Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö ihmistyypin, joka näyttää hyvältä/kiinnostavalta, mutta joka paljastuu ihan tyhjäksi tauluksi?

Vierailija
11.06.2021 |

Itse tapasin kerran todella kuuman ja tyylitajuisen hipsteri-tyypin, jolla ei sitten ollut mielipidettä yhtään mihinkään. Ei mihinkään. Mikä pettymys! Ulkonäöllä voi feikata.

Vastaavia kokemuksia?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentteja lukematta: näin käy, jos ulkonäkö on tärkein kriteeri.

Moni kakku päältä kaunis, mutta silkoa sisältä.

Niinpä. Ehkä ap ei myöskään ollut niin tiedostava kuin luuli olevansa.

Vierailija
22/40 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Ei minulla ole oikeastaan mielipiteitä mihinkään asiaan, tai ainakin välttelen niitten julkituomista. Myötäilen vain muita. Mutta näytän hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, monesti ne oikeasti kiinnostavat tyypit ovat vain sujauttaneet jotakin vaatetta päälleen. Heissä on jotakin hellyttäviä.

Vierailija
24/40 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjä taulu -ilmauksen merkitys ei ole se, miten ap sitä käyttää. Se ei siis tarkoita tyhjäpäistä ja ajattelukyvytöntä ihmistä, vaan yleensäkin pieniä lapsia joiden maailmankuva ei ole vielä ympäristön vaikutuksesta muotoutunut, ja he ovat kuin kirjoittamattomia, lehtiä tai tyhjiä tauluja. 

Tyhjässä taulussa voi olla mahdollisuuksia vaikka mihin, tyhjäpäisessä ihmisessä ei.

Pienet lapsetkaan eivät ole tyhjiä tauluja, vaan geenit vaikuttaa voimakkaasti.

Vierailija
25/40 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hellyttäviä=hellyttävää

Vierailija kirjoitti:

Joo, monesti ne oikeasti kiinnostavat tyypit ovat vain sujauttaneet jotakin vaatetta päälleen. Heissä on jotakin hellyttäviä.

Vierailija
26/40 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvin sanottu kun joku mainitsi, että pinnalliset ihmiset eivät pysty vastavuoroisuuteen. Niin se taitaa olla.

Vierailija
27/40 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tapasin kerran yhden kiinnostavan oloisen tyypin netin kautta. Kun tapasimme fyysisesti, havaitsin välittömästi ettei ole oikeasti sitä mitä esittää.

Olin kuitenkin kohtelias ja yritin hiukan selvittää, onko vain ensivaikutelmaa. Vietimme tunnin yhdessä ja hänelle varmaan jäi myös vaikutelma, että olen tyhjä taulu - en halunnut kertoa itsestäni oikeastaan mitään, mitä pidempään keskustelimme. Jäi mieleen yhtenä oudoimmista treffi-tapauksista koskaan.

Ihmiset ovat erilaisia ja kaikki eivät avaudu, jos tilanne ei vaikuta sopivalta.

Vierailija
28/40 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tyhjäpäät esittävät kultturellia.

Vierailija
29/40 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisiakin syvällisiä ihmisiä, jotka eivät kykene vastavuoroisuuteen. Saattavat jopa pälpättää kaikkea tylsää käytännön juttua. Toisaalta ovat kiinnostuneita hyvin syvällisistä ihmiselämän kysymyksistä. Oikeasti, tiedän tällaisia ihmisiä.

Vierailija
30/40 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun aivan juntisti enkä jaksa koskaan lähteä vaateostoksille. Olenkohan syvällinen ajattelija? 🤔

Vierailija
31/40 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin kiinnostavalla ja syvällisellä ihmisellä voi olla sosiaalisia rajoitteita. Eli menee aikansa kun hänen persoonansa pääsee esiin ja häneen pääsee tutustumaan.

Vierailija
32/40 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas joku juttu että ujoa pidetään tyhmänä.

Vierailija
33/40 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se muoti on.

Vaikka luovuus, syvällisyys jne ovat tällä hetkellä tosi kovassa huudossa, se ei tarkoita, että ihmiset olisivat sen erilaisempia kuin ennenkään. Ihmiset vain haluavat brändätä itsensä niin, halutaan olla erilaisia - jotakin muka enemmän. Sitten ollaan tosi tyypillisellä tavalla erilaisia.

Vähän niin kuin gamer girliydestä tai gamer-henkisyydestä ylipäätään tuli trendikästä tietyissä määrin ja tyylin omaksui moni, joka ei ymmärtänyt videopeleistä juuri mitään.

Vierailija
34/40 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huomasi, että sinulla on selvästi ongelmia konseptien hahmottamisessa, niin päätti, ettei tuhlaa aikaansa kanssasi, kun et kuitenkaan ymmärrä.

”tyhjäksi tauluksi”.

0/5

Vierailija
35/40 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse ollut hassu kun olet kuullut, että hipsterit ovat kiinnostavia. Sehän on aivan ennalta-arvattava ihmistyyppi, hirveästi joustoa ei ole siinä, millainen hipsterin "kuuluu" olla ajatusmaailmaltaan. Asuinpaikka: mieluiten Helsingin Kallio ruokavalio: vegaani tms (en osaa ulkoa niitä muunnelmia) elämänkatsomus: new age -kirjat, pakkoavoin erilaisille seksuaalisuuksille ja kansalaisuuksille arvot: kertoo arvostavansa luontoa vaatteet: kirppari, Fida, uffi, monki kiinnostuksenkohteet: kulttuuri (kirjat - into the wild, on the road jne. bändit - ks. Flow:n esiintymislista), muu harrastus esim ompelu lemmikit: ei ollenkaan, kissa tai joku vähän erilainen nököttäjä kuten gekko. Siinä sinulle hipsteri. Pistä sille vielä hattu päähän niin tuntee olonsa erikoiseksi.

Vierailija
36/40 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aloittajan tilanne on ihan win-win. Ajattelepa, jos sillä olisi vielä ollut hipster-mielipiteet kaiken lisäksi...

Vierailija
37/40 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen voisi ollakaan kiinnostava ja originelli, jos hän ajattelee että sen voi saavuttaa toteuttamalla jotain valmiiksi tehtyä muottia ja roolia? Ihan absurdi ajatuskin.

Vierailija
38/40 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen yliopistofemini5ti, muodin mukaiset uff/hipsterivaatteet, värjäämättömät hiukset, antaa kuvan ajattelevista hippi-hipsteristä, mutta jutut on kuin toistettaisiin kasetilta samaa mitä joku jossain on sanonut, joko greta tai greeanpeacen feissari.

Vierailija
39/40 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmeisesti olen sellainen. Monet kiinnostuvat minusta ja häviävät kuin ilmaan. On sanottu tylsäksi, mielipiteettömäksi, hiljaiseksi ja varautuneeksi. Olen kuitenkin iloinen, hymyilevä ja nauravainen, joka ilmeisesti huijaa ihmisiä pitämään minua mielenkiintoisena.

Sori.

Vierailija
40/40 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paljon on esimerkiksi uralla ihan menestyneitä, joissa ei ulkonäön lisäksi olekaan juuri muuta. Paljastuvat usein somessa siloitellusta profiilikuvasta, jonka lisäksi älyllistä keskustelua, normaalia vuorovaikutusta tai juuri muutakaan ei sitten ole. Kauankin voi mennä, kun luulee kyseisen kaltaisten olevan etäisempiä ja jotenkin hienoja, mutta suuressa osassa tapauksista oikeasti ovat vähän hajuttomia ja mauttomia tyyppejä. Voi olla tunnetasolla latteaa ilmaisua, mielekkäiden kriittisten näkemysten puutetta, hämäryyttä omien kiinnostuksen kohteiden ja harrastusten kuvailussa.

Ketä kiinnostaa ihminen, jonka kiinnostuksen kohteina ovatkin vain "tavalliset, suositut asiat", "shoppailu", "ystävät" (käytännössä geneeriset Martti, Pertti ja Tiina ilman harrastustietoja sekä joitain työkavereita) ja "kulissit kunnossa".