Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät ihmiset, käykää äänestämässä

Vierailija
12.06.2021 |

huomenna, jos ette ole vielä käyneet.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Olen tottunut äänestämään tiettyä puoluetta vastaan.

Onneksi moni muukin tekee niin.

Rikollisia ei tarvita päättäjiksi.

Vierailija
2/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli mun nauraaa🤣meinaatko ettei politiikassa ole ollut rikollisia!?!?!

Vierailija
4/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen äänestää jonkun puolesta eikä tiettyä puoluetta vastaan. Kaltaisesi ihmiset tekevät pilkkaa yleisestä äänioikeudestamme.

Vierailija
5/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänstän persuja tai kokoomusta. Ai ettäpistää vihaksi että kelan tuki halutaan poistaa yksityisestä terveydenhollosta (vas. ja vihreät).

Vierailija
6/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään ketä äänestän, kun olen äärivasemmistoa, mutta en halua miehiä naisten pukuhuoneisiin.

Vierailija
7/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen äänestää jonkun puolesta eikä tiettyä puoluetta vastaan. Kaltaisesi ihmiset tekevät pilkkaa yleisestä äänioikeudestamme.

Normaalitilanteessa noin onkin. Nyt on kuitenkin tärkeintä pitää huolta Suomen itsenäisyydestä, kun tilanne on näinkin uhkaava. Siksi minä ainakin äänestän PutininSeuraajia vastaan.

Vierailija
8/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalitilanteessa noin onkin. Nyt on kuitenkin tärkeintä pitää huolta Suomen itsenäisyydestä, kun tilanne on näinkin uhkaava. Siksi minä ainakin äänestän PutininSeuraajia vastaan.

Hyvin russophobia iskenyt suhunkin. Venäjällä ei ole ollut mitään kitkaa suomen kanssa. Itseasiassa yli 40% venäjän turisteista antaa tälle valtiolle verorahoja, jonka te taas työnätte johonkin kehitysvaltio italiaan...

Vierailija
9/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä äänstän persuja tai kokoomusta. Ai ettäpistää vihaksi että kelan tuki halutaan poistaa yksityisestä terveydenhollosta (vas. ja vihreät).

Piäpä mielessä että persujen ja kokoomuksen lopullinen tavoite on kaikkien tukien poisto joka paikasta. Paitsi tietty yritysjohtajilta.

Vierailija
10/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piäpä mielessä että persujen ja kokoomuksen lopullinen tavoite on kaikkien tukien poisto joka paikasta. Paitsi tietty yritysjohtajilta.

Ilmastosabotoimisilla, kehitysavuilla italiaan ja suurien lainojen kautta teidän tuet tulevat väkisin poistumaan.

Vierailija
11/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat ihmiset älkää vaivautuko.

Vierailija
12/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut saavat varmaan osan kokkarien äänistä ja myös osan nukkuvista.

Heränneet nukkuvat oikeasti kuvittelee 1) että punavihreät tuo tänne hirveästi uusia suomalaisia. Ja 2) nämä ova eduskuntavaalit.

Oikeasti hassua että persut jotka istuivat hallituksessa vuonna 2015 jolloin maahan tuli 30 000 tiedätte-kyllä-keitä, sinnikkäästi syyttelevät punavihreitä siitä että täällä on tiedätte-kyllä-keitä.

Ja vaikkkka sdp saisimurskatuloksen, hallituksen kokoonpano ei muutu.

Vierailija
13/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli on menetetty. Olemme Ruotsin tiellä oikein tukevasti. Tätä tilattiin ja sitä myös saatiin. Voisiko joku eritellä kaikki ne positiiviset asiat, mitä saimme vastineeksi? Yhdessä vaiheessa talouden (uusia yrityksiä Fazerin ja Hartwallin tyyliin) ja huoltosuhteen piti parantua mutta eipä taida ainakaan nuo hyödyt realisoitua minun elinaikanani. 

Vierailija
14/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut saavat varmaan osan kokkarien äänistä ja myös osan nukkuvista.

Heränneet nukkuvat oikeasti kuvittelee 1) että punavihreät tuo tänne hirveästi uusia suomalaisia. Ja 2) nämä ova eduskuntavaalit.

Oikeasti hassua että persut jotka istuivat hallituksessa vuonna 2015 jolloin maahan tuli 30 000 tiedätte-kyllä-keitä, sinnikkäästi syyttelevät punavihreitä siitä että täällä on tiedätte-kyllä-keitä.

Ja vaikkkka sdp saisimurskatuloksen, hallituksen kokoonpano ei muutu.

Yhtä lailla on sangen merkillistä, että esim. pakkopalautuspolitiikkaa on jatkettu kaikessa hiljaisuudessa nykyisen hallituksen aikana, vaikka ko. politiikan piti olla ihmisarvojen vastaista. Ja punavihreät edelleen syyttävät muita rasisteiksi. Elämme kaksinaismoralismin keskellä. 

Vierailija
15/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestetään taksilaki takaisin!

Vierailija
16/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äänestäkääkin pikein tai tulee Teukka uniinne ja vääntää niskoista ja työntää kielen kurkkuun!

Vierailija
17/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa käydä antamassa ääni, jollekin hyvälle ihmiselle.

Vierailija
18/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mene. En kannata järjestelmää, jossa ok saada eläkettä iästä ja tuloista riippumatta... ("sopeutuminen taviksiin").

Vierailija
19/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄÄnestä persuja, jos haluat jotain muutosta?

Kaikki kivet on käännettävä, koska nyt ei mitään uutta.

Annetaan Jussillekkin mahdollisuus, kun eihän häntä ole ministerin paikalla vielä nähty.

et tule Jussia ministerinä näkemään, ei hän niin tyhmä ole että joutuisi vastuuta ottamaan

Vierailija
20/32 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Millään ei ole mitään väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi