Mitä makeista (tai makeisia) kaipaat menneisyydestä?
Kaipaan itse ajoittain ihan mahdottomasti Lola-suklaapatukkaa, jonka valmistus lopetettiin vuosikymmeniä sitten. Sitä on moni toivonut takaisin, mutta ainakaan toistaiseksi ei niin ole tapahtunut.
Kommentit (130)
Ruutibubbis ja muutkin bubbis purkat, Aku Ankka purkka jossa sarjakuva mukana, värilliset pallopurkat, jotka oli peräkkäin läpinäkyvässä pakkauksessa, Kola merkkiset paperipäällysteiset toffeekarkit, mansikkakaakao, Viri kaakao, josta jäi aina osa pinnalle, kun ei liuennut niin kuin nykyiset
Turkinpippuritangot, Fazerin minttukuulasuklaapatukat, Känkkäränkät
Pihlajanmarja-marmeladit alkuperäisellä reseptillä
- Toffot!
- karkkiaskeja, esim. Pastirol, Pink Panther, Jee-jee, Känkkä & Ränkkä
- Aakkoset... kuka muistaa millaisia ne oli ennen 2000-lukua? Sellaisia litteämpiä, pussit näytti tältä:
https://fi.pinterest.com/pin/529313762434885749/
Stratos on kyllä hyvää suklaata, sitä voi onneksi tilata netistä halutessaan.
Itse ostin aina lapsena kioskilta sellaisia keltaisia isoja aurinkonaamoja, en ole niitä 90-l alun jälkeen nähnyt.
Alkuperäiset Aakkoset salmiakki vuodelta 1970
En tiedä, olenko oikeassa mutta mielestäni Julia karkit oli 90-luvulla paljon parempia ja maukkaampia kuin nyt. Onko joku muu huomannut samaa? Voin toki olla väärässäkin.
Fazerin suklaanappeja rasiassa, semmosia kuperia nappeja.
Hedelmätoffoja kaipaan minäkin. Niistä pitäisi laittaa joukkovaade valmistajalle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olenko oikeassa mutta mielestäni Julia karkit oli 90-luvulla paljon parempia ja maukkaampia kuin nyt. Onko joku muu huomannut samaa? Voin toki olla väärässäkin.
Mun mielestä ne oli mehevämpiä ja jotenkin kosteampia verrattuna siihen nykytäytteeseen.
Truly karkit.
Dummies mininamut
Alkuperäinen sitkeä hopeatoffeelevy
Karvinen karkkipussi
My little pony pehmokarkit= oli oikea koostumus ja maku!!!!!!
Ne tummansiniset pantteripussit, missä oli perus pyöreitä panttereita, pienempiä tassuja ja sitten kolmas oli sellainen keskeltä paksumpi puikula (silmä?). Oijoi <3
Vierailija kirjoitti:
Fazerin kovat Ananas-karkit, joita sai ruotsinlaivoilta.
Joo, tosi hyviä. Niillä vaan imiessä sai kitalaen rikki, mutta ei se makua haitannut.
Fazerin kovat Ananas-karkit, joita sai ruotsinlaivoilta.