Mitä tekisit jos joku iskisi puolisoasi?
Mitä tekisit jos joku iskisi aktiivisesti puolisoasi? Minulla on tällainen tilanne. Yhteisen kaveripiirin yksi nainen kitkuttelee jatkuvasti miehelleni, sattuu ”vahingossa” miehen työpaikan pihalle kun lähtee töistä, koskettelee, flirttailee jne.
Olen yrittänyt puhua naisen kanssa, kiistää kaiken.
Olen puhunut miehen kanssa, ei voi asialle kuulemma mitään.
En ole mustasukkaista tyyppiä, mutta tilanne on erittäin kiusallinen ja outo. Tämä nainen myös levittelee juttuja että mies on kanssani vain rahan vuoksi.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (75)
Sellaista tilannetta ei voi sattua. :D
Sain tottua tuohon yhden entisen kundikaverin kanssa. Olisin vielä naiset ymmärtänyt, olinhan itsekin ihastunut häneen. Mutta hän sai kimppuunsa myös kaikki lemmennälkäiset MIEHET.
No onpahan vähän ihmeellinen tyyppi. Todennäköisesti kuitenkin tilanne rauhoittuu, kun se ei johda mihinkään. Jos siis kyse puhtaasti iskuyrityksistä. Käytännössä sinä et oikein asialle mitään voi, mutta eikö miehesi voisi sanoa, että koskettelu ei ole ok? Mielestäni on miehesi tehtävä tehdä asia selväksi tälle flirttailijalle. Hyvin voi sanoa, että kokee hänen lähentelyn ikävänä.
Miksi sinun pitäisi mitään tehdä. Miksi mies ei tee tai sano mitään tälle naiselle? 😮
Sinä et varmaan tilanteelle voi mitään, kyllä tuossa miehen tehtävä olisi tehdä toiselle naiselle selväksi, että hänen touhu ei ole sopivaa. (Oletan, nyt vain että mies olisi sen sorttinen, ettei haihattelisi vieraan suuntaan.)
Olisin tyytyväinen niin kauan kuin se ei uhkaisi omaa asemaani.
Hui mitä draamaa.
Et sitten parempaa keksinyt.
Mieheni on jo iso poika ja on ihan itse osannut hoitaa tällaiset tilanteet.
Kysyisin mieheltä lempeän ymmärtävästi, että haluaisiko hän lähteä tämän naisen matkaan.
E ole mustasukkaista tyyppiä, mutta... Ehkä itse olsiin hölmö ja sinisilmäinen kun haluaisin uskoa ja luottaa, etä oma kumppanini (nainen) osaisi itse ohittaa jonkun häneen ihastuneen tyylikkäästi.
Huoh, miksi sinä joka hiton kerta lisäät loppuun tuon mitä, miten, jne?
Siis en varmasti mitään. Jos mies tekee jotain niin sehän on siinä vastuussa. Kyllä se varmasti osaa sanoa suunsa auki. Tai jos ei osaa, saisi mennä menojaan. Jos et ole mustasukkaista tyyppia miksi murehdit
Puhuisin suoraan oman miehen kanssa asiasta. Päätös siitä miten jatketaan ja mitä mies haluaa. Asiat selväksi.
Käyttäytyjän puuttelisuuden piikkiin.
Mieheni pitäisi tuollaista naista varmasti sen verran outona tapauksena, jopa mieleltään epäterveenä, joten en usko hänen olevan asiasta innoissaan. Mies olisi varmasti asian huomattuaan laittanut sille selkein sanoin pisteen ja se olisi siinä, sillä pisteen sanomisen jälkeen hän ei välttämättä viitsi olla enää kovin mukava.
Olemme olleet yhdessä lähes 25 vuotta ja olemme toistemme parhaat ystävät, en pelkää muiden väliintuloa ollenkaan. Jos joku kuitenkin väliimme tulisi, vaikka miehen luokse, niin en taistelisi. Minä olen minä ja mies tietää tasan mitä elämä minun kanssani on ja mitä menettäisi, jos toisen ottaisi. Itseäni en alkaisi muuttamaan mihinkään suuntaan tai kilpailemaan. Historiamme ja lapsemme ovat kuitenkin aina läsnä ja tulevaan suhtaudun avoimesti.
Naapuri ihastui mieheeni. Onneksi meillä oli vasta "nuori rakkaus" ja 1. vauva tulossa. Niin ei ollut eukolla paljon mahiksia mutta ärsytti se kuitenkin. Kun alkoi puhella että hehän voisivat mennä yhdessä työmatkat niin siihen panin stopin. Eikä muutenkaan toisen aikataulujen mukaan aleta mirään järkkäämään.
Ottaisin popparit esiin ja nauraisin vieressä. Mies on sen verran vaikea tyyppi, että menee komediasta katsoa, kun sitä toinen nainen alkaa kouluttaa sisäsiistiksi.
En ole mieheni äiti. Hän on ihan itse vastuussa siitä millaista käytöstä hän hyväksyy muilta. Oma itsetuntoni kyllä kestää muiden isku yritykset.
No mitäpä tuossa, toivoa vain ettei ihastus ole/muutu molemminpuoliseksi.