Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen ukko kieltää minua menemästä sukulaisensa ja ystäväni juhliin, jotta voi itse mennä puolisonsa kanssa, jonka takia ero tuli

Vierailija
11.06.2021 |

Entinen mies painostaa, etten saa mennä hänen sukulaisensa juhliin, jotta hän voi mennä uuden naisensa kanssa, jinka kanssa minua petti ja avioerokin tuli. Kutsun antaja on hyvä ystäväni ja olemme tunteneet 20v.

Kaivan kuulemma verta nenästä ja yritän hankaloittaa exäni elämää. Kerroin, että he voivat kyllä tulla enkä episodia aio järjestää, koska häntä en enää kivenkappaleina takaisin ottaisi. Kerroin myös, että mitään valehtelua ja kaunistelua en kuitenkaan suostu myös hänen puolesta harjoittaa, jos joku sattuisi erosta kysymään ja siinä tapauksessa lyhyesti sanon, että pääsyy oli pettäminen.

Mitäkö mietin. Onko tosi, että minun pitäisi jäädä pois ja hyppiä exän uhkailujen mukaan?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän sen päätöksen tekee haluaako hän osallistua vai ei, jos häntä ahdistaa. Sinulla on täysi oikeus mennä juhliin, sinä et siihen ENTISEN miehesi lupaa tarvitse!

Ja sinulla on ihan täysi oikeus myös puhua teidän erosta niin kuin se tapahtui. Häpeä ei ole sinun vaan miehen, joka näköjään yrittää vierittää sitä sinulle.

Mene ja pidä hauskaa juhlissa välittämättä sen kummemmin entisestä ukostasi.

Vierailija
22/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ala mitään kellonaikoja raportoimaan vaan haluan olla sen aikaa kun huvittaa. En ole omasta mielestäni tehnyt mitään väärää, mikä olisi pettämiseen oikeuttanut ja siihen muuhun hullutukseen, mitä avioliiton lopussa sain kokea. Minut haukuttiin huo*aksi ja kerrottiin, että olen pilannut exältäni 20v. Kuinka olen pilannut hänen aiemmat salasuhteensa ja kuinka hän olisi niitä rakastanut enemmän kuin minua. Kertoi myös, kuinka nykyisen emännän, joka lapseton ja huomattavasti nuorempi, tiukka toosa on huomattavasti mukavampi kuin minun, lapsiensa äidin.

Ymmärrettävästi hän ei ole enää prioriteettilistalla ensimmäinen, jonka mielipiteet kiinnostaa taikka olisin hänen seurastaan mustasukkainen... huoh.

Jaa muillakin on tuollaista, lohduttavaa kuulla. Mun ex-anoppi tokaisi mulle että "Sinä rumilus olit pelkkä hätävara, ei meidän xxx ikinä sua oo rakastanut ja kyllä me naurettu sulle, kun oot niin tyhmä ettet tajunnu kuinka sua viedään kun kuoriämpäriä". Myöhemmin sain synttärikortin jossa anoppi toivoi mun saavan syövän ja kuolevan pois muiden elämää pilaamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Eihän sitä eksän uutta haittaa, että sinä olet siellä. Ei haitannut ilmeisesti aiemminkaan. Miksi se muuten olisi tuuppautunut teidän parisuhteeseen mukaan? Mies häpeää tekosiaan, eikä halua maineen menevän. Se ei ole sun ongelma. Mene ja nauti ystäväsi seurasta. Pitäkää kiva kesäpäivä ja jättäkää eksä nyrpistelemään rauhassa.

Vierailija
24/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinut on kutsuttu niin tietysti menet. Jos taas olet menossa kuokkavieraana niin onhan se tökeröä.

Vierailija
25/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ei ole enää tuore, mutta osaa sukulaisista en ole nähnyt viime vuosiin. Olen sosiaalinen ihminen ja monet exän sukulaisista on mukavia ja osa saattaa kysyä asiaa suoraankin. Exä on siis yrittänyt moneen otteeseen, että minun olisi pitänyt valehdella eron syy, jotta uusi morsmaikku otettaisiin avosylin vastaan. Syy olisi tietenkin pitänyt olla, että olen ollut niin vittumainen vaimo. Liian hankala ja vaativa sekä se minun huoraaminen. Tämä olisi myös lapsille pitänyt sanoa. En mitään puppua aio puhua tuon suhteen. Jos joku parempi kaveri on asiasta kysyy, olen todennut, että mies löysi uuden sopivamman.

Vierailija
26/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totta kai olen kutsun saanut.

Vierailija
27/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistatat ukolla pitkät paskat.

Vierailija
28/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sut on kutsuttu niin menet. Älä kuitenkaan tee sitä virhettä, että haukut tai kerrot totuutta liiaksi, se kääntyy sinua vastaan

Vierailija
29/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en menisi. Eikö sulla ole muuta tekemistä?

Vierailija
30/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ukko tietää, että aiot järjestää jonkinlaisen kohtauksen. Siksihän sinä sinne väkisin olet menossa. Mistäkö tiedän tämän? No siitä, että olet jo etukäteen suunnitellut mitä aiot kertoa jos joku kysyy teidän erosta. Kukaan ei nimittäun kysy jos exäsikin on siellä.

Vierailija
31/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin, mun menemisiä tai tulemisiä ei mikään ex enää sanele.

Vierailija
32/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat niin älykkäitä, että he pyrkivät pysymään erossa existään ettei tulisi riitaa ja/tai kiusallisia tilanteita. Naiset taas oikein hakeutuvat exiensä seuraan riitelemään.

Vierailija
33/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä sinne hämmentämään, vaikka joku olisi kutsunutkin? Ne ovat kuitenkin entisen miehesi sukulaisten juhlat. Itse pysyisin mieluummin kotona.

Vierailija
34/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat niin älykkäitä, että he pyrkivät pysymään erossa existään ettei tulisi riitaa ja/tai kiusallisia tilanteita. Naiset taas oikein hakeutuvat exiensä seuraan riitelemään.

Tämä.

Vierailija
35/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole pienintäkään tarvetta kohtausta järjestää, sillä entisen ukon käytös muuttui sellaiseksi, etten arvosta häntä enää. Ei ole pienintäkään halua jatkaa suhdetta. En kuitenkaan suostu kokemani jälkeen piilottelemaan kaikkea sitä tökeröä käytöstä ottamalla syitä niskoilleni. Tarvetta ei ole enää asiasta läyhätä, mutta jos joku siitä kysyisi, niin suoraan tapani mukaan sen toteaisin.

Olin itsekseni eron jälkeen hyvän aikaa, vaikka vonkaajia oli. Olen näpsäkkä, koulutettu ja hyvätuloinen, ja myöhemmin elämääni tupsahti fiksu ja komea mies, jolle ei asioita tarvitse rautalangasta vääntää ja joka on sanonut, et hän on on onnellinen, että on löytänyt minut.

Entinen ukko totesi, että jos uusi mies on matkassa, vetää tätä saman tien turpaan. Kertonee jotakin. Ja ei, minä olen vain kutsun saanut, joten miestä en ole raahaamassa tukipilariksi. Seison omilla jaloillani.

Vituttaa vain tuo määräily ja tuo hulluilu, mikä näyttää jatkuvan sen alettua. Lasten takia näen exää säännöllisesti ja näitä tarinoita on kestettävä.

Vierailija
36/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, ja täälläkin muut ämmät oikein usuttavat kiiluvine silmineen menemään sinne aiheuttamaan ongelmia.

Vierailija
37/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole pienintäkään tarvetta kohtausta järjestää, sillä entisen ukon käytös muuttui sellaiseksi, etten arvosta häntä enää. Ei ole pienintäkään halua jatkaa suhdetta. En kuitenkaan suostu kokemani jälkeen piilottelemaan kaikkea sitä tökeröä käytöstä ottamalla syitä niskoilleni. Tarvetta ei ole enää asiasta läyhätä, mutta jos joku siitä kysyisi, niin suoraan tapani mukaan sen toteaisin.

Olin itsekseni eron jälkeen hyvän aikaa, vaikka vonkaajia oli. Olen näpsäkkä, koulutettu ja hyvätuloinen, ja myöhemmin elämääni tupsahti fiksu ja komea mies, jolle ei asioita tarvitse rautalangasta vääntää ja joka on sanonut, et hän on on onnellinen, että on löytänyt minut.

Entinen ukko totesi, että jos uusi mies on matkassa, vetää tätä saman tien turpaan. Kertonee jotakin. Ja ei, minä olen vain kutsun saanut, joten miestä en ole raahaamassa tukipilariksi. Seison omilla jaloillani.

Vituttaa vain tuo määräily ja tuo hulluilu, mikä näyttää jatkuvan sen alettua. Lasten takia näen exää säännöllisesti ja näitä tarinoita on kestettävä.

"Vituttaa vain tuo määräily ja tuo hulluilu.."

Ja tämän takia haluat mennä sinne juhliin uhoamaan. Tuolla asenteella tulet vain saamaan nenillesi vielä monta kertaa elämässäsi. Olisi hyvä vähän viisastua.

Vierailija
38/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, ja täälläkin muut ämmät oikein usuttavat kiiluvine silmineen menemään sinne aiheuttamaan ongelmia.

Sinäkö karttelet ystäviesi seuraa, jos eksä on tulossa samaan paikkaan? Eikö se mene hankalaksi, kun pitää aina selvittää, missä eksä aina liikkuu?

Vierailija
39/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle tai laita tekstari jotakin tyyliin, että "Mikäli minun muisti ei petä, niin me olemme eronneet! Jos et ole ymmärtänyt, niin se tarkoittaa, että sinulla ei ole MITÄÄN sanomista minun elämässäni tai minun menemisistäni."

Ap menet juhliin, koska olet saanut kutsun ja haluat mennä. Mies saa vetää rauhassa herneen nenään, ei sinun tarvitse kuunnella tai lukea hänen ininää.

Vierailija
40/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minua ei tuon exän tai hänen naisen paikallaolo hätkähdytä enää millään tavalla. Siinä on vakka kantensa saanut, koska molemmat pettivät ja avioerot tuli aikaan.

Itse haluisin näin vanhempana ja vähän viisaampana yrittää olla muunlaisesta seurassa siinä mielessä. Arvostan rehellistä peliä, missä jokainen kantaa omat asiansa ja vastuunsa. Senkin takia en näe tätä sellaisena asiana, että minun olisi väistettävä ja olla kotona. Yritin kuitenkin olla hyvä vaimo ja äiti, mutta se ei riittänyt ja lopputulos oli ero. Siitäkin jo aikaa, enkä itse ole sanelemassa exlleni enää mitään ohjeita. En myös karttele häntä, luotan itseeni ja osaan käyttäytyä. Hänen kanssaan joutuu kuitenkin olemaan tekemisissä tuon tuosta lasten takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä