Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskaus, ei oireita, kaikki kuitenkin ok?

22.08.2006 |

Ennen plussaa oli kuvotusta, samoin pari päivää plussauksen jälkeen mut nyt ei juuri mitään. Pakostakin alkaa miettimään ettei kaikki voi olla kunnossa. Mutta sit järkeilin näin: voisko se ihan alun kuvotus johtua siitä et sitä raskaushormoonia tupsahtaa kehoon ja kunnon pahoinvointi alkaa vasta sitten kun hormoonia erittyy enemmän? Tietty toivon ettei sitä kamalaa oloa tulisi ollenkaan, mut näin alussa on niin epävarma olo, kun neuvolassakaan en oo vielä käyny, viikkoja on varmaan vasta 5 tai 6, menkat reilun viikon myöhässä... No, pääasia ettei oo mitään vuotoa eikä kipua, pieniä nippailuja vaan mut kohtuhan se siellä kasvaa vai mitä. Kertokaa muut mimmosia fiiliksiä teillä on (ollu) ihan ekoilla viikoilla!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ihan aluks ollut muuta oiretta, kuin että rinnat olivat arat. Sitt alkoi kahvi, etenkin sen haju (!!) tekemään pahaa joskus 6-7 viikkojen tienoilla. Enemmän etova olo tuli siinä viikoilla 7-8, mutta aika vähäistä oli silloinkin.

Turha siis vielä huolestua! Eikä kaikilla tule välttämättä oikein lainkaan huonoa olo. Se on niin yksilöllistä.

Vierailija
2/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molemmat raskaudet olleet oireettomia ja kaikki on kuitenkin ollut hyvin. Huoli on alussa kova kun mitään merkkiä raskaudesta ole lähi maillakaan, mutta se ei ole sen tae, etteikö raskaus edistyisi täysin normaalisti. Jotkut ovat vaan niin onnekkaita, ettei oireista tarvitse kärsiä, vaikka niitä siinä alkuraskaudessa toivoisinkin... Täytyy myöntää, että ainakin itse olisin mielelläni ottanut joitain oireita... Onnea odotukseen... Ja saattaahan ne oireet vielä tulla...

Tiina ja tytöt rv24+5 ja 1.5v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen murehti koko kesän että mikä on kun ei yrjö lennä eikä mistään kolota. Kaikkea ruokaa teki mieli eikä hajut haitanneet. Siis ei mitään muuta kuin hiukan enemmän väsytti (onneksi sai lomalla nukkua!) ja hiukan alavatsan viiltelyjä ja jomottelua. Nyt on nekin vähät oireet hävinneet ja esimerkiksi samassa kuppikoossa olen pysynyt. Eilen 13+5 käytiin ultrassa ja kaikki oli hyvin!