Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos joku iskisi puolisoasi?

Ellu
11.06.2021 |

Mitä tekisit jos joku iskisi aktiivisesti puolisoasi? Minulla on tällainen tilanne. Yhteisen kaveripiirin yksi nainen kitkuttelee jatkuvasti miehelleni, sattuu ”vahingossa” miehen työpaikan pihalle kun lähtee töistä, koskettelee, flirttailee jne.

Olen yrittänyt puhua naisen kanssa, kiistää kaiken.

Olen puhunut miehen kanssa, ei voi asialle kuulemma mitään.

En ole mustasukkaista tyyppiä, mutta tilanne on erittäin kiusallinen ja outo. Tämä nainen myös levittelee juttuja että mies on kanssani vain rahan vuoksi.

Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usuttaisin naiseni iskijän kimppuun kuin sika limppuun jos sillä elämänsä huipentaa.

Lähteä tästä voi milloin vaan, mutta takaisin ei ole tulemista.

Vierailija
62/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee poliisi-ilmoitus, että aikoo rikkoa perheenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen tapa olisi ensin nauttia virvokkeita ja sitten lähteä selvittämään tätä asiaa.

Tai ehkä kuitenkaan ei. Suosittelen rauhallista keskustelua.

Vierailija
64/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin tuollaista naista todella outona tyyppinä, ja kuvittelisin että mieskin ärsyyntyisi ja tuskastuisi tuollaiseen stalkkeriin.

Minähän en asialle mitään voisi, enkä kyllä haluaisi sekaantua asiaan. Varmaan keskustelisimme tilanteesta miehen kanssa ja miettisimme miten kannattaisi toimia. Ei siinä muu auttaisi kuin miehen sanoa suoraan naiselle että jättää hänet rauhaan.

Voisihan se itseäkin vähän ahdistaa, on se kuitenkin jonkinlainen häiriö elämässä kun joku ulkopuolinen yrittää tunkeutua parisuhteen väliin.

Itse en voi kuvitella että kiinnostuisin jostain häiriköstä, joten en pitäisi naista sinänsä uhkana parisuhteelle, harmittaisi lähinnä miehen puolesta tuollainen harmi ja kiusa. Olen itse saanut joskus perääni tällaisia erikoislaatuisia ihailijoita, ja se on ikävä tilanne.

Vierailija
65/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehet, tekisittekö mitään jos joku oikea uhka tiettävästi iskisi vaimoanne?? Vai antaisitteko mennä, kun onhan niitä parempiakin saatavilla...

Vierailija
66/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehet, tekisittekö mitään jos joku oikea uhka tiettävästi iskisi vaimoanne?? Vai antaisitteko mennä, kun onhan niitä parempiakin saatavilla...

Kyllähän vaimoa saa yrittää, mutta en pidä niitä todellisina uhkina. Samoin minua yritetään iskeä, mutta eivät nuo naiset ole vaimolle mitään todellisia uhkia.

Vierailija
67/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskisin takaisin.Kukaan ei lyö mun puolisoa.

Vierailija
68/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän vaimoa saa yrittää, mutta en pidä niitä todellisina uhkina. Samoin minua yritetään iskeä, mutta eivät nuo naiset ole vaimolle mitään todellisia uhkia.

Onnea! Itse en ole niin varma. Kunminua kerran yritettiin erään miehen taholta niinoma puoliso ajatteli vaan lähinnä että eihän se nyt voi olla totta 😟 jotenkin harmitti. Siis miksi ei ... Luulen että hän haikailee jotain minun pitää kysellä kun josko hän mua rakastaa.

Vierailija
69/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden miten paljon Suomessa tehdään mustasukkaisuus ja intohimorikoksia, vastaukset ovat todella hillittyjä. Todellisessa tilanteessa tuskin käyttäytyisivät kuten nyt sanovat.

Jotkut naiset nyt vaan saavat kiksejä tunkiessaan parisuhteisiin. Pitkissä parisuhteissa on aina omat kriisinsä ja parisuhteen osapuolilla on omat kriisinsä. Niitä nämä tyypit hyödyntävät.

Vierailija
70/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen nähden miten paljon Suomessa tehdään mustasukkaisuus ja intohimorikoksia, vastaukset ovat todella hillittyjä. Todellisessa tilanteessa tuskin käyttäytyisivät kuten nyt sanovat.

Jotkut naiset nyt vaan saavat kiksejä tunkiessaan parisuhteisiin. Pitkissä parisuhteissa on aina omat kriisinsä ja parisuhteen osapuolilla on omat kriisinsä. Niitä nämä tyypit hyödyntävät.

En nyt tiedä... Mistä sen näkee et on kriisi ellei ole valittanut asiasta.

Vierailija
71/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen että miehesi tykkää saamastaan huomiosta ja on antanut toisen ymmärtää että on toivottua seuraa. Kuulostaa oudolta että joku viitsii muka tuntitolkulla norkoilla toisen työpaikalla, jos ei näin olisi. Tuskin nainen odottelee sielä pihalla vaan sen takia, että näkisi miehesi vaan ohi mennen sanoakseen vaan moi tai vastaavaa.

Tai sitten nainen on tosiaan hullu ja miehesi ei uskalla sanoa tälle mitään..

Ovela mieshän saattaisi tehdä niinkin, että varmistaisi selustansa esittämällä toisen naisen pöhölönä, jolloin hän kiinni jäädessääv voisi vain vedota siihen että nainen on mielipuoli, eikä tätä kannata uskoa.

Vierailija
72/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin varma että mieheni ei antaisi moiseen aihetta tempaisisin muijaa lärviin.

Vierailija
73/75 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Puhuin erikseen molempien osapuolien kanssa. Näin jälkikäteen ajateltuna olisi kannattanut ehkä mieluummin saada ne huutoraivarit ja antaa molempien kuulla kunniansa.

Vierailija
74/75 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa aikoinaan 6muutaman kerran pääsin seuraamaan tällaista tilannetta. Minua nauratti ja mielenkiinnolla seurasin kuinka mieheni suoriutuu haasteesta. Ei ollut mitään pelkoa, että lankeaisi. Kyseli jopa minulta apua ihailijan karistamiseen. Vastasin, että kyse on nimenomaan hänen ihailijastaan, keksiköön itse keinot. Olisin toki puuttunut, jos tilanne olisi kääntynyt fyysiseksi tms. Sitt olisin vain kohteliaasti ehdottanut daamille että kohdistaisi huomionsa vapaisiin miehiin.

Vierailija
75/75 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh argh 😮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä