Feministi?
Kuunteletko miehesi mieltymyksiä laisinkaan vai joutuuko patriarkaatti suostumaan vain miellyttämiseesi feministisen tasa-arvon ikeessä? Vastaapa vaikka rehellisesti.
Kommentit (41)
Siinä olisikin kunnon kimppa kun koko patriarkaatin kanssa pääsisi pelehtimään.
Siis minä oikein rukoilen, että mies kertoisi haluistaan, ja toteutan taatusti kaiken mitä hän haluaa! Miksi feministi ei niin voisi/haluaisi tehdä?
Hän tekee myös niin minulle, joten kaikki ok.
Miksi vetusha miehetkuvittelee feministien olevan jotain miehille pahaa haluavia noitia!? En tajua.
Ei mies kuuntele tai ei ymmärrä kuulemaansa. Oikea feministi ei anna takaa eli alistettuna. Mies kinuaa sitä jatkuvasti vaikka naisen ei on EI.
Feministi ei ole tasa-arvoa edistävä. Miehiä painaa alas. Vain nainen osaa olla tasa-arvoinen. Tasa-arvoinen mies nöyristelee maassamakaavana feministiä. Itse olette ideologianne tähän ajaneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies kuuntele tai ei ymmärrä kuulemaansa. Oikea feministi ei anna takaa eli alistettuna. Mies kinuaa sitä jatkuvasti vaikka naisen ei on EI.
Takaapäin alistettuna, mikä siinä asennossa on sen alistavampaa kuin mies päällä, nainen alla?
En ymmärrä miten feminisimi ja seksuaalisuus liittyvät toisiinsa. Ihan varmasti feministeissä on sama määrä kylmiä kaloja kuin kiihkeitä nymfejä kuin muissakin naisissa. Se haluaako olla dominoiva vai alistuva seksissä, tuskin korreloi feministisen aatteen kanssa.
Feminismi ajaa naisten etuja, ei tasa-arvoa. Sen vuoksi miehen mielihyvä on vähintäänkin paheksuttavaa. Tuomittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ajaa naisten etuja, ei tasa-arvoa. Sen vuoksi miehen mielihyvä on vähintäänkin paheksuttavaa. Tuomittavaa.
Totta. Monessa asiassa naisten edut on vedetty niin ylös, että mies on jo olemassaolollaan muistuttamassa että tässä menee rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Monessa asiassa naisten edut on vedetty niin ylös, että mies on jo olemassaolollaan muistuttamassa että tässä menee rikollinen.
Ja useimmiten rikollinen onkin se mies. Ja myös se joka tappaa naisen, myös täällä ja eritoten täällä Suomessa. Ollaan nimittäin kärkimaita.
Että pullistelkaa vaan.
Ei ole naisilla mitään ajettavaa asiaa...
Olipa katkera vastaus. Tasa-arvoa tulee tavoitella. Ei feminismiä. Ja miesten ja naisten mieltymykset seksissä eivät ole unisex-tyyliä.
Tappamisen yhdistäminen seksiin, jos vielä luulee kykenevänsä diskurssiin onkin hienoa. Feminismi sen sijaan liittyy miehen aseman mollaamiseen, kuten "oivassa" kommentissasikin osoitit.
Haluan tietysti molempien saavan mitä haluavat!
Miehen tulee tyydyttää minun tarpeeni, ja minä tyydytän hänen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en munaani työntäisi femmakkoon vaikka se olisi heinäseipään päässä.
Feministi ei voi olla mies eikä hän enää ole nainenkaan koska hänessä ei ole enää mitään naisellisuutta mutta sen edestä luotaantyöntävyyttä ja vastenmielisyyttä.Ehdoton no go!
Haha. Minä olen oikein naisellinen, ja oikein kunnon feministi.
En kyllä halua mitään tunkkaista apinaa sänkyyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi ei voi olla mies eikä hän enää ole nainenkaan koska hänessä ei ole enää mitään naisellisuutta mutta sen edestä luotaantyöntävyyttä ja vastenmielisyyttä.Ehdoton no go!
Varmaa on myös se, että etpä kyllä saa täysipäistä miestäkään.
Mutta elä vain harhoissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaistesi käsitys ”täysipäisestä miehestä” on niin ahdas, että enpä sellaista ”täysipäistä miestä” haluakaan. :)
En halua omien poikienkaan altistuvan sinunlaistesi miesten vahingollisille asenteille ja kiusaamiselle, jos poikia joskus saan.
Vierailija kirjoitti:
Olipa katkera vastaus. Tasa-arvoa tulee tavoitella. Ei feminismiä. Ja miesten ja naisten mieltymykset seksissä eivät ole unisex-tyyliä.
Tappamisen yhdistäminen seksiin, jos vielä luulee kykenevänsä diskurssiin onkin hienoa. Feminismi sen sijaan liittyy miehen aseman mollaamiseen, kuten "oivassa" kommentissasikin osoitit.
Komentissa ei ollut mitään seksistä.
"Totta. Monessa asiassa naisten edut on vedetty niin ylös, että mies on jo olemassaolollaan muistuttamassa että tässä menee rikollinen" Mitäs tässä on seksistä?
Itse sanoja tässä rikollisuudesta puhuu. Ja näinhän se on, Vai onko joku, joka sanoo ettei suurin osa rikollisista ole miehiä? Tai raiskaajista? Ta i niistä jotka tappavat vaimonsa/naisensa? Ja kyllä Suomi loistaa melko kärjessä!! Kuka teistä kieltää`..
Että vai ei feminismiä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaistesi käsitys ”täysipäisestä miehestä” on niin ahdas, että enpä sellaista ”täysipäistä miestä” haluakaan. :)
En halua omien poikienkaan altistuvan sinunlaistesi miesten vahingollisille asenteille ja kiusaamiselle, jos poikia joskus saan.
Tulit sitten vielä itse kertomaan että täyspäisen miehen saaminen on itsellesi mahdottomuus ja perusteluiksi esität add homenia.
No aivan rehellisesti, en olisi muuta voinut sinulta odottaakaan, eikä muu tietysti olisi ollut mahdollistakaan.
Mutta kuten sanottu jatka harhaisessa utopiassasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komentissa ei ollut mitään seksistä.
"Totta. Monessa asiassa naisten edut on vedetty niin ylös, että mies on jo olemassaolollaan muistuttamassa että tässä menee rikollinen" Mitäs tässä on seksistä?
Itse sanoja tässä rikollisuudesta puhuu. Ja näinhän se on, Vai onko joku, joka sanoo ettei suurin osa rikollisista ole miehiä? Tai raiskaajista? Ta i niistä jotka tappavat vaimonsa/naisensa? Ja kyllä Suomi loistaa melko kärjessä!! Kuka teistä kieltää`..
Että vai ei feminismiä tarvita.
Miesten marginaali r ai s k aa, tekee vakavia rikoksia yms.
Suurinosa miehistä ei tee koskaan mitään tuollaista, ja nuo miesten teot on yhtä paljon tavallisen miehen syytä kuin vaikkapa psykoosissa olevan lapsensurmaaja-äidin tai parikymppisiä poikia ahdistelevan pubiruusun teot minun tai sinun syytä.
(Eli ei ollenkaan)
-feministi sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulit sitten vielä itse kertomaan että täyspäisen miehen saaminen on itsellesi mahdottomuus ja perusteluiksi esität add homenia.
No aivan rehellisesti, en olisi muuta voinut sinulta odottaakaan, eikä muu tietysti olisi ollut mahdollistakaan.
Mutta kuten sanottu jatka harhaisessa utopiassasi.
Buahhaahhaa...
Kuuntelen, mutta en tee mitään mitä en itse halua ja hänenkin pitää miellyttää minua. Sekin varmaan liian itsekäs vastaus sinulle?