Äidilläni nousi yhtäkkiä 39-asteen kuume ja olen todella huolissani
Äitini on minulle maailma, enkä kestäisi jos hänelle kävisi jotakin. Perjantaina hän sanoi olevansa väsynyt, mutta sen johtuvan vain työpäivästä ja auringosta. Silti vaistosin ettei kaikki ole hyvin.
No, tänään illalla oli yhtäkkiä noussut 39-asteen kuume. Ei ilmeisesti muita oireita. Äidillä on hammasimplanttioperaatio meneillään ja antibioottikuuri loppunut eilen. Voisiko johtua tästä vai mistä noin korkea kuume voi johtua?
En osaa olla nyt yhtään, kun huolestuttaa niin paljon. Voisinpa olla äidin luona ja valvoa hänen vierellään koko yön.
Äitini on 60-vuotias.
Kommentit (128)
Ihan uskomatonta paapomista, aikuisia ihmisiä. Jos ei suostu menemään lääkäriin niin ei väkisin. Sano vaan että, ei kiinnosta menetkö lääkäriin vai et, mene jos siltä tuntuu. Kai hän itse tai puoliso tietää milloin on tosi kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut äidistäsi kuin hän olisi 80-vuotias vanhus?
Mun äiti kuoli 59-vuotiaana. Perusterve, töissä. Mikähän sut saa ajattelemaan, että vain yli 80-vuotiaat kuolee sairauksiin?
Mihin äitisi kuoli jos saan kysyä? 💔
Osanottoni.Kiitos ❤️ Influenssan jälkitautiin kuoli, sydänlihastulehdus lukee papereissa. Kyolinsyy toki sydänpysähdys.
Otan osaa. Infektion jälkeinen sydänlihastulehdus voi viedä nuorenkin, jos aiheuttaa rasituksessa sydänpysäyksen. Sitähän epäillään tuolla kentälle lyyhistyneellä tanskalaisella jalkapalloilijallakin.
Minun isoisäni on kuollut myös sydänpysäykseen 25-vuotiaana. Sodassa meni terveys.
Onko ap mitään uutta tietoa? Lähtikö äitisi lääkäriin? Outo äiti, jos suuttuu siitä kun olet huolissasi.
Sinä olet AP hyvä ja rakastava tytär.🌺 Harmi, että äitisi loukkasi sinua suuttumalla, eikä osannut arvostaa sitä, että yritit huolestuneena auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut äidistäsi kuin hän olisi 80-vuotias vanhus?
Mun äiti kuoli 59-vuotiaana. Perusterve, töissä. Mikähän sut saa ajattelemaan, että vain yli 80-vuotiaat kuolee sairauksiin?
Mihin äitisi kuoli jos saan kysyä? 💔
Osanottoni.Kiitos ❤️ Influenssan jälkitautiin kuoli, sydänlihastulehdus lukee papereissa. Kyolinsyy toki sydänpysähdys.
Otan osaa. Infektion jälkeinen sydänlihastulehdus voi viedä nuorenkin, jos aiheuttaa rasituksessa sydänpysäyksen. Sitähän epäillään tuolla kentälle lyyhistyneellä tanskalaisella jalkapalloilijallakin.
Minun isoisäni on kuollut myös sydänpysäykseen 25-vuotiaana. Sodassa meni terveys.
Kiitos❤️
Luulin, että ap:n äiti on iäkäs, mutta että 60-vuotias ei muka itse kykenisi päättämään, mennäkö lääkäriin vai ei!
Useimmat tuntemani 60-vuotiaat ovat vielä työelämässä, eikä heidän työelämässä olevilla lapsillaan ole aikaa paapoa 60-vuotiaita vanhempiaan. Eri asia, jos äiti olisi 80-vuotias.
Periaatteessa ei voi mutta olisi faktaa lyödä pöytään.Soitin sairaalaan ja kysykn ja ne sanoi että heti näytille.Jo se voisi saada liikettä niveliin.
Ja juu ite olen mummon aikoinani viennyt lääkäriin silleen et nyt mennään en kuuntele vastaansanomisia.no onneksi käytiin ois muuten ollu parin päivän päästä ehkä pitkä sairaalajakso edessä.Nyt saatiin kotiin lääkkeet ja sillä päästiin.Säästy myös yhteiskunnanrahoja ku ei tarvinnut sairaalahoitoa.