PS:n ehdokas salasi vauvan pahoinpitelyn, jonka uhri kuoli
Oripään kuntavaaliehdokas Santeri Salmella on mittava rikostausta Turun seudulla.
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5336786/PSn+ehdokas+salasi+vauvan…
Kommentit (562)
Vierailija kirjoitti:
Se isä oli yksin paikalla kun vauva kuoli. Isä myönsi aiheuttaneensa aiemmat vammat.
Kuka uskoo että vauvan kuolema oli täysin sattumaa?
Merkitystä on enemmänkin sillä, mitä rikos- ja kuolinsyyntutkijat uskovat. Voitko kuvitella, että heillä saattaa olla aiheeseen enemmän annettavaa kuin mutu-pohjalta vauvapalstalla öyhöttävällä anonyymikirjoittajalla?
Vierailija kirjoitti:
Sudanilainen leikkasi lapsen kurkun auki => Kaikki sudanilaiset ovat kurkunleikkaajia.
Kaikki sudanilaiset on perussuomalaisia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sudanilainen leikkasi lapsen kurkun auki => Kaikki sudanilaiset ovat kurkunleikkaajia.
Kukaan ei ole väittänyt, että KAIKKI persuehdokkaat ovat rikollisia. Pirkanmaallakin vain vähäiset 27 %.
Oletko itse koskaan saanut ylinopeussakkoja tai tehnyt muuta rikollista? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuomionsa kärsinyt mutta vasemmisto haluaa, että yhdellekkään rikolliselle ei anneta anteeksi.
Ihan uusi mielenkiintoinen linja.
Persua ei näköjään häiritse tässä mikään. Meitä muita häiritsee. Mitähän muuta ehdokkaiden taustalta löytyy? Muutama muu jäi jo kiinni lapsen sek s.u_aalisesta hyväksikäytöstä ehdokkaaksi asettumisen jälkeen.
Jos tällaista vähätellään niin mitähän muuta jo äänestetyistä löytyy? Tämähän on saatu piilotettua äänestyksen jo alettua.
Ei tätä rikosta kukaan ole puolustellut vaan enemmänkin ihmetellyt tätä persuvihaa mikä on näemmä jo täysin pitelemätöntä osalla porukasta. Mikään kun ei muutu paremmaksi tällaisella öyhötyksellä, vääristelyllä ja haukkumisella mitä tämäkin ketju on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt, että KAIKKI persuehdokkaat ovat rikollisia. Pirkanmaallakin vain vähäiset 27 %.
En, kaksi huomautusta lievästä nopeuden ylityksestä olen saanut. Mutta en ole ehdokkaana, joten miten se nyt tähän liittyy?
eli olet rikollinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne persut on.
eli kaikki sdp:läiset on ihmiskauppiaslastenraiskaajia?
Joo ja kaikki ruotsalaiset 'omoja.
Kaikki saksalaiset on n#tseja.
Kaikki eestiläiset on h#oria.
jne.
ad infinitum.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaavaa esimerkkiä ei todellakaan löydy. Siis lapsentappajaa.
Oulu, viiden vauvan tappaja.
Ja mitäs heimolaisuutta osoitti se heppu joka viilsi tyttärensä kurkun auki päiväkodin edustalla?
Tampere,hukutti vauvansa ja hyppäsi sillalta.Kyse oli vaaliehdokkaista!!! Nää ei taida yksikään olla sellaisia?
Aiempina vuosina ovat olleet kuntavaaliehdokkaina, eli liittyy aiheeseen. Sattuu sitä siis ”paremmissakin” (=paskemmissa) piireissä.
