Mitä tekisit jos joku iskisi puolisoasi?
Mitä tekisit jos joku iskisi aktiivisesti puolisoasi? Minulla on tällainen tilanne. Yhteisen kaveripiirin yksi nainen kitkuttelee jatkuvasti miehelleni, sattuu ”vahingossa” miehen työpaikan pihalle kun lähtee töistä, koskettelee, flirttailee jne.
Olen yrittänyt puhua naisen kanssa, kiistää kaiken.
Olen puhunut miehen kanssa, ei voi asialle kuulemma mitään.
En ole mustasukkaista tyyppiä, mutta tilanne on erittäin kiusallinen ja outo. Tämä nainen myös levittelee juttuja että mies on kanssani vain rahan vuoksi.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävähän tuossa on tehdä jotain, ei minun. Jos yhteiset tapaamiset kaveriporukassa alkaisivat enemmän ärsyttää kuin tuottaa iloa, niin jättäytyisin niistä pois.
Juuri näin! Meillä loppui erään pariskunnan kanssa treffailut, kun pariskunnan vaimo alkoi esitellä tissivakoaan ja etuvarustusta paljastellen turhan tiheään ja jatkuvasti mieheni silmien edessä tyyliin ”kumarrellen mieheni puoleen kahvia kaataessa” tai ”tutkiessaan uuden automme takapenkkiä kontillaan” jne. muka puolihuolimattomasti.
Oma miehensä oli kai sietänyt ja tottunut vaimonsa flirttailevaan käytökseen jo vuosien aikana ja toljotti alistuneena näitä episodeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Mies siis kertonut, että on yrittänyt vältellä tätä naista kun on nähnyt tämän ikkunasta postaamassa useitakin tunteja työpaikan ulkopuolella jos työpäivä on venynyt jne. Jos olisi kuumana naiseen, tuskin kertoisi minulle?
Ikää meillä yli 40 v ja parisuhdetta takana 20v. Epäilen miehellä viidenkympin kriisiä jonka vuoksi varmaan salaa nauttii saamastaan huomiosta.
Naisella ei ole kaikki hyvin, passittaisin hänet siis ammattiauttajalle ja nopeasti. Mene sinäkin P hieman jutustelemaan ongelmistasi sinne, ei se sinullekaan pahaa tee.
Niin mikä aloittajan ongelma oli mielestäsi?
Typerät jutut. Ja se on paha paha paha asia.
No voi höpsön pöö mitä draamaa.... oletteko jo täysi-ikäisiä? Seinäjoelta?
Ap, mene sinä myös odottelemaan yllätyksenä miestäsi hänen työpaikalleen.!
Olet vaimo, jolla todellakin oikeus odottaa miestään ja olla vaikkapa hakemassa töistä.
Seuratkaa sitten yhdessä tämän muijan toimintaa, kuinka kauan jaksaa muija pyöriä kyyläämässä.
Kyllä mä luulen että miehesi tykkää saamastaan huomiosta ja on antanut toisen ymmärtää että on toivottua seuraa. Kuulostaa oudolta että joku viitsii muka tuntitolkulla norkoilla toisen työpaikalla, jos ei näin olisi. Tuskin nainen odottelee sielä pihalla vaan sen takia, että näkisi miehesi vaan ohi mennen sanoakseen vaan moi tai vastaavaa.
Tai sitten nainen on tosiaan hullu ja miehesi ei uskalla sanoa tälle mitään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävähän tuossa on tehdä jotain, ei minun. Jos yhteiset tapaamiset kaveriporukassa alkaisivat enemmän ärsyttää kuin tuottaa iloa, niin jättäytyisin niistä pois.
Juuri näin! Meillä loppui erään pariskunnan kanssa treffailut, kun pariskunnan vaimo alkoi esitellä tissivakoaan ja etuvarustusta paljastellen turhan tiheään ja jatkuvasti mieheni silmien edessä tyyliin ”kumarrellen mieheni puoleen kahvia kaataessa” tai ”tutkiessaan uuden automme takapenkkiä kontillaan” jne. muka puolihuolimattomasti.
