Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidilläni nousi yhtäkkiä 39-asteen kuume ja olen todella huolissani

Vierailija
13.06.2021 |

Äitini on minulle maailma, enkä kestäisi jos hänelle kävisi jotakin. Perjantaina hän sanoi olevansa väsynyt, mutta sen johtuvan vain työpäivästä ja auringosta. Silti vaistosin ettei kaikki ole hyvin.

No, tänään illalla oli yhtäkkiä noussut 39-asteen kuume. Ei ilmeisesti muita oireita. Äidillä on hammasimplanttioperaatio meneillään ja antibioottikuuri loppunut eilen. Voisiko johtua tästä vai mistä noin korkea kuume voi johtua?

En osaa olla nyt yhtään, kun huolestuttaa niin paljon. Voisinpa olla äidin luona ja valvoa hänen vierellään koko yön.

Äitini on 60-vuotias.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olet Ap tehnyt parhaasi. Toki äitisi pitäisi ottaa yhteys Hammaslääkäriin heti jos tulehdus ei ole parantunut. Voi levitä leukaluuntulehdukseksi tai sepsikseksi.

Tai saanut sattumalta viruskuumeen..

Mutta kait äitisi sitten tietää.

Tsemppiä sinulle😊

Kiitos! :) Päivittelen vielä tänne, kunhan saadaan lääkäriltä vielä vastausta.

Ap

Vierailija
102/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule,eipä tarvitse päivitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sen panadolin vuoksi kuume laskenut.. luulis että tulehdusarvot katsotaan. Äitis sais olla iloinen että välität!

Vierailija
104/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on narsisti, nauttii sinun hädästäsi, tuskin hällä kuumetta edes oli, siksi ei lähtenyt lääkärin, eikä isäsikään huolestunut. 39, 5 vai olikohan kokoajan 36,5..

Onko hällä usein tapana '' liioitella oireitaan'' mutta esittää sitten vain surkeaa marttyyriä, en mene lääkäriin, olen niin kurja olo on huono kuumetta 40 en mene lääkäriin en edes kiusallani, haluan huomionne ja sympatiat, haluan että murehtisitte minua ja olisitte huolissanne

Vierailija
105/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko sen panadolin vuoksi kuume laskenut.. luulis että tulehdusarvot katsotaan. Äitis sais olla iloinen että välität!

Niinpä... ihmettelen, että suuttuu toisen välittämisestä.

Vierailija
106/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko crp 390 tipahtaa itsestään päivässä alle 30 pelkällä panadolilla.. Niin minun siskoni väitti, ja hel* etilliset kivut olivat hetkessä poissa....oli kuulemma ollut lääkärillä ja lääkäri ei tehnyt mitään panadol 500 läski vaan ottaa, myös hällä oli ollut hampaan poisto 4 päivää aikaisemmin, niin ja kuume oli myös noussut päivässä yli 39, panadolilla oli tippunut n. 36 yön aikana ja crpkin tosiaan oli tippunut roimasti yössä.. puoli sukua oli ihan hädissään ja soiteltiin siskolle kokoajan ja myös sairaalaan soittelin kysyäkseni ohjeita... Tilanne kääntyi nopeasti parhainpäin ihan vaan panadolilla.. Sisko taisi olla vaan huomionkipeä.. Tiedä sitten..

Vierailija
107/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut äidistäsi kuin hän olisi 80-vuotias vanhus?

Mun äiti kuoli 59-vuotiaana. Perusterve, töissä. Mikähän sut saa ajattelemaan, että vain yli 80-vuotiaat kuolee sairauksiin?

Mihin äitisi kuoli jos saan kysyä? 💔

Osanottoni.

Kiitos ❤️ Influenssan jälkitautiin kuoli, sydänlihastulehdus lukee papereissa. Kyolinsyy toki sydänpysähdys.

