Onko täällä muita jotka odottavat , että tulisi syksy?
Kommentit (22)
Syksy on paras vuodenaika sekä sään että ilmapiirin kannalta. Silloin on uudelleen aloittamisen tunnelma. Ja ihanat viileät illat.
Vierailija kirjoitti:
Syksy on paras vuodenaika sekä sään että ilmapiirin kannalta. Silloin on uudelleen aloittamisen tunnelma. Ja ihanat viileät illat.
Juuri näin!
Eläköön kiveshiki! Ajoin tänään pippelinkarvat pois ja olo on taas kuin pikkupojalla!
Kesä on kyllä pehvasta. Kuuma, hyttysiä, liian valoisaa... Iho palaa helposti, heinänuha...
Ihan tuskaista aikaa ja en kestä ihmisten kesän hehkutusta. Lopettakaa! Onneksi kesä on lyhyt.
Mutta syksy!❤️
Sen jälkeen joulun odotus ja joulu, ihanaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Punaista, keltaista ja oranssia. Elokuusta lokakuuhun on paras aika, marraskuussa alkaa pimetä ja tammikuu menee kuin horroksessa, se on ohi niin nopeasti ettei huomaakaan.
Ootte te aika naurettavaa sakkia. Täällä valitatte Suomen lyhyestä kesästä ja sitten menette kuitenkin talvikuukausiksi lomalle Kanarialle :DDD
Vierailija kirjoitti:
Ootte te aika naurettavaa sakkia. Täällä valitatte Suomen lyhyestä kesästä ja sitten menette kuitenkin talvikuukausiksi lomalle Kanarialle :DDD
No en mene.
Kyllä minä odotan, ihan kirjaimellisesti. Saan syyskuussa vauvan! En jaksaisi kuumaa kesää.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan mene. Pakenen ainoastaan lämpöä, en koskaan viileyttä.
Minä! Kesä on vuoden tylsintä aikaa. Ei tuo lämpö haittaa, vaan se, että kaikki minulle tärkeät asiat ovat tauolla.
Vierailija kirjoitti:
Gran Canarian ilmasto ja kasvillisuus on täysin erilainen kuin Suomen. Se on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisin kuumaan maahaan, kun inhoan kuumuutta :D Jos raha ei olisi este, menisin aina kesäksi esimerkiksi Islantiin.
Minä. En pidä helteistä ja jostain syystäb
Minusta on mukavaa olka ulkona kun on pimrää.
Todellakin odotan. Inhoan tätä kuumuutta, hyttysiä, paarmoja... Elokuun loppupuolella herään eloon. :D
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynyt etelän aurinkorannoilla, sehän on kuin kidutusta.
Oispa jo syksy.
T. Metsästäjä
Minä taas en kestä jatkuvaa kirkasta auringonvaloa sairauden takia, ja hyttysille olen allerginen. Mutta odotan silti heinäkuuta, koska silloin on loma :D
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan mene. Hyi olkoon sitä kuumuutta siellä.
Tällä hetkellä kyllä.