Oma miehensä oli kai sietänyt ja tottunut vaimonsa flirttailevaan käytökseen jo vuosien aikana ja toljotti alistuneena näitä episodeja.
Juu, näitä Tissi-Tittoja riittää ja varsinkin näin kesäisin, kun on muka ”kuuma” ja pitää tissien saada olla vapaata riistaa! Mautonta jassoa tarjolla- sanoilla jossain biisissä kuvailtiin tollasia ”Tittoja”
No minkäs tuollaiselle oikeestaan mitään voi. Jos mies lähtee tuohon leikkiin mukaan, niin sitten suhteessanne on jotain ehkä "pielessä".
En vaan voi ymmärtää naisia jotka vikitteleevät toisten miehiä.
Jos olisi sukupuolet toisin päin se olisi ihanaa ja voimaannuttavaa ja miehen pitäisi vaan hyväksyä asia
Tuollaisia naisia on yllättävän paljon, jos tuota työpaikalle tuloa ei huomioida. Kai ihastuminen tuota aiheuttaa, vaikka naiset olisivat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, näitä Tissi-Tittoja riittää ja varsinkin näin kesäisin, kun on muka ”kuuma” ja pitää tissien saada olla vapaata riistaa! Mautonta jassoa tarjolla- sanoilla jossain biisissä kuvailtiin tollasia ”Tittoja”
Niin, ja jotkut naiset ovat tiukoissa trikoohousuissa. Törkeää
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi sukupuolet toisin päin se olisi ihanaa ja voimaannuttavaa ja miehen pitäisi vaan hyväksyä asia
Täh.? Ai siis ihanaa kun joku toinen mies stalkkaisi tyttöystävää työpaikalla? En saa väännettyä mitenkään päin tuosta yhtään sen hyväksyttävämpää.
Minustakaan tuo työpaikalla stalkkaaminen ei kuulosta kovin ihanalta. Onkohan nainen vähän psykoottinen?
Tuolla avokilla on ihan oma vapaa tahto ja osannee sanoa itsekin, jos jonkun piiritysyritykset eivät innosta. Ei se minun asiani ole puuttua.
Jos taas haluaa vaihtaa kumppania, niin siitä vaan, sitten mietitään asumisjärjestelyt uusiksi. Ei toista ihmistä voi omistaa tai määräillä, salasuhteita taas en ymmärrä enkä hyväksy eli jos sellaisesta jää kiinni, niin se on suoraan moikka ja ei tarvi perään soitella.
Hoidetaan nämä aina ihan itse, molemmin puolin. Kun siis kyse on jostakusta satunnaisesta baarijututtajasta tms.
Kaveripiirissä sen sijaan voisi jopa tulla pieni puhdistus, jos osoittautuisi, että joku yrittää vokotella jonkun toisen puolisoa. Kukaan ei hyväksyisi sitä.
Mulla oli kerran tuollainen stalkkeri työpaikan pihalla. Se loppui siihen kun firman vartija kävi pari kertaa jututtamassa. Tosin sen jälkeen notkui välillä kotini ulkopuolella! Miten joku voi kuvitella että tuollaisesta ahdistelusta syntyisi jotain?
Aloittajan mies ei taida vain haluta voida tilanteelle mitään.
Se on aina helppo pauhata jos ei ole omalle kohdalle sattunut. Itse olen joutunut nielemään ylpeyden ja olemaan petturin kanssa sen aikaa, että sain talouteni järjestettyä, hankittua oman asunnon jne. Tähän meni muutama vuosi aikaa, käytännön kannata pakollinen ratkaisu.
Mitä pienestä flirtistä. Virkistää vaan.
Miksi minä siinä mitään tekisin? Mieheni on kanssani koska haluaa olla. Sitten kun ei enää halua, tai minä en halua, niin eroamme. Ei tuollainen yritys siihen vaikuta niin ei ole minun asiani. En aio käyttää elämääni sen pelkäämiseen että hän johonkin vastaantulevaan ihastuisi, minkä minä sille voisin jos niin kävisi?
Niin mikä aloittajan ongelma oli mielestäsi?