Shrek, Moulin Rouge, Harry Potter ja viisasten kivi sekä LOTR tulivat elokuviin 20 vuotta sitten
Tai tarkalleen ottaen Sormusten Herran ensimmäinen osa.
Muita vuonna 2001 julkaistuja elokuvia ovat mm. Zoolander, Apinoiden planeetta, Henkien kätkemä, Amelie, Tomb Raider, Monsterit Oy...
Tuli melko vanha olo, kun minun mielestäni nuo ovat "uusia" elokuvia ja 20 vuotta vanhoiksi miellän esimerkiksi 80-luvun kauhuelokuvat.
Huhhuh.
Kommentit (9)
Höpsistä, nuohan tulivat kymmenen vuotta sitten 😅
Niin, 80-luvusta on jo neljättäkymmentä vuotta aikaa.
Onko Moulin Rouge noin tuore!!! 😱 Olen aina luullut sen olleen ysäriä!
kuulemma LOTR pyörii nyt jossain teatterissa?
Tuntuu todella oudolta ajatella Shrekin ja Monsterit Oy:n tulleen jo 2001, olen aina mieltänyt ne suunnilleen 2004/2005 elokuviksi. :D Tosin ehkä ajatteluani vähän vääristää, että olin tuolloin ala-asteella, mikä oli ajanjaksona oma pieni ikuisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu todella oudolta ajatella Shrekin ja Monsterit Oy:n tulleen jo 2001, olen aina mieltänyt ne suunnilleen 2004/2005 elokuviksi. :D Tosin ehkä ajatteluani vähän vääristää, että olin tuolloin ala-asteella, mikä oli ajanjaksona oma pieni ikuisuutensa.
No jaa, eipä sillä 2001-2004/2005 niin paljon eroa ole.
Jep. Ja vain 6 vuotta ennen niitä Suomi voitti ensimmäisen maailmanmestaruuden. 😲
Joo, ei parane ajatella tuommoisia. 60-luku oli 30 vuotta sitten, 90-luku oli viitisen vuotta sitten, Jyrkihän loppui ihan muutama vuosi sitten jne. Ihan kauheeta!