-pisteiden laskeminen, muiden kuvista tykkääminen. Sometauko voisi tehdä hyvää. 

Vierailija
55/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

- Ap

Miksi niin paljon alapeukkuja? Koska olette 26v ja käyttäydytte kuin 15v. Kasvakaa jo nyt

Vierailija
56/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa tää aloitus aivan valtavasti ja nää postaukset jossa mietitään teidän ikää, en tarkoita pahalla vaan ehkä joku shokkireaktio.

Mitä meille ihmisille on tapahtunut? Oma 9-vuotias lapseni kertoi että aikoo asua kotona 32-vuotiaaksi ja en saanut häkeltynyttä nauruani katkeamaan viikonloppuna kun hän koki olevansa täysin vakavissaan asian suhteen ja itse olin ajatellut että 9 vuoden päästä vietän elämää, jossa lapseni on jo töysin itsenäinen. Nyt kun tätä ketjua luen niin ehkä se on vain niin että maailma on niin erikoinen nykyään ja tunnetaidot ja peruskäytöstavat ovat hämärtyneet somejen ja äppien takia, että aikuisiksi tunne-elämältään koetaan olevan vasta yli 30-vuotiaat. Sanotaan että milleniaalien jälkeiset ovat diginatiiveja, mutta kyllä meidän vanhempien pitäisi pitää huolta siitä että yli 20-vuotiaat ymmärtäisi mikä on normaalia käytöstä ja mikä ei tai jos ei osata kasvattaa niin sitten tosiaan vielä lähes kolmikymppiset lasketaan menneisyyden teineiksi. Liian paljon ja liian yksin on yksi sukupolvi somessa keskenään.

N36

Vierailija
57/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan päivää jolloin joku pelastetaan alilämpöisenä erämaasta puiden, tuohen ja tulitikkujen vierestä. Mikset tehnyt tulta-kysymykseen tulee vastaus akku loppui, ei voinu guuglaa.

Vierailija
58/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikaystäväsi myös "miekkonen"?

Vierailija
59/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman alter egon provoja on täällä vaikka kuinka. Tyylin tunnistaa hyvin.

Vierailija
60/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some eristää eri mieltä olevat toisistaan. Siitä seuraa väistämättä mm. keskustelutaidon rappeutuminen. Laitoin nyt tämmösen ajatuksen ihan semi ok provon ketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan