Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden veljen ja isän kanssa mökille. Olenko liian mustasukkainen??

Vierailija
12.06.2021 |

Olen 28-vuotias mies ja seurustelen 25-vuotiaan naisen kanssa. Eli nuoria ollaan. Mutta niin, naiseni on viime päivinä ollut hieman allapäin ja surumielinen. Lisäksi hänen halunsa ovat yhtäkkiä kasvaneet pilviin. Ollaan huomenna tosiaan isän ja veljen kanssa lähdössä mökkeilemään ja jostain syystä kävi tämmöinen huolettamaan, että onko naisellani sutinaa jonkun kanssa. Olenko turhaan mustasukkainen?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen pettää aina kun on yksin ja mies muualla. Näin se vain ap on..

Totta. Minun mieheni on nyt suihkussa ja tässä palstailun lomassa häntä petän. Pitäähän tilaisuus käyttää hyväksi. 

Ex oli vakuuttunut, että petän koska otin puhelimen mukaan vessaan selatakseni mammapalstaa pöntöllä :D

Vierailija
42/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisharhojen sijaan kävisin ostamassa raskaustestin. Itselläni himot menivät pilviin siinä vaiheessa kun raskaus alkoi. Myös mielialan vaihtelut tukisivat sitä teoriaa. Voi siis olla, että pääset ensi kesänä mökille isän ja veljen lisäksi poikasi/tyttäresi kanssa. Ellet sitten sössi suhdettasi sairaalloisilla ajatuksillasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen pettää aina kun on yksin ja mies muualla. Näin se vain ap on..

Totta. Minun mieheni on nyt suihkussa ja tässä palstailun lomassa häntä petän. Pitäähän tilaisuus käyttää hyväksi. 

Ex oli vakuuttunut, että petän koska otin puhelimen mukaan vessaan selatakseni mammapalstaa pöntöllä :D

Puhelinseksiä tietysti. Sinä saastainen l''tto! :D

Vierailija
44/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki naiselle pettämisepäilyistäsi ja katso koska saat seksiä seuraavan kerran :D

Tämä oli erinomainen idea!

Vierailija
45/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 v "nuori". 😂

Vierailija
46/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkiima

Vierailija
47/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28 v "nuori". 😂

On se nuori. 

N56

Vierailija
48/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet käynyt ostamassa siveysvyön naiselle ja kertonut, että tarvitset kuvallisen todisteen vähintään tasatunnin välein ihan vaan "koska oot huolissaan"?

Vierailija
49/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja olisi nainen, niin mammat huutaisivat täällä kuorossa: "Varmasti pettää. Eroa heti"!

Vierailija
50/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloittaja olisi nainen, niin mammat huutaisivat täällä kuorossa: "Varmasti pettää. Eroa heti"!

Juuei. Ennemmin huutaisin tuota ap:n naiselle. 

Vierailija
51/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko itse pettänyt tai ajatellut sitä?

Vierailija
52/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä epäilee sinun pettävän ja päätti vähän hoidella sua ennen kuin lähdet.

Vierailija
53/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain että myös lisääntyneet halut voivat olla merkki pettämisestä. Ap

Tässä sit on tulos, kun mies lueskelee Ilta Sanomien parisuhdevinkkejä, mitään muuta selitystä ei ole! 😂

Vierailija
54/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt nykyistä kumppaniani. Pientä flirttiä joskus ollut työpaikalla muihin, mutta olen viheltämyt pelin poikki nopeasti. En sano että olen virheetön, mutta en kyllä pettäisi naistani. Enkä minä varsinaisesti usko että hänkään siihen kykenisi, mutta jostain syystä näitä ajatuksia nyt heräsi. Ja tuosta raskaudesta tai sen mahdollisuudesta, jos hän olisi raskaana niin kaipa siitä olisi kertonut. Se kieltämättä olisi iloinen uutinen. Ap

Vierailija
55/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ovulaation aikaan nousee usein halut. Sama menkkojen/ vuodon aikana. Aikamoista vuoristorataa menee halut kuukautiskierron mukaan. Lisäksi joskus elämäntilannekin vaikuttaa haluihin. Eivät ne ole aina samat.

Vierailija
56/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pettänyt nykyistä kumppaniani. Pientä flirttiä joskus ollut työpaikalla muihin, mutta olen viheltämyt pelin poikki nopeasti. En sano että olen virheetön, mutta en kyllä pettäisi naistani. Enkä minä varsinaisesti usko että hänkään siihen kykenisi, mutta jostain syystä näitä ajatuksia nyt heräsi. Ja tuosta raskaudesta tai sen mahdollisuudesta, jos hän olisi raskaana niin kaipa siitä olisi kertonut. Se kieltämättä olisi iloinen uutinen. Ap

En minä ainakaan kertoisi raskaudesta kumppanille, joka ensimmäisenä epäilee pettämistä. Toisekseen, nainen voi olla raskaana tietämättä sitä itse. Ei niitä oireita heti hedelmöityshetkestä lähtien tule. Osahan on tiennyt olevansa raskaana vasta kun synnytys on käynnistynyt. 

Vierailija
57/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi todella surullista sekä naisen että lapsen kannalta. Ei ole hyväksi saada lasta ihmisen kanssa, joka ei luota kumppaniinsa pätkääkään. 

Vierailija
58/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap ei tietenkään ole kysynyt kumppaniltaan, mistä mielialan muutos tai halukkuus voisi johtua. Parempi vaan epäillä mielessään kuin puhua asioista....

Vierailija
59/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma taitaa olla oman pääsis sisällä. Korjaa se. Muuten mahdollinen iloinen vauva-uutinen jää kohdallasi haaveeksi.

Vierailija
60/64 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet pettänyt aikaisempia kumppaneitasi ja nykyäänkin flirttailet työpaikalla eli mieli tekisi koettaa.

Gotcha!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan