Case Ranta- ahon sisko
Sisko sai tuomion Katiska 1 törkeästä rahanpesusta pitämällä huumerahoja hevostallissa. Aika vähällä pääsi ottaen huomioon, että Naccin exä Hanna sai samantapaisesta rikoksesta ehdotonta vankeutta.
Nyt Rantiksen sisko on järkyttynyt, kun hänelle haetaan ehdotonta vankeutta. Kuulunut Sky- puhelimien ryhmään ja lähettänyt siellä viestejä huumausaineiden valmistukseen liittyvistä aineista. Uskotko Rantiksen siskon syyttömyyteen?
Itse en usko, että olisi syytön. Koska:
1) sisko tiesi veljensä bisnekset ja ei silti pysytellyt erossa niistä. Varmasti tiesi mitä tekee
2) liittynyt Sky- ryhmään, jossa käytetään agenttipuhelimia eikä ne ole tavallisia whatsup viestiketjuja. Mikä tarve on lähettää tuollaisia viestejä, jos kerran ollaan lasillisella ja päivänvaloa kestävällä asialla?
3) sisko on todistetusti ollut mukana jo aiemmin, mutta näyttö ei riittänyt todistamaan enemmän
4) Naisilla on huumeorganisaatiossa erityinen asema, johon tarvitsevat naisia. Rantiksen sisko on juuri sopiva tällaiseen touhuun. Haluaa rahaa ja muuten aiemmin nuhteeton tausta.
Lisänä palkkasi Leppiniemen asianajakseen. Leppiniemi ei varmaan ihan halpa ole. ja mm. Jari Aarnio, Sillanpää ja Bodomin tapauksessa on käytetty häntä. Tarve ampua siis kovilla.
Mitä mieltä sinä olet, syytön vai syyllinen?
Kommentit (106)
Syyllinen! Koko se perhe on, paitsi ehkä äiti ja se nuori sisko.
Ollaan Suomessa, eli Tapaus Ranta-Ahon sisko.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nätti mimmi?
Tehnyt mallintöitä nuorena. En tiedä enää onko jo rupsahtanut.
Enemmän mua ihmetyttää miksei sillä ole naamaa eikä nimeä.
En ota muuhun kantaa, mutta tiedoksi tuohon asianajajajuttuun: Rikoksesta syytetty saa valtion rahoilla itselleen asianajajan ja voi valita kenen tahansa asianajajan, joka suostuu ottamaan työn vastaan. Tuntikorvaus näissä valtion maksamissa asianajajakeikoissa on kaikille asianajajille sama.
Vierailija kirjoitti:
Muiden samassa oikeudenkäynnissä olleilla näytetään naama ja nimi koko kansalle. Siskoa taas suojellaan, että naamaa ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olekaan Sisko Ranta-aho.
Googlettakaa, niin löytyy naama. Ei ole rupsahtanut. On töissä kiinteistönvälittäjänä.
Niin. Mutta Hämeenlinnan vankilassa vietetyn vuosien jälkeen on varmasti rupsahtanut.
Onko siskon veljen etunimi tosiaan Case?
Off topic: mitähän mieltä Cheek on tästä kaikesta... Tapaus Ranta-ahon sisko oli hänen suuri rakkautensa ja monen biisin aihe.
Susanna Ranta-aho imutteli Nakki Traanperkin kanssa oikeussalissa, vaikka suhteili samanaikaisesti Arto Rastaksen kanssa.
Että edes käyttää Sky yhteyttä tai mikä se on (kuulin ekaa kertaa tänään) kertoo, että on syyllinen. Aika idioottilapsia. Kaikki annettu eteen valmiina ja mokaa kaiken. Aivan kaiken.
Huonoa tuuriako vaan että on syytettynä? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Susanna Ranta-aho, Keekin exä.
Käyttelikö ne yhdessä kokkelia?
U