Nuo kaikki kolme olleet aiemmin ehdokkaina? Älä nyt viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, kaksi huomautusta lievästä nopeuden ylityksestä olen saanut. Mutta en ole ehdokkaana, joten miten se nyt tähän liittyy?
eli olet rikollinen
En ole, koska en ole ollut syytettynä enkä tullut tuomituksi rikoksesta. Kaltaisiani henkilöitä ei myöskään vaaliehdokkaiden rikollisuuslistauksessa ole katsottu rikollisiksi.
olet rikkonut liikennelakeja, eli olet rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen vasemmistolainen ja koska hyväksyn nekin, joilla on täysin eri mielipiteet kuten minulla niin mulla on silti nyt tän ja niiden lasten hyväksikäyttötapauksien jälkeen mennyt täysin maku persuihin. Jo pelkästään se miten näiden hyväksikäyttötapauksien ilmi tullessa Marinin aamiaisgate kiinnosti enemmän. Järkyttävää.
ja tanssit kuolleen vauvan haudalla.
Miksi linkittää juttuja, joita ei pääse lukemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylinopeussakkoja ei ole laskettu tuohon 27 %:in. Kyllä siellä on ihan jotain muuta!
hyvät lähteet. todella vakuuttavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasemmistolainen ja koska hyväksyn nekin, joilla on täysin eri mielipiteet kuten minulla niin mulla on silti nyt tän ja niiden lasten hyväksikäyttötapauksien jälkeen mennyt täysin maku persuihin. Jo pelkästään se miten näiden hyväksikäyttötapauksien ilmi tullessa Marinin aamiaisgate kiinnosti enemmän. Järkyttävää.
😂😂😂 Oot söötti.
Oikein hymiöitä vielä kuolleelle vauvalle.
Käytkö vielä haudalla kusemassa?
Persuthan jaksaa kovaan ääneen vastustaa aborttia kun jokainen elämä on niin Pyhä ja arvokas, mutta ilmeisesti vain syntymään asti?
Vierailija kirjoitti:
Persuthan jaksaa kovaan ääneen vastustaa aborttia kun jokainen elämä on niin Pyhä ja arvokas, mutta ilmeisesti vain syntymään asti?
Hyväksikäytön huipentuma: tumasta toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Lähteet abortin vastustamiselle?
Montako aborttia olet itse tehtaillut lukuhihnalta?
Miksi vauvamurhat on sinulle ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 Oot söötti.
Oikein hymiöitä vielä kuolleelle vauvalle.
Käytkö vielä haudalla kusemassa?
😂😂😂👍👍❤️❤️🔥🔥
Ootko pannut merkille, että SINÄ olet se instanssi, joka maalailee näitä eittämättä ”hieman makaabereja” kuvia tähän keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli olet rikollinen
En ole, koska en ole ollut syytettynä enkä tullut tuomituksi rikoksesta. Kaltaisiani henkilöitä ei myöskään vaaliehdokkaiden rikollisuuslistauksessa ole katsottu rikollisiksi.
olet rikkonut liikennelakeja, eli olet rikollinen.
En edelleenkään sen sortin rikollinen, jotka näissä ehdokkaiden rikoslaskelmissa olisi otettu huomioon, joten jankutuksesi on irrelevanttia. Varsinkin kun en ole edes ehdokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on ihan hyviäkin juttuja agendallaan. Mutta niiden kannattajia löytyy myös muista puolueista. Voi siis äänestää ajamaansa asiaa, ilman että rahoittaa jotain lukutaidottomia alkoholistimetsureita tai näitä vauvan surmaajia, joita persuihin on kasaautunut.
Siispä sitä päivää odotellessa...kun näitä ei puolueesta enää löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylinopeussakkoja ei ole laskettu tuohon 27 %:in. Kyllä siellä on ihan jotain muuta!
hyvät lähteet. todella vakuuttavat
https://www.aamulehti.fi/kuntavaalit/art-2000008023664.html
"Pirkanmaalla perussuomalaisten ehdokkaista peräti 27 prosentilla rikossyyte"
Sakko (eli nykyään liikennevirhemaksu) on poliisin antama. Sakon antamisen yhteydessä sakon saaja myöntää rikkeensä ja luopuu oikeudestaan oikeuskäsittelyyn. Tällöin asia ei mene syyttäjän ratkaistavaksi eikä siitä siis nosteta rikossyytettä. Koska Aamulehti uutisoi nimenomaan rikossyytteistä, tuohon ei voi sisältyä ylinopeussakkoja edellä selostamistani syistä.