Miksi suomalaiset haluaa hillua alasti?
Alasti mökillä,uimassa,kotona,pihalla.Miksi?Ei tätä muissa maissa ole.
Tuli vaan mieleen kun eilen naapurit kännipäissään juoksenteli alasti pitkin pihoja.
Ja ei. En kytännyt.Keittiönikkunasta suora näkymä.Söin ja tämä näky olisi saanut jäädä näkemättä.
Kommentit (49)
Kyllä nytkin kaikki suomalaiset hilluvat pihalla alasti. Kaupungissa et voi mihinkään katsoa, kun alasti kirmailevat suomalaiset ovat näkökentässä.
Ei se mitään, jos on kaunis kroppa ja karvat siistitty.
Naapurin äijä oli myös alasti hilluja. Hänen takapihaansa ja meidän taloyhtion etupihaa erotti harva vyötärönkorkuinen pensasaita. Äijä lillui paljussa useasti viikossa ympäri vuoden. Käppäili sitten siitä sisälle joko pyyhe lanteilla tai ilman. Onneksi ei ole tarvinnut katsoa enää, kun muutin pois. Ja jostain syystä nämä nakuilijat ovat aina niitä kamalimpia lihapullia. Kauniiden ihmisten ei selvästi tarvitse esitellä itseään noin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minkälainen vartalo on, en halua nähdä alastomuutta tahtomattani.
Koska se on luonnollista ja mukavaa. Itse käytän vaatteita kotona vain lasten vuoksi.
Ongelmana ovat siis alastomat rumat suomalaiset miehet. Harmillinen epäkohta maailmassa.
Joillain on psyykkisiä estoja. Ettekö saaneet lapsena juoksennella alasti pihalla?
Naapurin miestä on ihana katsella.
Hoikka vartalo ja karvat ajeltu alapäästä.
Kehopositiivisuutta ja voimaantumista se vaan on. Älä ap nillitä.
Vierailija kirjoitti:
Joillain on psyykkisiä estoja. Ettekö saaneet lapsena juoksennella alasti pihalla?
No lapsena on vähän erinlaista juoksennella kun ei ole näitä valtavia ulokkeita kasvanut kehoon.
Tuntuu melkoisen epämiellyttävältä juoksennella alasti kun rinnat ja ahteri heiluu ylösalas ja joka kerta alas osuessaan saa hirveän läjäyksen!
Ja ylipäänsä kroppa jatkaa matkaa aikansa vaikka itse pysähdyt.
Eikös alastomuus ole just sitä voimaantumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko alastomuus nyt yhtä kuin sukupuolielinten alue? Kaikenmaailman persebikinejä näkyy rannat täynnä...
Vierailija kirjoitti:
Naapurin äijä oli myös alasti hilluja. Hänen takapihaansa ja meidän taloyhtion etupihaa erotti harva vyötärönkorkuinen pensasaita. Äijä lillui paljussa useasti viikossa ympäri vuoden. Käppäili sitten siitä sisälle joko pyyhe lanteilla tai ilman. Onneksi ei ole tarvinnut katsoa enää, kun muutin pois. Ja jostain syystä nämä nakuilijat ovat aina niitä kamalimpia lihapullia. Kauniiden ihmisten ei selvästi tarvitse esitellä itseään noin.
Kauniit eivät esittele itseään? Missä maailmassa elät? Ja olipa törkeä kommentti muutenkin. Kyllä nyt omaan paljuun saa nakuna mennä.
Vierailija kirjoitti:
oletko kuullut somesta? siellä kauniit ja rumat tyrkyttävät pyllykuviaan miljardeittain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäs sitten rakensit talosi ihan rajaani kiinni. älä kyttää pihalleni
Kyllä minä olen alasti kotonani, jos minua huvittaa. Takapihani on osa kotiani. Jos jotakuta häiritsee, katsokoon toiseen suuntaan.
Naisia olen ihan yllyttänyt olemaan alasti. Parhaillaan toinen on halunnut olla kanssani alasti. Jos sitä touhua joku kyttäsi niin sai nähdä ilmaista live toimintaa. Huoh sentään hyviä muistoja.
Suomalaiset on metsäkansaa. Vaikka bruttokansantuote on noussut viime vuosikymmeninä niin kulttuurin puolesta olemme edelleen kehitysmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa laittaa silmiä kiinni?
Mietittiin täällä kanssa samaa, kun jossain artikkelissa oli kerrottu kamalista mökkinaapureista. Itse ihan tykkään käyttää vaatteita. En koe tarvetta hillua missään alasti. Varsinkaan ulkona. Näiden nudistien pitäisi osata ajatella, että ei kaikki ihmiset halua nähdä tuollaista.