Ystävyyttä vai?
Oon jo aikuinen nainen, naimisissa ja lapsia on. En mikään teinityttö enää.
Mulla on ystävä, jolla on sama elämäntilanne, kuin mulla. Olemme ystävystyneet nopeasti ja viihdytään toistemme seurassa. Tapaamme harrastusten parissa viikottain kahdestaan.
Tapaamiset ovat muuttuneet jatkuvasti flirttailevampaan sävyyn. Vaihdetaan merkitseviä katseita ja koskettelemme toistemme niskaa, hartioita jne. Yleensä olemme halanneet, niin kuin useat ystävykset tekevät, erotessamme, halaukset ovat kyllä pitkiä. Viimeaikoina olemme kuitenkin jopa pussanneet erotessamme niin, että huulet osuvat yhteen. Nyt kuulostan ihan teiniltä. Onko tässä nyt meneillään muutakin kuin ystävyys? Olen mielestäni ollut aina hetero, voiko ihmisen seksuaalisuus oikeasti muuttua keski-iän kynnyksellä? Haluaisin kuulla kokemuksia vastaavasta
Kommentit (17)
Seksuaalisuus muuttuu läpi elämän. Kokeilehan miten pitkälle tuo menee, tiiä vaikka siitä syntyisi rakkaustarina.
Ei toi ihan ystävyydeltä kuulosta.
Seksuaalisuus muuttuu. Ei sukupuoleen rakastuta. Millaisia tunteita ystäväsi sinussa herättää? Ystävysten välillä ei ole intohimoa.
Minulla oli tuollainen "ystävä", pussailtiin aina nähdessä ja viihdyttiin lähekkäin. Jossain kohtaa hän meni ihan puihin että tuollainen ei ole yhtään mitään. Nyt jo huvittaa :D. olen itse bi
Ei minustakaan. Ja välitön hänestä hetki hetkeltä enemmän ja tunnen vetoa häneen. Tunteet tuntuvat joskus hyvinkin voimakkailta. Ollaan puhuttu siitä, miten hämmentäviä nämä tunteet on, muttei suoraan olla puhuttu seksuaalisuudesta ja minkälaatuisia tunteita on. Pelkään, ettei hän tunnekaan samoin. Mutta miksi toimisi sitten näin?
Anna mennä jos tuntuu siltä. Selkeästi tossa on jotain muuta kuin ystävyyttä. Sen tajuaa idioottikin. Kyllä varmasti on hämmentävää jos on mieltänyt itsensä aina heteroksi mutta kerran täällä eletään. Vuosi on 2021, joten elä kuten haluat
Ootko puhunut miehellesi asiasta? Mies voi pitää tota pettämisenä.
Voitteko tehdä noita asioita puolisonne edessä
Ole kuitenkin varovainen, ettet menetä ystävyyttä. Jos tuo on molemminpuolista, kaikki on ok. Jos toinen johdattelee tilanteita, voi johdatellulle tulla havahtuminen ja tarve vetäytyä.
Ei tuo ihan tavalliselta ystävyydeltä kuulosta. Mitä ajattelisit jos mies tekisi samoja asioita jonkun ”ystävänsä” kanssa?
Puistattaa kyllä vähän ajatuskin että itsellä olisi jotain ”flirttaileviä katseita ja koskettelua ja pussailua” jonkun kaverin kanssa, kyllä nuo on varattu romanttiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ole kuitenkin varovainen, ettet menetä ystävyyttä. Jos tuo on molemminpuolista, kaikki on ok. Jos toinen johdattelee tilanteita, voi johdatellulle tulla havahtuminen ja tarve vetäytyä.
No, ei ole ok kun kumpikin on tahollaan naimisissa.
Mitäpä tunteille voi. Mutta olkaa rehellisiä. Toisillenne ja puolisoille. Ystävyyttä tuo ei ole. Ja kulkee pettämisen rajoilla tai jopa on sitä
Pettämistä tuo on, turha sitä on kaunistella. Jos ”kaveri” olisi mies, tuskin kukaan kenellekään olisi epäselvää mistä on kyse.
Muuttuuko muka tuon ikäisen ihmisen seksuaalisuus noin radikaalisti? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ihan tavalliselta ystävyydeltä kuulosta. Mitä ajattelisit jos mies tekisi samoja asioita jonkun ”ystävänsä” kanssa?
Puistattaa kyllä vähän ajatuskin että itsellä olisi jotain ”flirttaileviä katseita ja koskettelua ja pussailua” jonkun kaverin kanssa, kyllä nuo on varattu romanttiseen suhteeseen.
Kuulostaa jonkun pokefantasialta taas vaihteeksi. ”En mahtanut tunteilleni mitään” 😅
Ei ystävykset käyttäydy noin. Miksi flirttailisit tai suutelisit ystäväsi kanssa?-