Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset ei lataa yhtään kuvaa itsestään?

Vierailija
14.06.2021 |

Ei Linked in, ei Facebook, ei Instagram, ei mitään työhön tai harrastuksiin liittyvää kuvaa henkilöstä missään. On varmaan todella huono itsetunto, jos ei kehtaa yhtään kuvaa itsestään julkaista. Whats appin profiilissakaan ei omaa kuvaa. Ikä alle 50.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan naisia, jotka eivät ole yötä päivää somessa. Onko teitä missään?

M30

Vierailija
62/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on oikea elämä. Ei tarvitse luoda some-elämää korvaamaan sen puutetta. 

Näinhän se on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes deittaile naisia joilla on kuvia netissä. Oksettaa tämä itsensätyrkytys. Mitä enemmän kuvia somessa, sitä huonompi sängyssä näin karkeasti.

Vierailija
64/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita kuviani facebookkiin tai nettiin. Olen 57 v nainen.

Vierailija
65/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kuva minusta on firman nettisivuilla. Senkin olemassaolo vituttaa. Mielestäni pelkkä nimi ja yhteystiedot riittäisi.

Tutut tietävät kyllä miltä näytän, tuntemattomien ei tarvitse tietää.

En koe tarvetta päivittää jakoon jokaista naamanvääntelyä, irvistystä tai tukan sukimista.

Netissä olen seikkaillut päivittäin vuodesta 1997.

Siksi.

Vierailija
66/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaisin itsestäni hirveitä kuvia, en ole kuvauksellinen. En ole koskaan ollut. Minua taas ärsyttää se jatkuva oman naaman kuvaaminen, turhan itseriittoista.

Vierailija
67/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut lataamossa

Vierailija
68/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

On meitä! En pidä itseäni rumana eli se ei ainakaan ole syy tähän somettomuuteen. Jotenkin ei vaan innosta tai tunnu omalta jutulta kuvailla itseänsä tai omaa elämäänsä nettiin. En myöskään tuomitse muita jotka niin tekevät. :) Olen ainoastaan miettinyt sitä, että nämä ketkä ovat tosi koukuttuneita someen/kännykkään yleensä ja näppäilevät sitä jatkuvasti kun tavataan, että osaakohan tällaiset ihmiset oikeasti rauhoittua ja nauttia siitä hetkestä? No kaitpa, mutta välillä tulee vaan herkästi sellainen olo, että ihan kuin sellaiset ihmiset eivät ehkä osaa edes niin hyvin keskittyä siihen, että mistä me edes keskustellaan kun puhelin piippaa ja sitä selataan jatkuvasti siinä samalla ja jokaisesta kahvilan kupposesta ja leivonnaisesta on pakko tehdä heti päivitykset nettiin... Monesti se touhu näyttää aika levottomalta oikeastaan.

N29

Vierailija
69/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Ainoa kuva minusta on firman nettisivuilla. Senkin olemassaolo vituttaa. Mielestäni pelkkä nimi ja yhteystiedot riittäisi.

Tutut tietävät kyllä miltä näytän, tuntemattomien ei tarvitse tietää.

En koe tarvetta päivittää jakoon jokaista naamanvääntelyä, irvistystä tai tukan sukimista.

Netissä olen seikkaillut päivittäin vuodesta 1997.

Siksi.

Jos pitää yksi kuva laittaa, on kuvankäsittelyohjelma jolla saa kuvasta piirretyn näköisen, tunnistettavan. Mutta piirrettyä ei voi väärinkäyttää kuten valokuvia.

Vierailija
70/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

On meitä! En pidä itseäni rumana eli se ei ainakaan ole syy tähän somettomuuteen. Jotenkin ei vaan innosta tai tunnu omalta jutulta kuvailla itseänsä tai omaa elämäänsä nettiin. En myöskään tuomitse muita jotka niin tekevät. :) Olen ainoastaan miettinyt sitä, että nämä ketkä ovat tosi koukuttuneita someen/kännykkään yleensä ja näppäilevät sitä jatkuvasti kun tavataan, että osaakohan tällaiset ihmiset oikeasti rauhoittua ja nauttia siitä hetkestä? No kaitpa, mutta välillä tulee vaan herkästi sellainen olo, että ihan kuin sellaiset ihmiset eivät ehkä osaa edes niin hyvin keskittyä siihen, että mistä me edes keskustellaan kun puhelin piippaa ja sitä selataan jatkuvasti siinä samalla ja jokaisesta kahvilan kupposesta ja leivonnaisesta on pakko tehdä heti päivitykset nettiin... Monesti se touhu näyttää aika levottomalta oikeastaan.

N29

Vaikutat kyllä fiksulta. Hyvää kesää sinulle. Eri M

Vierailija
71/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

N29

Hyvin tutulta kuulostaa ja välillä on vaan tosi vaikea ymmärtää tätä ihmisten käyttäytymismallia. Mulla menisi pää jumiin jos kokoajan puhelimet piippailisi tai pitäisi olla kuvaamassa jotain juustokakun palaa. Tykkään keskittyä hetkeen, siihen keskusteluun mitä käydään ja myös työni vaatii äärimmäistä keskittymiskykyä eli somen aiheuttamat jatkuvat keskittymisen herppaantumiset eivät tulisi kuuloonkaan. Oon varmaan nykystandardeilla liian tylsä ja rauhallinen ihminen;D

M30

Vierailija
72/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on facessa profiilikuva itsestäni. Se on otettu suunnilleen vuonna 1969. Whatsapissa on koirani kuva.

Vierailija
73/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että osan mielestä olisi vastenmielistä laittaa kuva ja sitten ihmiset saisivat kommentoida sitä. Ei ole kyse mistään itsetunnon puutteesta vaan siitä, että jotkut vaativat erilaista vuorovaikutusta kuin latteat ennalta arvattavat reaktiot.

Vierailija
74/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama, eikä tod. kuulu kenellekään. Itsekin voit omalta osaltasi ladata tai olla lataamatta, se riittää.

Vierailija
75/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko palkankorotuksen, jos laitan oman kuvani profiilikuvaksi? 

Vierailija
76/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo sanoi että olisi hyvä jos laittaisit joskus päivitystä LinkedIniin firman pöhinästä ja kasvattaisit verkostoa.

Sanoin että en laita

Vierailija
77/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne jotka lataa itsestään jatkuvasti naamakuvia FB:hen on turhamaisia. 

Erityisen naurettavia on ne vanhemmat naiset jotka laittaa näitä naamakuviaan julki, ja sitten samanikäset hevosnaamaiset kaverit nuoleskelee kommentoimalla "sä olet kaunis", mihin nämä toiset taas vastaavat "Ihhihi ite oot".

Vierailija
78/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi.

Vierailija
79/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on profiilikuva kaikissa mahdollisissa paikoissa, mutta käytännössä en vaihda niitä ikinä. Se kuva, joka on joskus tullut laitettua, jököttää siellä vuodesta toiseen.

Vierailija
80/86 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuva vuodelta 1983.