Laajasalon murhasta epäillään kokoomuslaista nuorisopoliitikkoa. Tämä on tunnustanut rikoksen.
Kommentit (14)
Olin aikeissa äänestää Kokoomusta kuntavaaleissa mutta nyt äänestänkin perusssuomalaisia koska rehellisyys.
Näin Laajasalon surman tunnustanut Romppainen häivytettiin kokoomusnuorten nettisivuilta
”Helsingin Laajasalossa viikonloppuna tapahtuneen surman tunnustaneen tiedot poistettiin perjantaina Helsingin kokoomusnuorten verkkosivuilta.”
Miksi salailu?
Vierailija kirjoitti:
Olin aikeissa äänestää Kokoomusta kuntavaaleissa mutta nyt äänestänkin perusssuomalaisia koska rehellisyys.
Kokoomus ja persut on rikollisimmat puolueet, ikipäivänä en noita äänestäisi.
Onko Petteri jo ottanut kantaa tähän uuteen käänteeseen?
Aikooko Jani ”Janita” Mäkelä kutsua eduskunnan nyt hätäkokoukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ja persut on rikollisimmat puolueet, ikipäivänä en noita äänestäisi.
Vihreiden piireistä löytyy vain lapsen törkeää seksuaalista hyväksikäyttöä ja pahoinpitelyä, sekä mm. paritus- ja rahankeräysrikosepäilyä. Äänestä heitä, ovat sinulle sopiva puolue.
Vierailija kirjoitti:
Aikooko Jani ”Janita” Mäkelä kutsua eduskunnan nyt hätäkokoukseen?
Aiotko sinä nyt ottaa aamulääkkeesi?
Tuo uutinen on vuodelta 2014! Elätkö vuodessa 2014 vielä?
Tää persujen kipuilu on ihan hillittömän hauskaa. Tää on 7 vuotta vanha juttu, mutta kun tollot tietää olevansa heikolla, yrittävät sitten rimpuilla ja osoitella sormella muita.
Ai kauheeta!