Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas on itkettänyt jatkuvasti

Vierailija
12.06.2021 |

Kun elämä ei millään parane. Sitten saat aina kuulla, kuinka paska ja tyhmä olet. Vaikka tiedänhän mä sen sanomattakin

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuja tää yksi hullu kirjoittelee tänne.

En ymmärrä miten toiset uskoo niitä satuja.

No kyllä hän on ihan totuuksiakin kirjoitellut. Vähän liiankin varomattomasti, koska hänet on jo tunnistettu.

Niinpä. Höpöjä voi ajankulukseen kirjoitella mutta kannattaa miettiä, miten ja mitä perheestään ja sukulaisistaan tänne kirjoittaa.

Vierailija
62/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, Valis on palannut tai palaamassa mörskään.

No ei ihme että itkettää, kun ukko pääsee taas kurmottamaan täysillä ja lähietäisyydeltä. Omahan on valintasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Siksi statukset on sometileilläkin ennallaan.

Vierailija
64/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin oikeasti alkaa Ammattivalittajan ystäväksi. Olemme suunnilleen samaa ikäluokkaa, eikä meidän välimatkakaan ole pitkä. Ja minä olen sellainen melko jämäkkä nainen, joten voisin sille ukonrähjällekin sanoa muutaman painavan sanan puolustaakseni Ammattivalittajaa :)

Vierailija
65/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin oikeasti alkaa Ammattivalittajan ystäväksi. Olemme suunnilleen samaa ikäluokkaa, eikä meidän välimatkakaan ole pitkä. Ja minä olen sellainen melko jämäkkä nainen, joten voisin sille ukonrähjällekin sanoa muutaman painavan sanan puolustaakseni Ammattivalittajaa :)

En mä halua ystävää enkä mä ole someen laittanut viimeisiä kuulumisia. Niitä en ole kertonut kenellekään.

Vierailija
66/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä halua ystävää enkä mä ole someen laittanut viimeisiä kuulumisia. Niitä en ole kertonut kenellekään.

No voi harmi. Muistelisin, että olet joskus kertonut olevasi yksinäinen.

Vierailija
67/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua ystävää!

Miksi sä sitten olet kymmenen vuotta täällä valittanut nimenomaan ystävien puutetta?

Vierailija
68/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi harmi. Muistelisin, että olet joskus kertonut olevasi yksinäinen.

Yksin on hyvä olla.

Vierailija
69/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua ystävää!

Miksi sä sitten olet kymmenen vuotta täällä valittanut nimenomaan ystävien puutetta?

No hankin ne sitten ennemmin liven kautta

Vierailija
70/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat häneen yhteyttä saat varmasti todella tujun tyrmäyksen.

Vierailija
71/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvä kun et päivitä kaikkia someen. Koita vielä muistaa se, että av-palstakin on somea. Sun olisi paras lopettaa tänne kirjoittaminen kokonaan. 

Liian luottavainen olet siihen, ettei joku pian läväytä sinun ja kaikkien läheistesi nimiä julki.

Vierailija
72/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä elät tuhoavassa suhteessa. Siedät tuollaista, koska olet jostain syystä omassa lapsuudessa oppinut sen, että sinun ylitsesi saa mennä etkä sinä saa puolustautua tai laittaa rajaa, että nyt tämä riittää.

Mene lääkäriin. Puhu siellä. Pääset johonkin keskustelemaan.

Sinä olet arvokas. Se mollaaja tekee väärin. Niin teet myös sinä väärin itseäsi kohtaa ja lastasi kohtaan ja lapsesi isää kohtaan.

Sen miehen henkinen väkivalta on tuomittavaa.

Tuo on väkivaltaa. Tunnistatko itse sen?

Hae apua.

Olet hyvä juuri noin, mutta et ansaitse tuollaista kohtelua. Sinä ansaitset hyvää kohtelua. Se on itsestään selvyys. Kaikki vaan ei tajua sitä.

Älä jää tuollaiseen tilaan.

Onko sinulla ketään tueksi?

Ei ole ketään ja minähän olen jo lähtenyt pois.

Et halua ystävää, vaikka sinulla ei ole ketään tukemaan? Outoa.

Vierailija
73/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua ystävää!

No hankin ne sitten ennemmin liven kautta

No minähän juuri kutsuin sinut viinilasilliselle :)

Vierailija
74/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otat häneen yhteyttä saat varmasti todella tujun tyrmäyksen.

En nyt ihan ymmärtänyt. Kuinka niin?

Vierailija
75/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä puoli tässä ketjussa, että unohdit itkemiset kokonaan. Nyt vaan hyvällä mielellä eteenpäin "viimeisten kuulumistesi" kanssa.  :)

Vierailija
76/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, hyvä kun et päivitä kaikkia someen. Koita vielä muistaa se, että av-palstakin on somea. Sun olisi paras lopettaa tänne kirjoittaminen kokonaan. 

Liian luottavainen olet siihen, ettei joku pian läväytä sinun ja kaikkien läheistesi nimiä julki.

No minä olen yksi, joka hänet on tunnistanut. Ei mennyt edes kovinkaan kauaa löytää FB. Mutta niin julma en ole, että tälle törkypalstalle ilmoittaisin hänen nimensä. Sehän olisi ihan suoranaista lynkkaamista! 

Että siltä osin voi olla rauhassa, Valis.

Vierailija
77/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen yksi, joka hänet on tunnistanut. Ei mennyt edes kovinkaan kauaa löytää FB. Mutta niin julma en ole, että tälle törkypalstalle ilmoittaisin hänen nimensä. Sehän olisi ihan suoranaista lynkkaamista! 

Minäkin tiedän sinusta kaikenlaista enkä ole niistä kiusannut.

Vierailija
78/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tiedän sinusta kaikenlaista enkä ole niistä kiusannut.

En minä kiusaa sinua. Silloin joskus, kun en vielä tiennyt kuka olet, saatoin ehkä hieman kiusatakin, mutta en enää kun näin, että olet ihan oikea ja aito ihminen.

Vierailija
79/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei tulisi mieleen ikinä paljastaa valiksen henkilöllisyyttä, vaikka sen tiedänkin. 

Mutta koskaan ei tiedä, milloin joku pöhkö sen tekee. Siksi varoitan sua vilpittömästi. Jos vaan jotenkin kykenet, poistu netistä äläkä enää tule takaisin.

Vierailija
80/89 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekaan ei tulisi mieleen ikinä paljastaa valiksen henkilöllisyyttä, vaikka sen tiedänkin. 

Mutta koskaan ei tiedä, milloin joku pöhkö sen tekee. Siksi varoitan sua vilpittömästi. Jos vaan jotenkin kykenet, poistu netistä äläkä enää tule takaisin.

No eihän nyt noin voi sanoa. Onhan hänelläkin oikeus täällä kirjoitella. Mutta hiukan himmaisin tuota tunnistettavaa tyyliä kyllä.