Aito Karin Havupuu uutejuoma, onko täyttä huijausta?
Joskus oon nähny tarjouksen, vitosella sais pullon. Kannattaako uhrata?
Kommentit (24)
Kaada mänty ja pure kuorta. Laita vaikka blenderiin. Taatusti aitoa tavaraa. Pettuleipä myös hyvin ravitsevaa ja karpeille sopivaa.
Juttele lääkäridsi kanssa ennen kuin alat juomaan havu-uutejuomaa.
Mun mies meinas kuolla siihen.
Muistan kun eräs syöpään kuollut yritti viimeisinä viikkoinaan epätoivoisesti juoda tuota, kun vinkattiin että se voisi auttaa. :/
Juomassa on korkea antioksidantti pitoisuus ja on terveellistä. Miksi ei kannattaisi. Mutta tietenkään mikään ravintolisä ei ihmeitä tee ja voi vaatia pitkäänkin säännöllistä käyttöä.
Tuollaiset uutteet rasittavat maksaa enemmän kuin alkoholi.
Helpompi tapa on pillerit. Pycnogenol. Auttaa jalkojen turvotukseen matkoilla. Mutta ei mikään ihmepilleri, jos turvotuksen syynä liian suolan, alkoholin käyttö. Käytän vain tarvittaessa, liian kallista ja turhaa jokapäiväiseen käyttöön.
Piilevä mäntyallergia ainakin tulee ilmi.
Vierailija kirjoitti:
havupuu-uutejuomaa ei ikinä verenohennuslääkkeitä syöville. Eikä munuaispotilaille.
Havupuu juomaa saa myös tabletteina. Pychnogenolissa mahdollisesti erilainen ravintosisältö.
Se on hyvä ja raikas janojuoma, helteellä varsinkin kylmä mäntyjuoma on tosi raikasta. Olen ostanut 40 pulloa, ehkä hankin vielä lisää. Juomaa on tutkittu tieteellisesti joten sisältö ja terveellisyys ei ole uskon asia.
15v sitten sain syylät pois havupuu-uutejuomaa juomalla. Kai se sitten toimi.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, miksi meinasi kuolla?
Tuo lääkärijuttu ei kyllä onnistu, meillä ei ole enää omalääkärisysteemiä eikä aikaa saa varattua sillä syyllä, että haluaa jutella havupuu-uutejuoman soveltuvuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
havupuu-uutejuomaa ei ikinä verenohennuslääkkeitä syöville. Eikä munuaispotilaille.
Miksi? Onko siinä jotain lääkinnällisiä vaikutuksia jotka vaikuttavat elintoimintoihin tai buustaavat muita lääkkeitä? Mä luulin että on ihan huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
15v sitten sain syylät pois havupuu-uutejuomaa juomalla. Kai se sitten toimi.
No etkä saanut, vaan syylän elinikä on 2 vuotta, joten ne kuoli itsekseen huolimatta siitä mitä joit.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset uutteet rasittavat maksaa enemmän kuin alkoholi.
Kerro miten männyn nila rasittaa maksaa? muutahan siinä ei lähdeveden lisäksi ole.
Tutkittu yliopistossa.
Mutta ei varmaan tarpeeksi eksoottista näille femavihreille. Pitää olla kojy marrrrjoja.
Ei kannata.