Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua harrastaa seksiä ennen parisuhdetta... Onko tämä ongelma miehille?

Vierailija
12.06.2021 |

Pohjustuksena keskustelulle, että olen 24v nainen, en ole koskaan seurustellut ja olen myös neitsyt.

Nyt olen tullut siihen tulokseen, etten tapaa miehiä oikeastaan missään "tosielämässä" ja harkitsen tinderin lataamista. Treffailusta nykyään on vaan muodostunut mielikuvaksi, että seksiä odotetaan viimeistään kolmansilla treffeillä tai juttu kaatuu siihen. Haluan edetä hitaammin ja sitoutua ensin parisuhteeseen ennen kuin mennään sänkyyn, koska tarvitsen ensin sitä sitoutumista, luottamista ja aidosti syviä tunteita.

Löytyykö nykyään miehiä, jotka jaksaisivat odottaa?

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisia miehiä juurikaan ole. Olen 38 enkä ole tavannut vielä yhtäkään, eli yksin olen ollut koko elämäni.

Vierailija
22/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua, ja olen heteromies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30-vuotias mies liikkeellä samoilla ajatuksilla. On aika vaikea löytää seuraa, erityisesti netistä, mutta pitää vain muistaa, että on meitä olemassa. Ehkä joskus vielä lykästää, joten onnea matkaan sinullekin.

Ap ota tää mies!

Vierailija
24/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit sitoutumista ja aitoja tunteita niin suosittelen koiraa.

Vierailija
25/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi ongelma kaikille maapallon 4 miljardille miehelle?

Pikkaisen liikaa taas luuloja itsestään? Vai etkö ollutkaan hakemassa yhtä miestä? 

Vierailija
26/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten sairaat aivoitukset kirjoitti:

Pidä linjasi. Miehet menettävät kunnioituksen naista kohtaan, jos hän osoittautuu liian helpoksi, alkavat ilakoimaan, että siltä Pirkolta saa helposti ja pian on muutkin miehet "sattumoisin" kiinnostuneita Pirkosta. Luulevat sairaissa päissään, että jos joku nainen antaa yhdelle helposti, niin se antaa myös muillekin helposti.

Onneksi tämä ajatus on jo vanhanaikainen, paitsi ehkä jossain maaseudulla. Ihan yhtä "helppoja" ne miehetkin on jotka panee kaikkia naisia, eikä tup helppous enää ole mikään huono juttu automaattisesti.

"Helppous" ei ole huono juttu? Maailma on täynnä aisankannattjia mutta sehän on hyvä vain.

Vierailija
27/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä linjasi. Miehet menettävät kunnioituksen naista kohtaan, jos hän osoittautuu liian helpoksi, alkavat ilakoimaan, että siltä Pirkolta saa helposti ja pian on muutkin miehet "sattumoisin" kiinnostuneita Pirkosta. Luulevat sairaissa päissään, että jos joku nainen antaa yhdelle helposti, niin se antaa myös muillekin helposti.

Vastenmielistä nimitellä naista helpoksi, mieskö saa olla helppo?

Se on kyllä totta että jotkut miehet kuvittelee että jos makaa yhden kanssa, kelpuuttaa muutkin.

Vierailija
28/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
29/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma? Joillekin on, joillekin ei.

Löytyykö miestä joka jaksaa odottaa? Luulisi jostain löytyvän.

Vierailija
30/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan arvostaa mutta mulle on ongelma koska nykyään on normaalia että ensin tapaillaan jonkin aikaa ja kynnys että ollaan parisuhteessa on korkea. Se ei oo mitään et aletaax olee ja sit jo styylataan. Sitä voidaan olla nähty 20-30 kertaa ja sit vasta mietitään et seurustellaan.

Vierailija
31/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yliopistoista löytyy poikia vaikeilta aloilta.

Vierailija
32/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoilla linjoilla kanssasi. Mielestäni seksi kuuluu vakiintuneeseen parisuhteeseen, ja se on tapa osoittaa rakkautta ja huolenpitoa kahden toisiinsa sitoutuneen ihmisen välillä. Ei mikään pelkkä lihallinen akti, jolla koeajetaan ja vertaillaan toisen ihmisen seksuaalisia ominaisuuksia kuin autokaupoilla konsanaan. Tästä syystä en kykenisi harrastamaan seksiä jo "kolmansilla treffeillä" tai täysin ventovieraan ihmisen kanssa. Siihen täytyy liittyä jotakin syvempää, jotakin muuta kuin pelkkä himojen tyydytys.

N27

Vierailija
33/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suviseuroista, Valtakunnansalilta ja muista tällaisista voi löytyäkin.

Itse taas olen pakana, joten suviseurat olisivat kohdallani lähinnä deal breaker omalta osaltani.

