Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen ukko kieltää minua menemästä sukulaisensa ja ystäväni juhliin, jotta voi itse mennä puolisonsa kanssa, jonka takia ero tuli

Vierailija
11.06.2021 |

Entinen mies painostaa, etten saa mennä hänen sukulaisensa juhliin, jotta hän voi mennä uuden naisensa kanssa, jinka kanssa minua petti ja avioerokin tuli. Kutsun antaja on hyvä ystäväni ja olemme tunteneet 20v.

Kaivan kuulemma verta nenästä ja yritän hankaloittaa exäni elämää. Kerroin, että he voivat kyllä tulla enkä episodia aio järjestää, koska häntä en enää kivenkappaleina takaisin ottaisi. Kerroin myös, että mitään valehtelua ja kaunistelua en kuitenkaan suostu myös hänen puolesta harjoittaa, jos joku sattuisi erosta kysymään ja siinä tapauksessa lyhyesti sanon, että pääsyy oli pettäminen.

Mitäkö mietin. Onko tosi, että minun pitäisi jäädä pois ja hyppiä exän uhkailujen mukaan?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi sitä kuunnella? Menet minne huvittaa.

Vierailija
2/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menet, jos haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luuhaat eksän suvun kanssa? Ero on ero, eksäsi on oikeassa.

Vierailija
4/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että omaan fiilikseen tuollainen vaikuttaisi eikä varmasti olisi yhtä mukavaa juhlissa kuin ilman heidän läsnäoloaan. Silti kuitenkin menisin ystävän takia ja ettei ukko kuvittele voivansa määräillä minua.

Vierailija
5/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oma suku kiinnosta ja omat kaverit?

Vierailija
6/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö? Minulla on yhteisiltä ajoilta pitkäaikaisia, läheisiä ystäviä, jotka ovat kuuluneet elämääni yli 20v. Olen eronnut vain exästäni, ystäviä en hylkää eron takia. Osa näistä hänen sukulaisia, mutta sille en mahda mitään.

Vierailija
7/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi haluat ees mennä, kaikki juhlat on rasittavia.

Vierailija
8/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hänhän on moukka kun pyytää sinua jäämään pois. Sinä voit nyt jättää hänet ihan huomiotta, mennä juhliin ja nauttia juhlista. Hymyile ja käy tervehtimässä heitä. Älä välttele heitä tai tee oloasi muutenkaan hankalaksi. Olet oikeutettu olemaan juhlissa.

Kivoja juhlia!

Vierailija
9/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luuhaat eksän suvun kanssa? Ero on ero, eksäsi on oikeassa.

Ystävä on ystävä, vaikka olisikin sukua exälle. Ei missään määrätä, että exän sukuun ei saisi olla yhteydessä, jos nämäkin sitä haluavat.

Vierailija
10/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa niin että ne on tunnin, sitten sinä olet tunnin, sitten taas ne on tunnin, ja niin edelleen. Win-win!

Vierailija
11/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oma suku kiinnosta ja omat kaverit?

Oma kaverihan tässä oli kyseessä. Ja tuskinpa muidenkin ihmisten näkeminen on pois omaöta suvulta.

Vierailija
12/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kieltää? Soittelee sulle vai? Blokkaa numero.

Vierailija
13/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo tämän ystävällesi

Vierailija
14/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy voisiko teidän vierailut porrastaa eli järkätä hiukan eri kellonaikaan? Kauanko juhlat kestävät?

Vierailija
15/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisikään, koska monet ihmiset rakastavat draamaa enemmän kuin puolisoa.

Vierailija
16/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystävä kutsuu teidän molemmat kun varmasti tietää tämän tilanteen? 

Vierailija
17/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala mitään kellonaikoja raportoimaan vaan haluan olla sen aikaa kun huvittaa. En ole omasta mielestäni tehnyt mitään väärää, mikä olisi pettämiseen oikeuttanut ja siihen muuhun hullutukseen, mitä avioliiton lopussa sain kokea. Minut haukuttiin huo*aksi ja kerrottiin, että olen pilannut exältäni 20v. Kuinka olen pilannut hänen aiemmat salasuhteensa ja kuinka hän olisi niitä rakastanut enemmän kuin minua. Kertoi myös, kuinka nykyisen emännän, joka lapseton ja huomattavasti nuorempi, tiukka toosa on huomattavasti mukavampi kuin minun, lapsiensa äidin.

Ymmärrettävästi hän ei ole enää prioriteettilistalla ensimmäinen, jonka mielipiteet kiinnostaa taikka olisin hänen seurastaan mustasukkainen... huoh.

Vierailija
18/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan sinne juhliin etkä ole tietävinäsikään koko ukosta. Hänellä ei ole mitään oikeutta määräillä sinua.

Onneksi päääsit tuollaisesta eroon.

Vierailija
19/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi haluat ees mennä, kaikki juhlat on rasittavia.

Miten niin rasittavia?

On kiva pukeutua nätisti, tavata ihmisiä ja jutella heidän kanssaan pitkästä aikaa.

Moni sukulaisia ja entisiä ystäviä tapaa vain kerran vuodessa eikä aina silloinkaan.

Yleensä tavataan vain suurissa juhlissa kuten syntymäpäivillä ja häissä yo-juhlissa.

Mikä niissä juhlissa muka on rasittavaa?

Vierailija
20/80 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero taitaa olla aika tuore ja aloituksesta paistaa vähän katkeruus läpi. Erikoinen ajatus on, että kukaan juhlissa teidän erosta mitään kysyy jos miehen uusi avokkikin on paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi