Sain selville, että tapailemani "mukava" mies kierrättää mt ym ongelmaisisia naisia
Ja mieluiten pamauttaa paksuksi, ennenkuuin jättää. Minulla on lukihäiriö, adhd ja masennus ja oli järkytys tajuta mikä minussa mieheen vetoaa. Selvisihän samalla miksi on hapan kierukastani, minua kun ei saa niin helpolla raskaaksi.
En tajua, mikä motiivi voi ihmisillä olla sattaa raskaaksi ihminen jolla on muutenkin elämänhalllinta hukassa ja sitten jättää. Sadismia? Mies kyllä myöntää lapset ja on näiden kanssa tekemisessä, tai osan ainakin. Tiesin kahdesta mutta nyt selvisi että on kolmaskin, jo täysi-ikäinen jonka syntyessä mies oli ollut vielä teini. Kuulemma tämä oli saanuy alkunsa psykiatrisen sairaalan vessassa, kun oli ollut romanttinen tapaaminen.. mies siis on valikoinut naismakunsa näin jo hyvi nuorena!
Inhottaa ja tunnen olloni petetyksi ;(
Kommentit (5)
Ap, lopeta perättömien huhujen levittäminen Mestarista.
Etkö löydä ikäistäsi seuraa kokoomusnuorista?
Kyllä miehen itsensäkin täytyy olla vakavasti häiriintynyt. Hänhän joutuu maksamaan lapsien ruokot. Ei taida olla työelämässä tuo sohjopää.
Tuosta lisääntymispakosta tulee mieleen joku sellainen päähänpinttymä, että omia geenejä pitää levittää; olen törmännyt tuohon ajatteluun miehillä. "Miehen pohjimmainen tehtävä on lisääntyä tehokkaasti ja levittää geenejään, se on se, joka tekee miehestä pohjimmiltaan pelin voittajan" tai jotain. On ehkä järkeillyt, että elämänhallintaongelmaisten naisten kanssa on mahdollisimman helppoa päästä lisääntymään nopeasti ja monen kanssa, jolloin määrä korvaa laadun ja "hänestä tulee kansakuntien kantaisä".
Myös naisilla sellaiseen ajatteluun, että toisten geenien laatua tulee arvioida ennen lisääntymistä, eli pitkä, fyysisesti hyvin terve, komea, älykäs, mutta mielenterveysongelmainen mies on hyvä lisääntymiseen, jos mielenterveysongelmat johtuvat esimerkiksi lapsuuden traumoista eivätkä geeneistä.
Tai vaihtoehtoisesti olen lukenut ihmisiä aivan väärin.
Itse ajattelen, että kun olen kuollut, ei sillä ole sen jälkeen yhtään mitään väliä, onko minulla itselläni vai jollakulla muulla miljoona euroa ja 20 menestyvää jälkeläistä.
Ei jatkoon