Vierailija
108/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella holhoavaa, kun aikuisen ei anneta tehdä itse päätöksiä vaan oma lapsi jankuttaa lääkäriin menemisestä. Se ei sinulle kuulu pätkääkään mitä äitisi haluaa tehdä. Ihan aiheesta suuttui. Itse ainakin saisin mieluummin sepsiksen ja kuolisin, kuin kohtaisin tuollaista holhoamista.

Vierailija
109/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti kuoli 59-vuotiaana. Perusterve, töissä. Mikähän sut saa ajattelemaan, että vain yli 80-vuotiaat kuolee sairauksiin?

Osanottoni.

Kiitos ❤️ Influenssan jälkitautiin kuoli, sydänlihastulehdus lukee papereissa. Kyolinsyy toki sydänpysähdys.

Minun ystävä kuoli influenssaan 33 vee. Raju kuume, sairaalaan, teholle ja mitääm ei ollut tehtävissä.

Vierailija
110/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni.

Minun ystävä kuoli influenssaan 33 vee. Raju kuume, sairaalaan, teholle ja mitääm ei ollut tehtävissä.

💔

Vierailija
111/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni.

Todella järkyttävää ja pelottavaa :(

Vierailija
112/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt aikuinen ihminen tietää milloin pitää lähteä lääkärille. Halusi tahallaan huolestuttaa sinua. Tyypillinen narsisti. Vai onko äitisi ja isäsi ihan holhouksenalaisia molemmat, jos ovat niin sitten soitat vaan lanssin äidillesi. Lanssi päättää ottaako kyytiin vai ei. Sanot soittaessasi jo ette ovat molemmat syyntakeettomia

Vierailija
113/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule,eipä tarvitse päivitellä.

Kuule, eipä tarvitse lukea jos ei kiinnosta.

Vierailija
114/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kristus, mikä sinua ap vaivaa? Anna aikuisten ihmisten olla, he ovat sairastaneet ja hoitaneet useammat kuumeet kuin sinä.

Vierailija
115/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ei olisi lähtenyt päivystykseen, kun oli keuhkokuumeessa eikä silloin, kun sai verenmyrkytyksen. Soitettiin silti ambulanssi ja sairaalaan veivät. Toiset nyt vaan on sellaisia jääriä.

Vierailija
116/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'' Mun isä ei olisi lähtenyt päivystykseen, kun oli keuhkokuumeessa eikä silloin, kun sai verenmyrkytyksen. Soitettiin silti ambulanssi ja sairaalaan veivät. Toiset nyt vaan on sellaisia jääriä.''

Ihan oikeasti! Miten aikuiset ihmiset on noin tyhmiä./ jääriä tappaa itsensä, en mene lääkäriin vaikka henki menisi.

Miten hän on selvinnyt noin niinku muuten elämässä?

Miten on pärjännyt ihan Keski ikään asti, ihmetellä täytyy.

Onko joku iarve saada säälipisteitä vai mikä?

Vierailija
117/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mä olen tällänen turha riesa, ei musta kukaan välitä!

Muut sukulaiset, lapset ja ystävät kuorossa huutavat/ toistelevat, kuinka tärkeä isä heille on.

Hoetaan kuinka rakas ja tärkeä hän on ja nyt on pakko mennä lääkäriin että saadaanisä kulta kuntoon, ettei me lapset menetetä rakasta lsää, siihen isä taas: ei teitä kuitenkaan haittaa jos kuolen pois, olen vanha ja sairas ja väsynyt antakaa kuolla rauhassa pois. Todella raskasta..

Vierailija
118/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttu kuoli myös influenssaan, nelikymppinen oli. Sai keuhkokuumeen ja siitä eteni sepsikseksi. Olisi ollut täysin hoidettavissa antibiooteilla :( Mutta kun pääsi sairaalaan, oli jo liian myöhäistä.

Vierailija
119/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa...

Vierailija
120/128 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti sairaalaan! Jos on sepsis, ei ole aikaa potea kotona, jos haluaa selvitä hengissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan