Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muuttuisin sellaiseksi ihmiseksi, että saisin ihmisiä elämääni?

Vierailija
15.06.2021 |

Olen melkeinpä sairaalloisen yksinäinen ja ihmiset suhtautuvat minuun melko vihamielisesti, ja silloinkin, jos olen sosiaalisella tuulella ja tsemppaan, onnistun mokaamaan jotain ja saan halveksintaa päälleni. Olen jo vuosikausia kaivannut läheisyyttä ja jotain läheistä ihmistä. Ei sen tarvitsisi olla edes kumppani, vaan voisi olla joku halailukaveri, jonka kanssa voisin jutella syntyjä syviä.

En oikeasti tajua, mikä minussa on vikana, enkä osaa muuttua sellaiseksi, että pärjäisin ihmisten parissa muuten paitsi ihan virallisissa yhteyksissä, jotka osaan hoitaa hyvin. Kuka tai mikä voisi auttaa minua? Elämäni on niin merkityksetöntä, että tuntuu aika turhalta elää tällaista elämää vuodesta toiseen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytät melko vahvoja sanoja: halveksintaa, vihamielisesti... Ettet nyt vain ylitulkitsisi ja liioittelisi ihmisten suhtautumista.

Ei se ole ihan tuulesta temmattua edes. Jopa tähän ketjuun on tullut todella ilkeitä kommentteja runsaasti. Suuri osa ihmisistä pitää minua erittäin epämiellyttävänä yksilönä, vaikka olen hiljainen, enkä juttele reaalimaailmassa juuri kenellekään.

Mitä negatiivisempaa feedbackia saan, sitä enemmän vain vetäydyn kuoreeni ja pelkään ihmisiå. Olen aikuisiälläni parin viime vuoden aikana tullut vielä paljon pahemmin kiusatuksi kuin kouluvuosina. Aikuiset naiset dissaavat, nolaavat, kiusaavat sekä näillä palstoilla tehdään selväksi, että olen täysin arvoton ihminen.

T. Ap

Perustat minäkäsityksesi roskapalstalta saamiisi kommentteihin? Tännehän kirjoittaa todella ne kansakunnan tukipilarit 😂😂😂

Vierailija
42/42 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on paljon myöhemmin syntyneitä sisaruksiani kohtaan myös kylmä, ainakin toista sisarustani kohtaan. Vaikka kyseinen sisarukseni on vasta parikymppinen, äitini ei ole nähnyt häntä moneen vuoteen, eikä puhu hänen kanssaan, kun sisarukseni on kuulemma niin "vaikea". Täysin käsittämätöntä mielestäni ja vaikka olen koettanut pyytää häntä olemaan yhteydessä sisarukseeni, hän ei vain kuulemma kykene/jaksa/eikä kiinnostakaan. Wtf.

Oothan lukenut narsismista? Koska narsisti äitisi saattaa olla. Niin outoa on hänen käytös. Lue kunnolla aiheesta ja sitten vasta ala miettimään kavereita, ensin pitää saada kuntoon tuo trauma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla