Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä pidä fiksuna tuota koirien ruokakauppaan päästämistä. Joko se on päätetty juttu?

Vierailija
15.06.2021 |

Kaikenlaisia lieveilmiöitä ja melua ja ties mitä.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerä idea. Apukoirat ymmärrän kyllä (esim. sokeilla), mutta ei missään nimessä koiria muuten vaan kauppoihin.

Vierailija
102/105 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. No, jos koirat alkavat käydä kaupassa, niin minäpä otan hämähäkit matkaan myös. Kolme tarantulaa olkapäälle ja menoksi. Koska miksei? Ne eivät haise, kuolaa eivätkä räkytä. 

No, oletpa erikoinen. Kyllähän sä voit nytkin mennä jo niiden kanssa kauppaan. Eipä siitä erikseen mitään kieltoa ole.

On sitä Helsinkiläisessä marketissa tullut lemmikki rottiakin vastaan ja yhdellä jannulla oli käärme. Ihmiset vaan ihmettelivät ja ihastelivat.

No mä oon jo ollut useasti hamsterien kanssa kaupassa. Esim. näyttelystä tai eläinlääkäristä palatessa. Kesäkuumalla en jätä niitä hetkeksikään autoon, joten Prismaan pääsivät mukaan. Eipä kukaan edes huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koira lemmikkinä enkä silti pidä ajatuksesta...

Vierailija
104/105 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikauppaan ei ainakaan koirat ole onneksi tervetulleita, paitsi opaskoirat jne. Huomasin tänään tuollaisen lapun kaupan ulko-ovessa.

Itse koirapelkoisena aion jättää menemättä kauppoihin, jotka tuon sallii.

Kyse ei ole mistään vihasta koiria kohtaan vaan ihan silkasta pelosta tuntemattomia koiria kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi