Onko sellainen mies pinnallinen, jonka kiinnostus lopahtaa naiseen, jos nainen ei olekaan yhtä kaunis kuin Tinder-kuvissaan?
Kommentit (43)
No siis omasta mielestäni onnistun joskus ottama aa hyviä kuvia, mut läheiset aina haukkuu ja sanoo että oon kuvissa paljon rumempi ku livenä, mikä toki on hyvä kokonaiskuvan kannalta-tottakai mieluummin oon kauniimpi livenä vaikka nettideittailusta Sit karsiiki miehet pois ilmeisesti. Mut en tiedä onko mun läheisten mielipide oikea, joten se on aika vaikee arvioida omaa ulkonäköä. Ja sanon suoraan että en oo niin laiha ehkä ku kuvissa koska en todellakaa halua laittaa kuvia huonoimmista kuvakulmista jne. Mut koska tiedän itse että näytän mis siltä hoikkana ja kauniilta kasvoista pyöreänä niin jos joku Tavis mies kehtaa mulle sanoa että et oo tarpeeks hyvä näkönen mulle sillon kun mulla on painoa nini pidän sitä miestä miehenä joka luulee itsestään liikoja. 😂
Miehet tykkäävät yleensä kampaajista, tarjoilijoista, kosmetologeista, hierojista, eli siis vähän pinnallisemmista naisista.
En ole Tinderissä enkä missään muissakaan kuvienjakopalveluissa. Minun logiikallani nainen voi olla olematta livenä yhtä kaunis kuin kuvissa vain jos kuvat ovat niin vanhoja, että nainen on muuttunut niiden ottamisen jälkeen, nainen on muokannut kuvia jollakin käsittelyohjelmalla, eli ne eivät enää esitä edes alkuperäistä naista tai nainen on laittanut kuvia jostakin toisesta henkilöstä palveluun.
M30