Hyvät ihmiset, käykää äänestämässä
Kommentit (32)
Ei kukaan normaali pyristele tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen. Olen tottunut äänestämään tiettyä puoluetta vastaan.
Onneksi moni muukin tekee niin.
Rikollisia ei tarvita päättäjiksi.
Normaali ihminen äänestää jonkun puolesta eikä tiettyä puoluetta vastaan. Kaltaisesi ihmiset tekevät pilkkaa yleisestä äänioikeudestamme.
miksi meillä on kokonainen puolue jonka ainoa agenda on olla kaikkia vastaan? ja itse pitävät sitä aivan normaalina
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään ketä äänestän, kun olen äärivasemmistoa, mutta en halua miehiä naisten pukuhuoneisiin.
Et ole kyllä äärivasemmistoa nähnytkään. Tietenkin sun kuuluu kannattaa unisex-vessoja.
Vierailija kirjoitti:
ÄÄnestä persuja, jos haluat jotain muutosta?
Kaikki kivet on käännettävä, koska nyt ei mitään uutta.
Annetaan Jussillekkin mahdollisuus, kun eihän häntä ole ministerin paikalla vielä nähty.
Voi hyvänen aika sinua ressukkaa. Nämä ovat KUNTAVAALIT, ei näissä jaeta mitään ministerinpaikkoja.
Ja vielä se että populistille hallituspaikka ei sovi, koska silloin joutuu vastuuseen, mutta ei se ole Halla-ahon murhe vielä ainakaan kahteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annetaan Jussillekkin mahdollisuus, kun eihän häntä ole ministerin paikalla vielä nähty.
Voi hyvänen aika sinua ressukkaa. Nämä ovat KUNTAVAALIT, ei näissä jaeta mitään ministerinpaikkoja.
Ja vielä se että populistille hallituspaikka ei sovi, koska silloin joutuu vastuuseen, mutta ei se ole Halla-ahon murhe vielä ainakaan kahteen vuoteen.
Tuo hönö on uskonut Jussin vihjailut siitä että näillä vaaleilla vaikutettaisiin hallitukseen. Mikä pettymys kun ei Mestarista tulekaan pääministeriä!
Aina olen äänestänyt. Ja nyt en oikeasti yhtään tiedä mitä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et tule Jussia ministerinä näkemään, ei hän niin tyhmä ole että joutuisi vastuuta ottamaan
Sisäministerin pesti hänelle, kiitos.
Ei ole sopivaa ehdokasta. Olen pitkälti samaa mieltä asioista Pentti Linkolan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et tule Jussia ministerinä näkemään, ei hän niin tyhmä ole että joutuisi vastuuta ottamaan
Sisäministerin pesti hänelle, kiitos.
Ja..olet väärässä, Ps työt tekee.
Äänestäkää tyhmintä. Se on huonompi kusettamaan.