Tähän ketjuun voit kertoa mikä ahdistaa sinua tällä hetkellä.
Kommentit (81)
Että on perjantai eikä ole herkkuja :(
Masennus joka pahenee kesäisin. Kaikki muut ovat täynnä energiaa ja intoa tehdä kaikkea, kun itse haluaisin vain nukkua kesän yli kunnes olisi siedettävää. Luonnollisesti tunnen myös syyllisyyttä koska ei kiinnosta pätkääkään osallistua mihinkään kesäjuttuihin, joita kaikki normaalit ihmiset ovat odottaneet pitkään. Ja jos joskus erehtyykin menemään mukaan terassille tms, olen vain ankeuttaja joka ei jaksa edes hymyillä.
Kiitos kun sain avautua.
Vierailija kirjoitti:
Muillakin on jalkakipuja. Ohiksena, mikähän auttaisi? Lääkäriin varmaan turha mennä, kun eikö se ole aina sitä iänikuista buranakuuria vaan tarjolla ja tuskin kuvataan julkisella mitään "pikkuvaivoja"?? Ja kun ei ole itse mikään SM-urheilija
Mä suuntaan ainakin nyt ensin yksityiselle fysioterapeutille, jonka kautta voi tarvittaessa teetättää yksilölliset pohjalliset. Varmaan hän neuvoo, tarviiko kuvia ottaa.
Tk-lääkäreihin en enää tuki- ja liikuntaelinvaivoissa luota, heidän ohjeillaan päädyin kerran pitkäksi aikaa täysin liikuntakyvyttömäksi, kun käskivät lisäämään liikuntaa ja napsimaan särkylääkkeitä kipuun, vaikka olis pitänyt asentovirheet tunnistaa ja korjata.
Ulkona paistaa aurinko ja olen kirjaimellisesti ollut koko päivän palstalla.
Varvas sai tänään kipeän osuman. Jomottaa.
Koronarokoteajan tilaaminen netin kautta ja itse rokotus. Ahdistaa mielettömästi. Ympäristön ja perheen painostuksesta joutuu ottamaan, ei omasta tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua tehdä ikinä mitään.Ei kai tästä parisuhteesta taida tulla mitää.
Lähdetäänkö treffeille.
M40
Juhlat tulossa ja tuntuu ankealta mennä sinne haukuttavaksi. Sinne tulee nimittäin tuttavani, joka on ottanut minut silmätikukseen ja huomauttelee jokaisesta sanomastani asiasta negatiivisen kommentin. Ja jopa haukkuu, että kauhea, ei noin voi sanoa, kun vain kerron vastaavan kokemukseni kuin hänellä. Ja tämä on yksi neljästä vuosittaisesta tilaisuudesta, johon osallistun, joten se on minulle tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Juhlat tulossa ja tuntuu ankealta mennä sinne haukuttavaksi. Sinne tulee nimittäin tuttavani, joka on ottanut minut silmätikukseen ja huomauttelee jokaisesta sanomastani asiasta negatiivisen kommentin. Ja jopa haukkuu, että kauhea, ei noin voi sanoa, kun vain kerron vastaavan kokemukseni kuin hänellä. Ja tämä on yksi neljästä vuosittaisesta tilaisuudesta, johon osallistun, joten se on minulle tärkeä.
Mene sinne upeana ja itsevarmana <3 Huomauttelijalla on selvästi ongelmia oman riittävyytensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Maski naamalla ahdistaa. Ne tyypit kaupassa ahdistaa jotka kattovat kun viimeistä paskiaista kun en ahdistuksen takia pysty sitä maskia pitämään.
Älä pidä sitä maskia. Minäkään en pysty sitä pitämään eikä haittaa jos vahdataan sillä vahdatkoon.
Se kun eräs perheenjäseneni saa mut raivon partaalle. Jos en näytä sitä hänelle, vihani kääntyy itseeni päin ja voin huonosti. Jos taas puran häneen, hän loukkaantuu verisesti ja saan jonkun hullun maineen.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy vastata että harmi kun ajattelet noin mut onneksi saa olla eri mielipiteitä, mitä siitäkin tulee jos kaikki ovat samaa kaiken aikaa.
Sekä naurat hänelle että no höpsis, ootpa nyt siinä.
Älä alistu.
Nim. Kokemusta on
Ollakko vai ei olla? Kas siinä pulma.
Elämisen sietämätön keveys.
Vierailija kirjoitti:
Maski naamalla ahdistaa. Ne tyypit kaupassa ahdistaa jotka kattovat kun viimeistä paskiaista kun en ahdistuksen takia pysty sitä maskia pitämään.
Samoin mutta en piittaa jos joku katsoo niin siinähän katsoo. Ei tuntunut siltä että joku jäisi vahtaamaan. Sai tilaa kun ne äkkiä häipyi lähettyviltä pois. Moni meni kauemmas tutkimaan purkkien etikettejä.
Ahdistaa työ joka vie kaikki voimat ja vapaa-aikakin kuluu toipuessa työstä. Ylitöitä ei pysty pitämään pois vapaana eikä taukoja ehdi kunnolla pitää. Palkka ei ole mitenkään suhteessa työn vaativuuteen. Lisäksi olen ylikoulutettu työhöni
Vähän sekin risoo kun näen että mieheni tekee huomattavasti lyhyempää päivää ja vähemmän stressaavaa työtä kolminkertaisella palkalla. Olin itse kymmenen vuotta lasten kanssa kotona ja lupaavasti käynnistynyt urani sakkasi pahasti eikä eläkettä kertynyt (mitään eläkerahastoa tms. ei tullut säästettyä). Näin jälkikäteen näen että en ole tehnyt itseni kannalta viisaita ratkaisuja vaan olen ollut uhrautuva kynnysmatto.
Mutta onneksi olen muuten vähään tyytyvä ihminen joka nauttii todella paljon omien projektieni toteuttamisesta ja omista harrastuksistani, kunhan työ vain ei veisi kaikkea aikaa ja voimia.
Kun huomasin ku joku limanen ällösetä tuijotti mua eilen inhottavan pitkään kaupassa käytävän päässä,kun otin ananas-säilykepurkkia alahyllyltä kärryihini ja(sori) sattu nyt oleen hame päällä.
Äitini muistisairaus ahdistaa.