Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset haluaa hillua alasti?

Vierailija
11.06.2021 |

Alasti mökillä,uimassa,kotona,pihalla.Miksi?Ei tätä muissa maissa ole.
Tuli vaan mieleen kun eilen naapurit kännipäissään juoksenteli alasti pitkin pihoja.
Ja ei. En kytännyt.Keittiönikkunasta suora näkymä.Söin ja tämä näky olisi saanut jäädä näkemättä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on junttia kansaa, jonka mielipuuhaa on aiheuttaa ympärilleen paskaa oloa.

Vierailija
22/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I was born this way ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on psyykkisiä estoja. Ettekö saaneet lapsena juoksennella alasti pihalla?

Vai onko alasti hillujien pakko näytellä alastonta vartaloaan sellaisille, jotka eivät sitä halua nähdä, koska kukaan ei suostu sitä muuten katsomaan?

Vierailija
24/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kivaa:D

Vierailija
25/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse estoinen mutta katselen mielelläni muita, etenkin tietysti naisia, mieluiten alasti.

Alastomuuteen suhtaudutaan muuallakin ihan normaalisti. Keski- ja etelä-Euroopassa ei ole mitenkään älyttömän poikkeuksellista että yleisellä rannalla ollaan yläosattomissa ja syrjäisemmissä paikoissa saatetaan pulahtaa alasti uimaan vaikka nyt joku vähän näköetäisyydellä olisikin. Kotonaan saa toki olla niinkuin haluaa, pihallakin näkee yläosattomia. Asuessani Saksassa otti alakerran rouva säännöllisesti aurinkoa ilman rihman kiertämää parvekkeella jonne minullakin oli vapaa näkyvyys - ei toki missään nimessä haitannut vaikka olikin mukavasti pyöreä ihminen.

Vierailija
26/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen alasti kotonani, jos minua huvittaa. Takapihani on osa kotiani. Jos jotakuta häiritsee, katsokoon toiseen suuntaan.

Jos kykit alasti pihallasi ja minä näen omaltani sinne, se että en näe edellyttää sitä, etten ole ulkona. Minulla on oikeus olla omalla pihallani ilman, että minun pitää haluamattani nähdä toisten alastomia vartaloita.

Vierailija
27/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvin vapauttavaa.

Vartiaisen Juhanakin on kotonaan alasti.

Vierailija
28/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on metsäkansaa. Vaikka bruttokansantuote on noussut viime vuosikymmeninä niin kulttuurin puolesta olemme edelleen kehitysmaa

Joka ketjuun eksyy aina joku suomalaisuuden vähättelijä ja häpeäjä. Miksi levität tätä valheellista negatiivisuutta? Mitä saat siitä irti?

Vierailija
29/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on junttia kansaa, jonka mielipuuhaa on aiheuttaa ympärilleen paskaa oloa.

Itse tietenkään et lukeudu näihin negatiivisuuden aiheuttajiin?

Vierailija
30/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itä-Suomen yliopiston rikos- ja prosessioikeuden professorin Matti Tolvasen mukaan ratkaisevaa on, missä tarkoituksessa alasti liikutaan. Pykälä sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta ja sen aiheuttamasta pahennuksesta tulee nopeasti vastaan. _Lain rikkomiseen voi syyllistyä myös yksityisissä tiloissa, kuten kotipihalla tai parvekkeella._

– Jos kotipihassa ollaan alasti ja siitä on esteetön näköyhteys jalkakäytävälle, rikoksen tunnusmerkistö voi täyttyä. "

Vierailija
31/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on metsäkansaa. Vaikka bruttokansantuote on noussut viime vuosikymmeninä niin kulttuurin puolesta olemme edelleen kehitysmaa

Kannattaisikohan muuttaa muualle, niihin fiksumpiin maihin? Ei Suomessa ole mitenkään pakko asua vastentahtoisesti.. Yksi valittaja vähemmän.

Vierailija
32/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä kulttuureissa naiset hunnutetaan niin hervottomat holtittomat vuosituhansia tappelevat ihmiset eivät käy naisiin käsiksi. Siinä muutenkin taitaa olla tosiaan se syy? Ehkä I...slamistit ovakin oikeassa kun taas vaihtovuoroisesti katsoo belfietä p.ornoa. Ihmiset taantuu tosiaan. ja en mäkään mikään estyny oo. Etoo kyllä katsoo kaupungilla yläsosattomia äijiä. Rannalle tai mökille tai kotiin

Vierailija
33/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas yksi hyväkäs:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3024286/viljeletko-sina-hokemia-suomala…

Vierailija
34/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tykkää hillua alasti.

Vierailija
35/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itä-Suomen yliopiston rikos- ja prosessioikeuden professorin Matti Tolvasen mukaan ratkaisevaa on, missä tarkoituksessa alasti liikutaan. Pykälä sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta ja sen aiheuttamasta pahennuksesta tulee nopeasti vastaan. _Lain rikkomiseen voi syyllistyä myös yksityisissä tiloissa, kuten kotipihalla tai parvekkeella._

– Jos kotipihassa ollaan alasti ja siitä on esteetön näköyhteys jalkakäytävälle, rikoksen tunnusmerkistö voi täyttyä. "

Selvää on, ettei tällaisesta koskaan tuomittais voimaantuvaa vu l va feministiä. Ei koskaan.

Vaikka laki on sinänsä sama, aina löytyy jokj syy miksi vain alaston ukko on ongelma

Vierailija
36/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas.Niin kumpi nyt sitten on oikeassa?Se joka haluaa olla pihallaan alasti vai se joka ei halua katsella pihallaan alastonta.

Molemmilla sama oikeus.Siinäpä dilema:D

Vierailija
37/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin kylmää suurin osa ajasta vuodesta, että on niin ihanaa tuntea auringonpaiste ja vieno tuuli/ pieni vesisade iholla!! Ei me tavikset mitään tyrkytellä kenellekään eikä haluta huomiota mistään somesta, vaan nautitaan elämästä!!! Itse nyt kun ei enää mökkiä ja rakas nukkui pois viime vuonna, aion suunnistaa Seurasaareen nakurannalle, siellä erikseen naisten ja miesten puolet. Yritän vielä löytää jotain hyvää elämästä, vaikken enää rakastani takaisin saa. 

Nainen 5o+

Vierailija
38/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämän kevät... kertoo kyllä miten hyvä Suomessa on olla... Brasiliassa ihan tavallista esim ammuskelu kadulla ja iltaisin ei kaduille.. Täällä - VAROKAA !!! PYLLY VILKUU!!! Siellä ihan normaalia. :D :D

Vierailija
39/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Minusta jopa ilman paitaa hilluminenn yleisissä paikoissa on kauheaa, siis miehet tekee tätä  ainakin Tampereella jatkuvasti. Sokoksella, Lidlissä yläkroppa paljaana ja man boo bsit vaan hölskyy. Tai sitten mimmit niissä narubikineissä parvekkeella puoli pylly ä toisten nenän edessä.

Suomalaiset ovat moukk ia.

Vierailija
40/49 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset orjailee kaikessa muussa joten kai he tuntevat että heillä on edes yksi vapaus hillua alasti ja ovat jopa ylpeitä siitä kun muuten nöyristelevät kaikessa.