Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Korona aiheuttaa allergiaa tai lievää flunssaa muistuttavia oireita. Ihmiset eivät älyä mennä testeihin.

Vierailija
12.06.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008048295.html

THL mokasi opettaessaan ihmisille, että koronasta tulee influenssaoireet. :( Nyt olisi aika oikaista tieto, koska muuten influenssan sairastuneet toteavat koronataudin flunssaksi, kun ei tule voimalla 40 asteen tappokuume ja järkyttävän huono olo ja säryt ja jälkitauteja.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen kun ei ihmiset niissä "allergiaoireissa " on tavannut monia kymmeniä ihmisiä. 50 +200 on joutunut testeihin tai karanteeniin. Miten se ettei oireisena mennä ihmisten ilmoille, ei ole mennyt jakeluun? Vatsaoireet, silmäoireet ja oikeastaan mikä tahansa voi olla korona. Miksi ei tajuta vaikka olisi pakko mennä töihin, niin pysytään muista kauempana?

Vierailija
2/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä testiin? Mitä sillä tiedolla tekee onko koronaa vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, mutta eikös kukaan muu ole kuullut, että korona voi olla vaikka oireeton. Siksi maskit ja turvavälit on olemassa. Kuka muka ei ole tajunnut, että koronan oireet ovat monimuotoiset? Menee usko ihmisten käsistyskykyyn.

Vierailija
4/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika alkaa elää normaalisti. Näistäkään sairaista kukaan ei ollut sairas.

Vierailija
5/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koronan oireet vaihtuu monta kertaa vuodessa kulloiseenkin vuodenaikaan tyypilliseen tautiin tai allergiaan?

Jos ihmisellä on ollut samat allergiaoireet viimeiset 30 vuotta samaan aikaan vuodesta, niin missä ihmeen vaiheessa se allergia muuttuikin koronaksi???

Vierailija
6/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä ja minä.

Vierailija
7/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin jo alkuvaiheessa, että mulle ei sit voi tulla kuin oireeton korona, koska mulle ei tule koskaan korkeata kuumetta, kun normi ruumiinlämpöni on alhainen. 37 astetta on mulla jo tosi paha tauti.

Vierailija
8/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pcr testit saattavat näyttää myös valheellisesti positiivisia tuloksia tai negatiivisia.

Vierailija
9/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koronan oireet vaihtuu monta kertaa vuodessa kulloiseenkin vuodenaikaan tyypilliseen tautiin tai allergiaan?

Jos ihmisellä on ollut samat allergiaoireet viimeiset 30 vuotta samaan aikaan vuodesta, niin missä ihmeen vaiheessa se allergia muuttuikin koronaksi???

Tämä.

Mulla on ollut näiden korona-lehtijuttujen mukaan koronaa jo 70-luvulla. Sain lapsena allergiaihottumaa, joka on nyt tyypillinen koronaoire.

Vierailija
10/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta sairastunut voidaan määrätä eristykseen ja altistuneet karanteeniin. Ja karanteenin aikana tehdään testejä altistuneille, jotta saadaan heidän kanssaan samassa taloudessa asuvat tarvittaessa karanteeniin.

Vierailija
11/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Samaan aikaan uutisoidaan, että on niin raju allergiakevät menossa, että myös ei-allergiset saavat oireita. Yritä siinä sitten arpoa, että johtuuko tukkoisuus allergiasta vai koronasta.

Vierailija
12/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä menisin jokaisesta allergiaoireesta ja aivastuksesta testiin, olisin käynyt pandemia-aikana jo noin 300 kertaa testissä. Joku raja nyt siihen syyllistämiseenkin.

Vierailija
13/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on varmaan haluamisesta eikä älyämisestä. Nyt kun on kesälomat, kauniit säät ja kaikkea niin ihmiset saattavat miettiä että haluaako sitä oikeasti aiheuttaa karanteeneja toisille.

Vierailija
14/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testit on turhia

Vierailija
15/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan mer testingenjör Joka päivä aivastuksesta

Vierailija
16/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyitkö tollona vai "kehityitkö" sellaiseksi myöhemmin?

Vierailija
17/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testit on turhia

Eivätkä ole. Testit ovat todella tärkeitä, koska ilman niitä tartunnanjäljitys ei pystyisi eristämään sairastuneita ja asettamaan altistuneita karanteeniin.

Vierailija
18/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ollaan tultu. Kaikki sairaudet aiotaan määritellä koronaksi.

Vierailija
19/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testit on turhia

Sinä olet turha

Vierailija
20/22 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ollaan tultu. Kaikki sairaudet aiotaan määritellä koronaksi.

Eikä aiota. Typerää porukkaa täällä tänä aamuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä