Miehen ruoanlaitto viikonloppuna tarkoittaa ulkofileen grillausta
Mies sanoi, että hän tekee perheelle tänä viikonloppuna ruokaa. Kysyin mitä hän olisi tekemässä ja ehdotin feta-appelsiini-vesimeloni salaattia lohella. Ei kelvannut vaan hän sanoi, että nyt grillataan.
Miehille ruoanlaitto on siis ulkofileen ja ribsien käristäminen. Vaimo saa tehdä vaivalla salaatit ja dipit ja paistaa patongit. Lopulta mies on ylpeä siitä kun teki perheelleen ruokaa, vaikka hänen ruoanlaitto tarkoitti 10 minuutin seisomista grillin äärellä.
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit tyytyväinen, että joku tekee ruuat. Onko ne vielä miehen rahoilla ostettu?
T:sinkku
Minkä ihmeen takia aina oletetaan että mies maksaa kaiken? Niin ärsyttävää.
Miehet tienaavat puolisoitaan huomattavasti enemmän 51% kaikista parisuhteista. Maksaa kaiken? Ei ehkä, mutta helkkaristi enemmän.
Tuota on sitten tutkittu jossain, joten laitatko linkin Suomessa tehtyyn, suomalaisia koskevaan tutkimukseen.
Siinä on yksi, en odota että kaltaisesi vänkääjä osaisi kiittääm ette te koskaan osaa.
https://www.stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tulol…
Huomaa olennainen asia:
Tässä yksinasuvien tulojakauma
https://www.stat.fi/tietotrendit/media/uploads/tt2021/okkonen/okkonen_n…Tässä pariutuneiden tulojakauma (huom, mukana pelkästään lapsettomat pariskunnat)
https://www.stat.fi/tietotrendit/media/uploads/tt2021/okkonen/okkonen_n…Verratkaapa pienituloisimpia ja suurituloisimpia. Yksinasuvissa pienituloisissa on miesenemmistö, pariutuneissa pienituloisissa naisenemmistö. Suurituloisissa miesenemmistö on moninkertainen pariutuneissa verrattuna yksinasuvien miesenemmistöön.
Näemme siis selkeästi että
1. naiset naivat ylöspäin
2. naisille raha ratkaiseeTai sitten se oikea vaihtoehto
1. miehet ottavat sen parhaimman tissiparin riippumatta siitä, onko nainen heille muuten sopiva
2. miehet eivät pariutuessa kiinnitä huomiota naisen koulutukseen, ammattiin ja tulotasoon vaikka siitä tulee heille kaikkein eniten ongelmia parisuhteessa
Koska olette jättäneet lähestymisen lähes täysin miehille niin juu, mies valitsee.
Mutta mies voi suorittaa valinnan vain siitä joukosta joka heille on saatavilla. Naisen havaitessa ettei mies tienaa häntä paremmin, nainen jatkaa matkaansa.Sinä taidat tosissasi uskoa nuo juttusi? Jos mies on paska, ei mitkään tulot sitä pelasta. Mutta selitä noin itsellesi, jos tuntuu paremmalle.
Hahaha
Nyt on puhe parisuhteessa olevien tulojakaumasta.
Ja hyvin se lapsensa mereen upottanut oli naisen saanut. Ilmeisesti ei sit ollut paska 😂Heittosi on alhainen, muelenterveysongelmille ei sinun kannata nauraa. Kyseessä on hirveä tapahtuma ja sinä syytät naista. Olet kyllä harvinaisen vastenmielinen tapaus.
Mä en kuitenkaan kehuskele paskatutkalla joka ei toimi.
Mutta ok, se olihuono heitto. Sovitaan sitten että parempi esimerkki on ne kaikki naiset jotka tänäänkin saa turpiinsa kotonaan. Hyviltä miehilta epäilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit tyytyväinen, että joku tekee ruuat. Onko ne vielä miehen rahoilla ostettu?
T:sinkku
Minkä ihmeen takia aina oletetaan että mies maksaa kaiken? Niin ärsyttävää.
Miehet tienaavat puolisoitaan huomattavasti enemmän 51% kaikista parisuhteista. Maksaa kaiken? Ei ehkä, mutta helkkaristi enemmän.
Tuota on sitten tutkittu jossain, joten laitatko linkin Suomessa tehtyyn, suomalaisia koskevaan tutkimukseen.
Siinä on yksi, en odota että kaltaisesi vänkääjä osaisi kiittääm ette te koskaan osaa.
https://www.stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tulol…
Huomaa olennainen asia:
Tässä yksinasuvien tulojakauma
https://www.stat.fi/tietotrendit/media/uploads/tt2021/okkonen/okkonen_n…Tässä pariutuneiden tulojakauma (huom, mukana pelkästään lapsettomat pariskunnat)
https://www.stat.fi/tietotrendit/media/uploads/tt2021/okkonen/okkonen_n…Verratkaapa pienituloisimpia ja suurituloisimpia. Yksinasuvissa pienituloisissa on miesenemmistö, pariutuneissa pienituloisissa naisenemmistö. Suurituloisissa miesenemmistö on moninkertainen pariutuneissa verrattuna yksinasuvien miesenemmistöön.
Näemme siis selkeästi että
1. naiset naivat ylöspäin
2. naisille raha ratkaiseeTai sitten se oikea vaihtoehto
1. miehet ottavat sen parhaimman tissiparin riippumatta siitä, onko nainen heille muuten sopiva
2. miehet eivät pariutuessa kiinnitä huomiota naisen koulutukseen, ammattiin ja tulotasoon vaikka siitä tulee heille kaikkein eniten ongelmia parisuhteessa
Koska olette jättäneet lähestymisen lähes täysin miehille niin juu, mies valitsee.
Mutta mies voi suorittaa valinnan vain siitä joukosta joka heille on saatavilla. Naisen havaitessa ettei mies tienaa häntä paremmin, nainen jatkaa matkaansa.Sinä taidat tosissasi uskoa nuo juttusi? Jos mies on paska, ei mitkään tulot sitä pelasta. Mutta selitä noin itsellesi, jos tuntuu paremmalle.
Hahaha
Nyt on puhe parisuhteessa olevien tulojakaumasta.
Ja hyvin se lapsensa mereen upottanut oli naisen saanut. Ilmeisesti ei sit ollut paska 😂Heittosi on alhainen, muelenterveysongelmille ei sinun kannata nauraa. Kyseessä on hirveä tapahtuma ja sinä syytät naista. Olet kyllä harvinaisen vastenmielinen tapaus.
Mä en kuitenkaan kehuskele paskatutkalla joka ei toimi.
Mutta ok, se olihuono heitto. Sovitaan sitten että parempi esimerkki on ne kaikki naiset jotka tänäänkin saa turpiinsa kotonaan. Hyviltä miehilta epäilemättä.
Ja näin pitkälle päästiin, kun aloittaja toivoi jotain liikettä lihalle kuten vaikka salaattia. On se suomimies herkkä, suuttuu ihan pikkuasioista.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja sitten se mies myös odottaa, että nainen ottaa ajoissa lihat kylmästä, tarvittaessa marinoi ne ja laittaa lautaselle grillausvalmiiksi. Ruoan jälkeen mies menee tyytyväisenä tekemään omiaan odottaen, että nainen laittaa syötävät jämät jääkaappiin, heittää tähteet roskikseen ja haisevat roskat heti ulos, pesee grillin ja tiskaa astiat.
Jos mies sanoo grillaavansa, hän tekee koko hommasta 20 %.
Pätee muihinkin asioihin.
Ex vaihtoi vauvan vaipan. Olin ostanut vaipat, talkit ja kosteuspyyhkeet. Kun vaippa piti vaihtaa, sanoin exälle, että vaippa on vaihdettava. Sitten minun piti kertoa missä kaikki tavarat on. Ex otti vauvan ja vei pyllypesulle, otti minun pesemän pyyhkeen, kuivasi pepun ja jätti pyyhkeen ruttuun wc-tasolle. Sitten hän laittoi puhtaan vaipan ja bodyn haaranepparit kiinni. Kakkajäljet hän jätti lavuaariin ja likaisen vaipan lavuaarin reunalle. Puin vauvalle housut jalkaan, siivosin kakkajäljet ja vein vaipan roskiin. Ex aina keuli sillä miten hän niin paljon osallistui vauvan hoitoon, mutta todellisuudessa osuus oli 10 %. Ei ne vaipat tyhjästä tulleet eikä jäljet siivoutuneet itsestään. Onneksi on ex.
Nari nari sulle aapee.
Hyvää päivää vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja sitten se mies myös odottaa, että nainen ottaa ajoissa lihat kylmästä, tarvittaessa marinoi ne ja laittaa lautaselle grillausvalmiiksi. Ruoan jälkeen mies menee tyytyväisenä tekemään omiaan odottaen, että nainen laittaa syötävät jämät jääkaappiin, heittää tähteet roskikseen ja haisevat roskat heti ulos, pesee grillin ja tiskaa astiat.
Jos mies sanoo grillaavansa, hän tekee koko hommasta 20 %.
Pätee muihinkin asioihin.
Ex vaihtoi vauvan vaipan. Olin ostanut vaipat, talkit ja kosteuspyyhkeet. Kun vaippa piti vaihtaa, sanoin exälle, että vaippa on vaihdettava. Sitten minun piti kertoa missä kaikki tavarat on. Ex otti vauvan ja vei pyllypesulle, otti minun pesemän pyyhkeen, kuivasi pepun ja jätti pyyhkeen ruttuun wc-tasolle. Sitten hän laittoi puhtaan vaipan ja bodyn haaranepparit kiinni. Kakkajäljet hän jätti lavuaariin ja likaisen vaipan lavuaarin reunalle. Puin vauvalle housut jalkaan, siivosin kakkajäljet ja vein vaipan roskiin. Ex aina keuli sillä miten hän niin paljon osallistui vauvan hoitoon, mutta todellisuudessa osuus oli 10 %. Ei ne vaipat tyhjästä tulleet eikä jäljet siivoutuneet itsestään. Onneksi on ex.
Heh, meillä sama vaikkei olekaan ex. Minunkaan mies ei tiedä missä vauvan tavarat on. Eikä tiedä sitäkään missä tasperon kuljettelema kaukosäädin on. Kuulemma pitäisi aina laittaa paikoilleen. Tavarat pitää kuulemma aina laittaa paikoilleen. Tosin hän itse ei saa laitettua astioita koneeseen, kenkiä kenkähyllyyn, lukemiaan mainoksia takaisin samaan kasaan tai vaikkapa kaljapurkkejaan kaljapurkkikassiin.
Siinä muutama syy sille miksi en maksa mitään perheemme kuluja. Tämä uralinko mieslapsi saa tehdä edes sen homman.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen meillä KAIKEN ruoan koska:
A) Olen IT-alalla eli ei hirveesti mitään konkreettista synny omista käsistä työpäivän aikana
B) Ruoan laittaminen rentouttaa
C) Olen vaimoa huomattavasti parempi kokki
Hoidan myös ostokset koska se on helpompi niin. Vaimo laittaa meillä ruokaa noin 1-2 kertaa kuukaudessa. Myös keittön kunnossapito on mun homma koska haluan löytää sieltä mun työkalut. Mehulasit, välipalalautaset yms. on muiden siivottava itse tai tulee multa mussutusta.
Tässä onkin herännyt sellainen kysymys, että miten hlvtissä jotkut ihmiset voivatkin kokea tämän homman niin rankaksi ja uuvuttavaksi? Kysymys on asenteesta. Minusta on kiva kun lapset sanoo NAM ja vaimollekin maistuu.
Onko kaiken aina pakko olla tuskaa ja vaivaa???
T: Kokkimies 52
Tsiisus, oletko oikeasti todellinen,mulle kanssa tuollainen 😯
T. Vaimo 51
Vierailija kirjoitti:
A) Olen IT-alalla eli ei hirveesti mitään konkreettista synny omista käsistä työpäivän aikana
Hoidan myös ostokset koska se on helpompi niin. Vaimo laittaa meillä ruokaa noin 1-2 kertaa kuukaudessa. Myös keittön kunnossapito on mun homma koska haluan löytää sieltä mun työkalut. Mehulasit, välipalalautaset yms. on muiden siivottava itse tai tulee multa mussutusta.
Tässä onkin herännyt sellainen kysymys, että miten hlvtissä jotkut ihmiset voivatkin kokea tämän homman niin rankaksi ja uuvuttavaksi? Kysymys on asenteesta. Minusta on kiva kun lapset sanoo NAM ja vaimollekin maistuu.
No siinä tosimies joka puhuu asiaa!
Ottakaa miehet mallia niin kyllä puolisonne arvostavat.
P.s. Syyllistääkö sinua muut perheenjäsenet nalkuttamisesta kun huomautat että omat jäljet siivotaan?
Vierailija kirjoitti:
Etkö koe mitään asioita ikäviksi tai uuvuttaviksi vai onko sinun vaikea ymmärtää, että eri ihmisille eri asiat ovat niitä mieluisia tai ikäviä?
Kyllä on taas yks turhanpäiväinen akka voimaantunut jonninjoutavasta asiasta. Onneksi et ole vaimoni.
Suokutsuu kirjoitti:
Kyllä on taas yks turhanpäiväinen akka voimaantunut jonninjoutavasta asiasta. Onneksi et ole vaimoni.
T. Vamosta haaveileva
Heittosi on alhainen, muelenterveysongelmille ei sinun kannata nauraa. Kyseessä on hirveä tapahtuma ja sinä syytät naista. Olet kyllä harvinaisen vastenmielinen tapaus.