Minäkin haluan odottaa sitä, että pääsen suhteeseen ja saan aluksi tutustua toiseen ihmiseen ilman heti säntäämistä suoraan sänkyyn.

Onko se todellakin niin kovin hankalaa nykyään tutustua ensin toiseen ihmiseen ennen kuin siirrytään intiimimmien asioiden puolelle?

Vierailija
34/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me odotimme - avioliittoon asti. Meitäkin on.

Vierailija
35/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ostaa sikaa säkissä. Mitä jos papin aamenen jälkeen huomaattekin, että ette sovellu ollenkaan seksuaalisesti yhteen?

Tämä! Parisuhdehan ei ala ennen naimisiinmenoa.

Lettu leväälleen vaan heti!!!!!!!!

Vierailija
36/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona 25-vuotias neitsytpoika, jolla ei tunnu olevan vieläkään mikään kiire. Komeakin vielä ja fiksu, opiskelee ja hoitaa osuutensa kotitöistäkin, mutta taloudellisista syistä asuu siis edelleen meillä, mikä ei varmaan mitenkään auta asiaa. Ja ilmeisesti pitää niin korkeita kriteereitä myös, että alkaa jo huolestuttaa. Mitenkähän saisimme teidät yhytettyä yhteen. Toki on niin, että "aasin voi viedä lähteelle, mutta ei voi pakottaa juomaan". On kuitenkin lohdullista tietää, että tällaisia nuoria on Suomessa muitakin. Lohdullista ja samalla vähän huolestuttavaa, sillä pistää miettimään, onko kenties elämä siirtynyt nettiin niin, ettei osata enää olla toisten kanssa luonnollisesti; tai onko nuorilla epärealistisia odotuksia toistensa tai itsensä suhteen.

Vierailija
37/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku varmaan arvostaa mutta mulle on ongelma koska nykyään on normaalia että ensin tapaillaan jonkin aikaa ja kynnys että ollaan parisuhteessa on korkea. Se ei oo mitään et aletaax olee ja sit jo styylataan. Sitä voidaan olla nähty 20-30 kertaa ja sit vasta mietitään et seurustellaan.

Seksiäkin olisi hyvä ruveta harkitsemaan vasta niiden 30 kerran jälkeen aikaisintaan. 

Vierailija
38/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samoilla linjoilla kanssasi. Mielestäni seksi kuuluu vakiintuneeseen parisuhteeseen, ja se on tapa osoittaa rakkautta ja huolenpitoa kahden toisiinsa sitoutuneen ihmisen välillä. Ei mikään pelkkä lihallinen akti, jolla koeajetaan ja vertaillaan toisen ihmisen seksuaalisia ominaisuuksia kuin autokaupoilla konsanaan. Tästä syystä en kykenisi harrastamaan seksiä jo "kolmansilla treffeillä" tai täysin ventovieraan ihmisen kanssa. Siihen täytyy liittyä jotakin syvempää, jotakin muuta kuin pelkkä himojen tyydytys.

N27

Kyllä sitä syvällisempää voi olla mukana jo silloin, jos sänkyyn menee kolmansilla treffeillä, tiedän omasta kokemuksesta. Olen ihminen jolla tunteet syttyvät joko tosi nopeasti tai eivät ollenkaan, ja jos ne syttyvät, ne myös syvenevät vauhdilla. Siitä huolimatta en enää itse menisi kolmansilla treffeillä sänkyyn, sillä en voi tietää, onko toinen osapuoli samanlainen vai onko hänellä kyseessä pelkkä himojen tyydytys. Kaikkein kamalinta on jos on umpirakastunut mieheen ja mies käyttää pelkkänä välineenä paineiden purkuun.

Vierailija
39/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä nimitellä naista helpoksi, mieskö saa olla helppo?

Se on kyllä totta että jotkut miehet kuvittelee että jos makaa yhden kanssa, kelpuuttaa muutkin.

Mulla on tästä kokemustakin. Kauan sitten nuoruudessani pidin korkeassa arvossa erästä fiksuna pitämääni opiskelijatoveria, ja lopulta eräänä iltana päädyimme sänkyyn. Ja en siis todellakaan tehnyt tällaista noin vain, vaan pitkän harkinnan tuloksena. Seuraavana iltana hänen kaverinsa tuli vieraisille, ja jonkin ajan päästä alkoi lähennellä. Tajusin heti, että nyt oli sana kiertänyt. Lähetin tämän tyypin matkoihinsa, hän vain totesi, "väärinkäsitys". Pysyimme kaikki kohteliaissa väleissä tämän jälkeenkin, mutta arvostukseni molempia kohtaan - ja vähän kyllä koko miessukupuolta kohtaan - romahti rytinällä ja pysyvästi.

Vierailija
40/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan helpoin tapa saada mies rakastumaan. Jostain käsittämättömästä syystä ne takertuu pysyvästi aina vaikka esittäisit vaan pidättyväistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän