Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei muista min asioita. Onko normaalia?

Vierailija
11.06.2021 |

Ollaan oltu yhdessä seitsemän vuotta, lapsiakin on. Mies ei muista juurikaan minun asioita, pari vuotta ollut näin. Tai ehkä ollut aina mutta en ole vain huomannut? Puhuin siskoni lapsesta etunimellä kun selitin jotain asiaa, ja mies kysyi kuka se on. Olin aivan ihmeissäni että tietenkin siskoni lapsi ja lastemme serkku. Vastaava tilanne oli kun sain viestin kännykkään ja sanoin itsekseni ääneen ”ai xx (kaverini nimi) laittanu viestin, mitähän sillä on asiaa” ja mies kysyi että kuka se on. Minulla on vain pari kaveria ja mies on tavannutkin tämän ystäväni. Jos joku kysyisi mieheltä missä olen töissä hän osaisi kyllä selittää että millaisessa työssä mutta ei osaisi sanoa firman nimeä (ihan tavallinen ja ymmärrettävä suomenkielinen nimi). Vastaavia esimerkkejä on useita.

Hänellä ei muuten ole muistivaikeuksia vaan omat ja kavereidensa asiat muistaa kyllä.

Minusta tämä on aika outoa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen mies, elää ihan omissa maailmoissaan. Monikin poikalapsen äiti on tämän huomannut että tytölle kun sanoo jotain, viesti menee heti perille mutta pojalle pitää samasta asiasta sanoa kymmenen kertaa eikä siltikään mitään tapahdu. Sama kaikenikäisillä miehillä.  Itsekkäitä ovat, maailma pyörii vain heidän ympärillään ja kaikki muut on häntä varten. Miehillä on myös tuon lisäksi varmasti "en se minä ollut!"-geeni, jonain päivänä sekin löytyy, usko pois. 

Jotkut miehet elävät omissa maailmoissaan koska heiltä ei ole koskaan vaadittu muuta. Ei lapsena eikä myöhemmin parisuhteessa. Tässäkin ketjussa moni nainen kertoo kuinka se oma mies ei nyt vain koskaan muista mitään ja sellaista se nyt vain on.

No ei ole. Nämä samat miehet saattavat tehdä hyvin vaativaa työtä työelämässä eivätkä taatusti siellä unohtele jokaista asiaa. Ero on siis vain siinä että töissä heitä vaaditaan muistamaan mutta kotona saa haahuilla lopulta miten haluaa eikä siitä tule kuin vähän ihmettelyä. Töistä saisi samalla käytöksellä potkut alta aikayksikön.

Vierailija
22/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista min asioita?

Ja sinä unohdit, miten suomea kirjoitetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä itse muistat miehen asiat?

Ihan hyvin.

Ap

Meilläkin rouva valitti, etten muista hänen asioitaan. Otin puheeksi tässä taannoin, mitä minun asioitani hän on unohdellut. Omasta mielestään toki muistaa ihan hyvin. Keskustelun jälkeen ei ole valitellut.

Vierailija
24/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole sinustakiinnostunut muuten kuin oman elämänsä hoitajana eli että hyötyy sinusta kodin- ja lastenhoidossa, pitää sitä itsestäänselvyytenä. Sinä ihmisenä et ole olemassa hänelle.

Vierailija
25/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa, että sillä on koti, ruokaa ja lapsia hoitava nainen siellä sekä mahdollisuus säännölliseen seksiin. Vastineeksi saattaa maksaa osan asumiskuluista ja ruoasta. Ei sitä kiinnosta vaimon siskon perhe kuin siinä mielessä että tienaako siskon mies paremmin. Siksi naisella pitää olla ystävättäriä, joille kerrotaan asioita. Ne muistaa lasten nimet sun muuta. Tämä on fakta ja se pitää hyväksyä.

Vierailija
26/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa, että sillä on koti, ruokaa ja lapsia hoitava nainen siellä sekä mahdollisuus säännölliseen seksiin. Vastineeksi saattaa maksaa osan asumiskuluista ja ruoasta. Ei sitä kiinnosta vaimon siskon perhe kuin siinä mielessä että tienaako siskon mies paremmin. Siksi naisella pitää olla ystävättäriä, joille kerrotaan asioita. Ne muistaa lasten nimet sun muuta. Tämä on fakta ja se pitää hyväksyä.

Eeei, kyllä koti ja lapset sun muu on naisen haluja. "Mahdollisuus säännölliseen seksiin" on miehen halu.

Terv. M42

Vierailija
27/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi.

Vierailija
28/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole kiinnostunut siskostasi tai kavereistasi. Eikö se ole hyvä asia?

Vierailija
29/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jaksa edes kysyä, kuka rouvalle viestittelee, jos en nimeä tunnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi