Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohhoh, onpas toi Catherine laiha

Vierailija
12.06.2021 |

https://img.ilcdn.fi/c9Ww9wy3N2-GhS1TSUNvc0Icf90=/full-fit-in/612x0/img…

Ihan jo huolestuttavan näköinen. Vyötärö kohta samaa leveyttä pään kanssa. Tulee Victorian näivettyminen mieleen :(

Kommentit (574)

Vierailija
501/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla saa lukea, kuinka BMI "ei välttämättä kerro mitään". Tämä siis silloin, kun puhutaan painoindeksin mukaisesta reilusta ylipainosta. Pikkaisen alle 18,5 BMI onkin sitten huolestuttavaa. :D

Joku läskihän tuolla aiemmin kommentoi, että BMI 40 on terveellisempi tila kuin BMI 18, jtkn ja vähän alle 😂Vittumiten harhaisia valaita nykyään. Ei taida läjä tajuta, että melko moni lääketieteellinen toimenpide ja leikkaus estyy tuolla BMI:llä. Nykyään tiedetään, että terveellistä ylipainoa ei ole.

Toki moni lääketieteellinen toimenpide estyy runsaan ylipainon vuoksi, mutta siitäkin huolimatta jopa BMI 40 on kuolleisuuden kannalta pienempi riski kuin BMI alle 18,5. Puhuin koko ajan kuolleisuudesta.

Muuten olen normaalipainoinen ja terveellä itsetunnolla varustettu, joten nämä läskijutut korkeintaan hymyilyttävät.

Älä byt viitsi:D Kuulostat katkeralta luuserilta joka saa just ja just sellaisen väkinuaisen virnistyksen kasvoille jota sitten kutsut ....Hymyksi? Hymyä pyllyyn sulle vaan:D

Vierailija
502/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä jotenki hullu, mutta jos naisin jonkun noin korkeassa asemassa olevan miehen, niin en hetkeäkään uskoisi, että hän olisi koko liiton ajan uskollinen. Sama koskee superjulkkiksia, bisnesmiehiä yms. Ja sit tekisin näillä tiedoilla päätöksen menisinkö naimisiin ja olisin valmis katsomaan joitain asioita sormien läpi. En usko olevani ainut, joka näin ajattelee.

Just näin! Pitää laskea edut ja haitat ja vaikka tuleva Englannikn kuningas pettäisikin niin itse kyllä arvioisin jääväni silti plussalle. Ei mitään raha- tai urahuolia enää ikinä, saisi keskittyä omaan ulkinäköön ja kruununperillisten kasvattamiseen.

Mutta varmasti ahdistaa, jos odotukset on ollut tavallisen avioliiton mukaiset.

Meghan, sinäkö siinä? Mutta Harry ei ole Englannin tuleva kuningas!

Arvasin, av ei petä koskaan!:D  Meghan piti napata tähänkin ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen läski, tiedän harvinaisen hyvin että tuollaista vartaloa ei urheilemalla saavuteta. Jos käy salilla on muotoja enemmän, jos taas kestävyysurheilua niin täytyy itse asiassa myös syödä että palautuu ja kehittyy. Kyllä tuo vartalo on ihan nääntyneen näköinen ja syömättömyydellä aikaansaatu.

Vierailija
504/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ihminen, jolla on normaali kehonkuva, pidä Katjuskaa terveen ja normaalipainoisen näköisenä.

Vierailija
505/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kate... nyt sitä makkaraa enemmän leivän päälle...

Vierailija
506/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katselee vanhoja valokuvia 60-70-luvuilta, naiset olivat usein tuon tyyppisiä. Olemme tottuneet siihen, että lähes jokainen on vähän pönäkkä, mikä vääristää näkemystämme normaalista.

No katsopa vaikka 30-luvun nuoria naisia, naisvoimistelijoita vaikkapa. Eivät todellakaan olleet mitään tikkulaihoja naisia. 

Catherinen painoon en puutu, olkoon miten itse haluaa tai mitä on. 

Vierailija
507/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan normaali. Hoikka Juu, mutta ei mielestäni liian.

Vierailija
508/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että Catherinen kohdalla laihuus on monen asian summa. Hän on luonnostaan hoikka, hänellä on kolme pientä lasta, hän urheilee ja hänellä on varmasti todella suuret ulkonäköpaineet julkisuuden vuoksi. On myös stressiä ja ihan sitä perus avio-ongelmaa aikataulujen ja perhe-elämän yhteensovittamisen kanssa. 

Itse painoin toisen lapsen jälkeen 51 kg, olen 173 cm pitkä. Näytin kamalalta, mutta paino ei vain noussut. Nyt olen saanut painon kuuteenkymppiin ja tässä on hyvä. Sekin voi olla ongelma. Mutta kyllä Catherinellekin sopisi muutama kilo lisää. Antaa hänen kuitenkin olla, mikä on. Emmehän me voi tietää, mikä on tilanne. Ei anoreksiakaan ole poissuljettu, mutta toivon, että joku helpompi syy.

Vierailija
509/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmiini normaali hoikka kroppa.

Vierailija
510/574 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä jotenki hullu, mutta jos naisin jonkun noin korkeassa asemassa olevan miehen, niin en hetkeäkään uskoisi, että hän olisi koko liiton ajan uskollinen. Sama koskee superjulkkiksia, bisnesmiehiä yms. Ja sit tekisin näillä tiedoilla päätöksen menisinkö naimisiin ja olisin valmis katsomaan joitain asioita sormien läpi. En usko olevani ainut, joka näin ajattelee.

Samaa mieltä! Oma mieheni ei ole ulkonäöllä pilattu ja minua reilusti vanhempi. Ihmiset ihmettelee mitä hänessä näen. No paljon toki muutakin, mutta yksi hyvä puoli on se että ei tarvitse pelätä että mies vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan. Suosittelen muillekin: älkää tavoitelko aina esim. itseänne paremman näköistä puolisoa. Nauttikaa siitä, että saatte itse olla se ykkönen.

Tämä William+Kate on vähän sama kuin Suomen M Koivu ja Helena. Helena kitisee julkisuudessa kuinka M on pettänyt ja eroaa sen takia. Fiksu nainen olisi tajunnut, että jos itse on keskinkertaisen näköinen virolainen nobody, niin mitä ihmettä voi olettaa naidessaan komean NHL-tähden? Olisi vaan ollut hiljaa, nauttinut avioliitostaan ja katsonut sormien läpi Mikon touhuja. Kate näköjään toimii näin, mutta psyyke ei kestä hänellä vaan purkautuu pakonomaiseen laihduttamiseen.

Niin että varmuuden vuoksi ruma vanha mies ettei se vaan jätä? Ei pettäminen ikään ja ulkonäköön katso. Toki houkutuksia voi nuoremmalle tulla enemmän, mutta voihan sitä pettää vaikka käymällä maksullisissa.

Vierailija
511/574 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se nyt laihduttaa, kun elämä on jatkuvaa stressiä ja tuijotettavana olemista. Pitää jaksaa ja pystyä keskustelemaan kaiken maailman ihmisten kanssa vaikka itsellä olisi kammokauheat menkat just jne.

Harry oli niin tasan oikeassa, kun sanoi isän ja Williamin olevan loukussa hovissa.

Vierailija
512/574 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Oma mieheni ei ole ulkonäöllä pilattu ja minua reilusti vanhempi. Ihmiset ihmettelee mitä hänessä näen. No paljon toki muutakin, mutta yksi hyvä puoli on se että ei tarvitse pelätä että mies vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan. Suosittelen muillekin: älkää tavoitelko aina esim. itseänne paremman näköistä puolisoa. Nauttikaa siitä, että saatte itse olla se ykkönen.

Tämä William+Kate on vähän sama kuin Suomen M Koivu ja Helena. Helena kitisee julkisuudessa kuinka M on pettänyt ja eroaa sen takia. Fiksu nainen olisi tajunnut, että jos itse on keskinkertaisen näköinen virolainen nobody, niin mitä ihmettä voi olettaa naidessaan komean NHL-tähden? Olisi vaan ollut hiljaa, nauttinut avioliitostaan ja katsonut sormien läpi Mikon touhuja. Kate näköjään toimii näin, mutta psyyke ei kestä hänellä vaan purkautuu pakonomaiseen laihduttamiseen.[/quote]

Niin että varmuuden vuoksi ruma vanha mies ettei se vaan jätä? Ei pettäminen ikään ja ulkonäköön katso. Toki houkutuksia voi nuoremmalle tulla enemmän, mutta voihan sitä pettää vaikka käymällä maksullisissa.[/quote]

Miten se vanhempi ja "rumempi" mies muka ei voisi vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan? Ei kai se miehen ulkonäöstä ole kiinni! Ehkä sinun on ihan turha tuudittautua valheelliseen turvallisuudentunteeseen, vaikka mielestäsi oletkin niin hyvännäköinen, kun et näytä hahmottavan asioita ollenkaan.

Vierailija
513/574 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuori ja "nätti" vaimo, hetken se on kiva juttu, mutta toisen ulkonäköön turtuu. Ihan muut asiat on tärkeitä yhteiselämässä pidemmän päälle. 

Vierailija
516/574 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jou, eipä olleet mammat väärässä:D

Vierailija
517/574 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Meghan on terveemmän ja paremman näköinen.

Vierailija
518/574 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä taas miten aikuiset ihmiset jaksavat ruotia kymmenien sivujen verran jonkun ulkonäköä.

Itse olen luonnostaan laiha ja minulla on samanlainen vartalotyyppi kuin Katella, joskin olen lyhyempi. Mittani ovat olleet teini-ikäisestä lähtien 165/42-45 enkä ole todellakaan sairastanut ikinä mitään syömishäiriötä, painoa ei vain tule. Nyt 35-vuotiaana olen saanut pari kiloa lisää kovalla työllä eli orjallisesti ruoka-aikoja noudattamalla, hevosen kokoisia annoksia syömällä ja salilla käymällä.

Ja olen myös aina ollut fyysisesti terve ja liikunnallinen siinä mielessä, että jaksan uida tai juosta pidempiä matkoja kuin muut jotka eivät urheile säännöllisesti eli minulla on hyvä pohjakunto. Menkkani ovat tulleet aina normaalisti, veriarvoni ovat olleet aina hyvät eivätkä lääkärit näin vähän vanhemmalla iällä ole nähneet mitään syytä huoleen, nuorempana toki epäiltiin aina anoreksiaa.

Antakaa ihmisten olla rauhassa sellaisia kuin ovat. Ei kaikkien tarvitse pitää Katen laihuutta ulkonäöllisesti ihanteena, jokaisella on makunsa, mutta ette te jotka ette Katea tunne ettekä ole hänen lääkäreitään voi tietää mitään hänen terveydentilastaan (ja onko sairaankaan haukkuminen ok?). Ja kun puhutte siitä että Kate näyttää huonoa mallia nuorille niin entä me luonnostaan hoikat - kehopositiivisuus ei siis koske meitä ja on täysin ok haukkua meidän kroppaamme sillä seurauksella että

alamme hävetä kroppaamme ja pitää sitä rumana? Samaan aikaan kun reilusti ylipainoisten kroppia ylistetään upeiksi ja mahtaviksi ja heille hoetaan ettei BMI kerro mistään mitään.

Vierailija
519/574 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun puhutte siitä että Kate näyttää huonoa mallia nuorille niin entä me luonnostaan hoikat - kehopositiivisuus ei siis koske meitä ja on täysin ok haukkua meidän kroppaamme sillä seurauksella että

alamme hävetä kroppaamme ja pitää sitä rumana? Samaan aikaan kun reilusti ylipainoisten kroppia ylistetään upeiksi ja mahtaviksi ja heille hoetaan ettei BMI kerro mistään mitään.

Just tää kaksoisstandardi näissä kehopositiivisuuspuheissa ja näissä tän tyyppisissä keskusteluissa häiritsee muakin! P*kele antakaa kehorauha KAIKILLE.

Vierailija
520/574 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin ihmetellä taas miten aikuiset ihmiset jaksavat ruotia kymmenien sivujen verran jonkun ulkonäköä.

Itse olen luonnostaan laiha ja minulla on samanlainen vartalotyyppi kuin Katella, joskin olen lyhyempi. Mittani ovat olleet teini-ikäisestä lähtien 165/42-45 enkä ole todellakaan sairastanut ikinä mitään syömishäiriötä, painoa ei vain tule. Nyt 35-vuotiaana olen saanut pari kiloa lisää kovalla työllä eli orjallisesti ruoka-aikoja noudattamalla, hevosen kokoisia annoksia syömällä ja salilla käymällä.

Ja olen myös aina ollut fyysisesti terve ja liikunnallinen siinä mielessä, että jaksan uida tai juosta pidempiä matkoja kuin muut jotka eivät urheile säännöllisesti eli minulla on hyvä pohjakunto. Menkkani ovat tulleet aina normaalisti, veriarvoni ovat olleet aina hyvät eivätkä lääkärit näin vähän vanhemmalla iällä ole nähneet mitään syytä huoleen, nuorempana toki epäiltiin aina anoreksiaa.

Antakaa ihmisten olla rauhassa sellaisia kuin ovat. Ei kaikkien tarvitse pitää Katen laihuutta ulkonäöllisesti ihanteena, jokaisella on makunsa, mutta ette te jotka ette Katea tunne ettekä ole hänen lääkäreitään voi tietää mitään hänen terveydentilastaan (ja onko sairaankaan haukkuminen ok?). Ja kun puhutte siitä että Kate näyttää huonoa mallia nuorille niin entä me luonnostaan hoikat - kehopositiivisuus ei siis koske meitä ja on täysin ok haukkua meidän kroppaamme sillä seurauksella että

Ei kai kukaan varsinaisesti hauku Katea vaan toteaa hänen laihtuneen anoreksian rajalle. Sitä hän ei ennen ollut. Klikkaa nuo linkit, niin huomaat myös Williamin ja kuningattarenkin olevan jo huolissaan Catherinen laihuudesta.  Kun on julkinen "eläin", niin tottakai ihmiset puhuvat henkilöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän