Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jaksa enäö pettyä!

Rikkimennyt
13.06.2021 |

On pakko purkaa johonkin koska olen niin loppu.
Erosin pari vuotta sitten lasteni isästä, suhde oli niin onneton viimeiset 5-vuotta. Mies oli täys narsisti, suhde oli lähinnä pelkkää henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Edelleen mies yrittää saboitoida elämääni.

Tämän jälkeen olen tavannut noin neljää miestä, jotka kaikki ovat päättyneet miehen aloitteesta.
Viimeisin tapahtui viime viikolla. Meillä oli loistavat treffit takana, mutta niiden päätteeksi mies tokaisi että ehkä törmätään jatkossa sattumalta, ja sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään :(. Edellinen loppui siihen pari kk sitten kun mies kyllästyi kun ei toisten treffien jälkeen saanutkaan vielä seksiä. Kolmas päättyi alkuvuodesta, olimme tapailleet muutamat kerrat mutta sitten hänestä ei vain kuulunut enää mitään yhtäkkiä.
Neljäs deittikumppani, johon oikeasti rakastuin ja tapailimme puoli vuotta, suunnittelimme yhteen muuttoa yms, olikin sitten yllättäen naimisissa 😢😞.

Olen niin pettynyt ja henkisesti ihan rikki näihin että en riitä kenellekkään.

En tiedä mitä tällä postauksella haen, ehkä jotain voimia tai vertaistukea että millä jaksan taas eteenpäin tämän uusimman pettymyksen kanssa.. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen deittipaniikki päällä, älä tapaile ketään!

Vierailija
2/2 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 4 tapaamaa miestä 2-vuodessa ei ole paljoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi