Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies naista nuorempi parisuhteessa?

Vierailija
11.06.2021 |

Haluaisin kuulla kokemuksia suhteista joissa mies on naista nuorempi. Kuinka isosta ikäerosta on kyse ja onko ikä näkynyt suhteessanne mitenkään? Kiinnostaa sekä pienet että isot ikäerot.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta on mieheni minua nuorempi. Eipä se ole missään näkynyt. Yhteinen lapsikin löytyy.

Vierailija
2/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuoremmalla kundilla varustetut suhteet päätyneet tuttavapiirissä eroon yhtä lukuunottamatta ja sekin suhde vaakalaudalla kun suhteen mies miettinyt pidemmän aikaa eroa josta avautunut puolisolleni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 12 vuotta nuorempi. Emme edes muista koko ikäeroa, ollaan oltu niin kauan yhdessä.

Vierailija
4/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta nuorempi mies. Vähän mietityttää kun hän haluaa lapsia muttei ihan vielä, ja itsellä ikää sen verran että nyt pitäisi viimeistään tarttua toimeen. Että joudunkohan vaihtoon kun mies kypsyy lastentekovalmiuteen ja mulle on liian myöhäistä. Muuten kaikki sujuu hyvin ja tuntuu hyvältä olla nuoremman kanssa, edelliset olivat 8 vuotta vanhempia molemmat ja alkoivat olla henkisesti homeessa.

Vierailija
5/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta. Olen tavismies ja vaimo keskivertoa kauniimpi. Ikä vähän kompensoi tätä. Tavattiin kun vaimo oli 37 ja aika nopeeta perustettiin perhe. Oman ikäisen kanssa ei olisi ollut niin kiire. Ikäero ei oo niin iso, että oltaisi ihan eri maailmoissa kasvettu eli siinä ei oo tullu törmäyksiä.

M46

Vierailija
6/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vuoden nuorempi. Ei sitä ikäeroa huomaa mitenkään. Ollaan kolmekymppisiä.

Vierailija
7/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suhde on uniikki.

Vierailija
8/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli 5 vuotta nuorempi. Mulla jäi lapset saamatta, kun lasten aika ei ollut "vielä".

Vierailija
9/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä oli 5 vuotta nuorempi. Mulla jäi lapset saamatta, kun lasten aika ei ollut "vielä".

Tämäkin on varmaan enemmän persoonaan kun ikään liittyvä asia. Hämmentävän moni neljääkymmentä lähentelevä mies myös elää siinä todellisuudessa että lapsia sitten joskus tulevaisuudessa...

Vierailija
10/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli kolme vuotta nuorempi. Eipä sitä juuri missään huomannut.

Vierailija
11/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta ikäeroa. Eihän sitä tässä iässä enää huomaa mitenkään, ihan aikuisia kuitenkin ollaan molemmat.

Vierailija
12/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias nainen, ja seurustelen 25-vuotiaan miehen kanssa. Ei juuri näy mitenkään erikoisemmin.

Vierailija
13/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Miten niin?

Vierailija
14/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on vuoden nuorempi, kavereista yhdellä 7 v ja toisella 5v nuorempi. Kaikki me olemme olleet yhdessä jo hyvin pitkään, lapsetkin ovat aikuisia. Että ei se ikäero ole missään tärkeässä tuntunut.

Vierailija
15/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Höpöhöpö. Miehet kuolevat nuorempina kuin naiset, joten miehen on parempi olla nuorempi ettei kumpikaan joudu olemaan pitkään yksin siellä elämän loppupäässä. Toiseksi miesten libido on korkeimmillaan nuorena, naisten taas 30-40 v joten seksihalutkin osuu tällaisella parilla varmemmin yhteen.

Vierailija
16/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 5v nuorempi. 30 vuotta ollaan pärjäilty.

Vierailija
17/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on varmaan enemmän persoonaan kun ikään liittyvä asia. Hämmentävän moni neljääkymmentä lähentelevä mies myös elää siinä todellisuudessa että lapsia sitten joskus tulevaisuudessa...

Miehet ei ymmärrä että siittiöt "pilaantuu" siinä missä munasolutkin ja lapsen riski saada joku kehitysvamma lisääntyy.

Vierailija
18/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Höpöhöpö. Miehet kuolevat nuorempina kuin naiset, joten miehen on parempi olla nuorempi ettei kumpikaan joudu olemaan pitkään yksin siellä elämän loppupäässä. Toiseksi miesten libido on korkeimmillaan nuorena, naisten taas 30-40 v joten seksihalutkin osuu tällaisella parilla varmemmin yhteen.

Niin että jonkun reippaasti alle 40v miehen pitäisi panna ihan mielissään jotain 40v+ mummelia kuolemaan asti?

Siihen on ihan syynsä miksi näin ei tapahdu...

ohis

Vain miehen logiikalla mies itse ei vanhene samassa tahdissa kuin nainen.

Vierailija
19/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Niin että jonkun reippaasti alle 40v miehen pitäisi panna ihan mielissään jotain 40v+ mummelia kuolemaan asti?

Siihen on ihan syynsä miksi näin ei tapahdu...

ohis

No tavattiin kun mieheni oli 29v ja minä 33v. Yhä panee minua vaikka olen 47v ja hän on 43v. Ja meillä on lapsikin.

Vierailija
20/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla 19-vuotiaalla pojallani on suhde 24-vuotiaaseen naiseen. Hyvin heillä tuntuu menevän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä