Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos joku iskisi puolisoasi?

Ellu
11.06.2021 |

Mitä tekisit jos joku iskisi aktiivisesti puolisoasi? Minulla on tällainen tilanne. Yhteisen kaveripiirin yksi nainen kitkuttelee jatkuvasti miehelleni, sattuu ”vahingossa” miehen työpaikan pihalle kun lähtee töistä, koskettelee, flirttailee jne.

Olen yrittänyt puhua naisen kanssa, kiistää kaiken.

Olen puhunut miehen kanssa, ei voi asialle kuulemma mitään.

En ole mustasukkaista tyyppiä, mutta tilanne on erittäin kiusallinen ja outo. Tämä nainen myös levittelee juttuja että mies on kanssani vain rahan vuoksi.

Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävähän tuossa on tehdä jotain, ei minun. Jos yhteiset tapaamiset kaveriporukassa alkaisivat enemmän ärsyttää kuin tuottaa iloa, niin jättäytyisin niistä pois.

Vierailija
22/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli näköjään pari virhettä, nainen siis lirkuttelee miehelleni.

Ja on entinen ystäväni, minkä vuoksi yritinkin puhua hänelle, että mitä ihmettä on meneillään. Nykyään en voi enää luottaa niinkuin ystävään pitäisi.

Olen samaa mieltä, että miehen pitäisi kyllä itsekin vetää vähän rajoja, koska tuo käytös ei ole ok.

Kaikki naisen tekemät asiat on vaan vähän harmaalla alueella, hipaisut ohimennessä, flirttailu ja miehen työpaikan luona norkoilu.

Mainittakoot vielä että juu, en ole päästänyt itseäni repsahtamaan ja haluaisin enemmänkin läheisyyttä ja seksiä parisuhteeseeni, eli siitäkään ei ole kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli sitä mieltä, ettei hän voi mitään sille, että työkaveri puristelee perseestä ja puhuvat rivoja.

Vierailija
24/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Ja on entinen ystäväni, minkä vuoksi yritinkin puhua hänelle, että mitä ihmettä on meneillään. Nykyään en voi enää luottaa niinkuin ystävään pitäisi.

Olen samaa mieltä, että miehen pitäisi kyllä itsekin vetää vähän rajoja, koska tuo käytös ei ole ok.

Kaikki naisen tekemät asiat on vaan vähän harmaalla alueella, hipaisut ohimennessä, flirttailu ja miehen työpaikan luona norkoilu.

Mainittakoot vielä että juu, en ole päästänyt itseäni repsahtamaan ja haluaisin enemmänkin läheisyyttä ja seksiä parisuhteeseeni, eli siitäkään ei ole kyse.

Miehesi siis kertoo sinulle, että nainen norkoilee hänen työpaikkansa luona?

Vierailija
25/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mies on onneksi kertonut näistä minulle.

Vierailija
26/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Juu, mies on onneksi kertonut näistä minulle.

Onneksi? Minusta olisi todella kummallista, jos oma mieheni alkaisi kertoa minulle, että joku nainen oli flirttailemassa hänelle hänen työpaikkansa luona. Tulisi jopa mieleen, että yrittääköhän hän tehdä minut mustasukkaiseksi.

Ettei vain olisi kyse siitä, että miehesi nimenomaan nauttii saamastaan huomiosta?

Vierailija
27/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ?

Vierailija
28/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis kertonut, että on yrittänyt vältellä tätä naista kun on nähnyt tämän ikkunasta postaamassa useitakin tunteja työpaikan ulkopuolella jos työpäivä on venynyt jne. Jos olisi kuumana naiseen, tuskin kertoisi minulle?

Ikää meillä yli 40 v ja parisuhdetta takana 20v. Epäilen miehellä viidenkympin kriisiä jonka vuoksi varmaan salaa nauttii saamastaan huomiosta.

Vierailija
29/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

No, tuo työpaikan luona norkoilu nyt menee vähän yli, mutta muista otat kyllä turhaa hikeä. Ehkä mies on tykkää rupatella tuon naisen kanssa, kun ei ole puuttunut tuohon norkoiluun?

Vierailija
30/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraisin mielenkiinnolla kuinka puoliso passittaa liian innokkaat tyrkyt tiehensä, kuten tähänkin asti.

Vierailija
31/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kyllä en garde -tilanteen paikka sen jälkeen. Kaksintaistelu.

Vierailija
32/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Mies siis kertonut, että on yrittänyt vältellä tätä naista kun on nähnyt tämän ikkunasta postaamassa useitakin tunteja työpaikan ulkopuolella jos työpäivä on venynyt jne. Jos olisi kuumana naiseen, tuskin kertoisi minulle?

Ikää meillä yli 40 v ja parisuhdetta takana 20v. Epäilen miehellä viidenkympin kriisiä jonka vuoksi varmaan salaa nauttii saamastaan huomiosta.

Mies siis kurkkii verhojen välistä vieläkö nainen siellä notkuu, eikä mene puhumaan tilannetta läpi ettei tämän käytös ole sopivaa?!

Vierailija
33/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli sitä mieltä, ettei hän voi mitään sille, että työkaveri puristelee perseestä ja puhuvat rivoja.

Tää. Jos mies sanoo ettei voi mitään niin kuulostaa vähän jännälle. En alkaisi kilpailemaan vaan alkaisin keskittymään omiin asioihin kunnes mies tajuaa laittaa tilanteelle stopin. Jos ei niin siinähän lähtee. Mulla lopahtaa valitettavasti kiinnostus jos näkisin kumppanin värkkäävän jotain jonkun toisen kanssa.

Vierailija
34/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus on totta niin ei voi sanoa muuta kuin että mistä ihmeestä te löydätte tuollaisia tuttuja tai kavereita, mitä nyt ikinä lienevätkin?

Vierailija
35/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs aloittaja sille voi jos kaveri alkaa iskeä hänen miestään. Ihan normaalitkin ihmiset voi ihastua ja alkaa käyttäytyä sen myötä sopimattomasti..

Vierailija
36/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin miehen kanssa haluaako olla kanssani, jos haluaa, pystyy kyllä pistämään pisteen naikkosen käytökselle. Ja naiseen katkoisin välit. Ei ole ystävän toimintaa tuollainen.

Vierailija
37/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs aloittaja sille voi jos kaveri alkaa iskeä hänen miestään. Ihan normaalitkin ihmiset voi ihastua ja alkaa käyttäytyä sen myötä sopimattomasti..

No ei, normaali ihminen ei ala stalkata kaverin, entisen tai nykyisen, puolisoa tämän työpaikan edessä. Normaali ihminen voi kokea ihastumista ja päättää silti olla toimimatta, koska ihastuksen tunne on vain tunne ja se menee ohi ellei sitä ruoki.

Vierailija
38/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi itse mitään, se on puolison homma hoitaa asia.

Vierailija
39/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies olisikin kanssasi rahojen takia? Oletko edes rikas vai miksi levittää juttua?

Vierailija
40/75 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Naisella ei ole kaikki hyvin, passittaisin hänet siis ammattiauttajalle ja nopeasti. Mene sinäkin P hieman jutustelemaan ongelmistasi sinne, ei se sinullekaan pahaa tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme