En kyllä pidä fiksuna tuota koirien ruokakauppaan päästämistä. Joko se on päätetty juttu?
Kaikenlaisia lieveilmiöitä ja melua ja ties mitä.
Kommentit (105)
Voimismammat ja huonosti koulutetut räkyttävät pikkukoirat jotka pelkää kaikkea.
Nuitahan ne prismat ois täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tietoa minäkin odotan. Sitten lähdetään koirien kanssa ensin mustiin ja Mirriin ja sitten vieressä olevaan Prismaan
Jep, ei mikään uusi juttu, että "koiraihmisissä" on niin paljon sellaisia kuin sinä; ette osaa ottaa huomioon muta ihmisiä...
miksi yleensäkään otetaan koira kauppareissulle mukaan, ei siitä ole kuin haittaa. jos ei ole aikaa muuten kävelyttää niin ei pidä koiraa edes ottaa.
Ulkomailla useimmissa paikoissa saa tuoda koiria, ja sielläkin allergiset, koirapelkoiset tms pärjää...
Nimimerkillä "tahmeat irtokarkit"
Jee, kyllä tulee tilaa palvelutiskillä ja kassajonossa, kun tulen saksanpaimenkoirauroksen kauppaan mukaan.
Kohta koirat varmaan pääsevät kylpylöihin ja uimahalleihin mukaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uroskoirat haluaa merkata, tuosta liru heviin, liru lehtitelineeseen, liru pullonpalautusautomaattiin, liru kauppiaan lahkeelle.
😊.
Rakastan koiraan ja siksi en veisi sitä ikinä kauppaan, enkä jättäisi edes ulkopuolelle.Sulla on ilmeisesti joko pieni hemmoteltu lamppuharja siellä tai täysin kouluttamaton otus, koska eihän normaali koira sisälle tarpeitaan tee eikä merkkaile. Paitsi ne pienet räksyt.
Monella on juuri huonosti koulutettu ja usein juuri sellaisella, joka ei ymmärrä jättää ulkopuolelle.
-eri
Mä hommaan louskuleuka hyeenan ja meen sen kanssa kauppoihin niin tulee turvavälejä.
Jos kerran koirat pääsevät kauppoihin, niin miksei muutkin eläimet sitten pääse? Kamalaa eläinlajien välistä razismia.
Mä haluan mennä lehmän kanssa kauppaan. Enkä nyt puhu naisystävästäni. Vaadin lehmille oikeuksia tulla kauppaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi monet (myös minun äiti) ovat todella allergisia koirille.. eikö tässä ole ajateltu heitä ollenkaan?
Jos on niin allerginen koirille, ettei pysty isossa tilassa olemaan samaan aikaan koiran kanssa, voi tilata ostokset suoraan kotiin.
Ai että koiraihmisten ja heidän oikeuksiensa takia ei eläinallerginen saisi enää käydä kaupassa?!
Mitä jos pidät sen karvakasasi vaan kotona ja tilaat itse ruuan kotiin..
En kanssa koiranomistajana ymmärrä. Kiva, kun jotkut koirat kusee ja paskoo lattialle ja maistelee vähän ruokia siinä sivussa. Itselläni on sylikoira, olisi kyllä kätevää mennä koira sylissä kauppaan mutta tasapuolisuuden nimissä, mielummin ei minkään kokoisia koiria sinne.
Vierailija kirjoitti:
Allergisille astmaatikoille hieno juttu. Kauppa täynnä koiria ja kohtaa varmaan kissojakin.
Vähän vaikuttaa siltä että allergikon/astmaatikon/koirapelkoisen elämä ei ole yhtä tärkeä kuin lemmikkikoiran, sanonpa vaan.
Varatukaa sitten että huudan keuhkojeni koko kapasiteetilla ja heittelen säilytölkeillä jokaista koiraa jonka turpa kurkistaa hyllyjen takaa, mulla on paha koirapelko ja turha lässyttää että "ei se mitään tee".
Jumalauta, ettei enää kaupassakaan saa olla niiltä turvassa!
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan mennä lehmän kanssa kauppaan. Enkä nyt puhu naisystävästäni. Vaadin lehmille oikeuksia tulla kauppaan mukaan.
No siis tuo lakimuutoshan koski kaikki lemmikkejä, ei vain koiria. Käytännössä toki yleensä vain koiranomistajat ovat napanuorallaan kiinni koirassaan, mutta periaatteessa kauppaan saisi tuoda lehmän tai hevosenkin, jos kyseessä on lemmikki. Tai vaikka kuristajakäärmeen, jos sattuu sellaista pitämään lemmikkinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä h-vetin aivopieru tämä on? En kaipaa räksyttäviä koiria kauppaan enkä halua väistellä niiden jätöksiä siellä käytävillä.[/enquote]
Tää. Ihanaa kun naapurini, 150cm 45kg nutturapää tulee lähikauppaan sekoilemaan 100kg koiransa kanssa, jota ei saa millään hallintaan, ja joka meinaa rapussakin hyökätä päälle. Ja muut lieveilmiöt.
Kyllä aivopierua joillakin pukkaa, voi herranjumala. :D
No miksi hän lähtisi sen koiran kanssa kauppaan, jos kerta noin vaikeaa on? Miksi hän itselleen haluaisi lisäharmeja sen käytöksen takia?
En kyllä usko, että mitään koiraryntäystä on kauppoihin tulossa.
En itsekään ajatellut mennä ruokakauppaan edelleenkään koiran kanssa.
Uusi liikeidea:
Tulen lehmän kanssa suureen ruokamarketiin. Asiakkaat saavat tuoretta maitoa appelsiinimehuautomaatin tapaan.
Ihan uteliaisuudesta: miksi tämmöistä lakia on lähdetty säätämään? Onko meillä siis joku ongelma sen suhteen ettei lemmikkiä saa viedä ruokakauppaan?
Muutenkin ihmetyttää kun työkaverit raahavat koiriaan toimistolle, minulla kun on ihan kunnon allergia. Mutta kaiketi koiranomistajan onnellisuus painaa vaakakupissa enemmän kuin se, pystynkö hengittämään.
Tää on taas sitä eliitin hajoita ja hallitse -strategiaa... laitetaan kansa riitelemään keskenään vaikka koirista ruokakaupoissa, niin eivät kiinnitä niin paljoa huomiota yliviikarointeihin ja korruptioon