Perussuomalaiset tekee tutkintapyynnön poliisille vaalimainostensa poistamisesta
Peli kovenee
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Santeri Salmi PS
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5336786/PSn+ehdokas+salasi+vauvan…
Tämä on jäävuoren huippu vain varmasti.
”Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.”
- Jussi Halla-aho
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen tuo vain äänivyöryn Santerille.
Sulka hattuunhan se vain on. Läpimeno lienee melko varmaa, kun kyseessä on PS:n ehdokas.
Koko kansan enemmistö tule Santeria.
Persuthan ne itse poistatti, voiko itseään vastaan tehdä rikosilmoituksen.
Noh, pysyy itse asia otsikoissa näinkin ja tavoittaa suuremman yleisön. Hyvä että tutkivat koska tuskin JCDecaux:lla ja HSL:lla on poliittista mandaattia.
Vierailija kirjoitti:
Noh, pysyy itse asia otsikoissa näinkin ja tavoittaa suuremman yleisön. Hyvä että tutkivat koska tuskin JCDecaux:lla ja HSL:lla on poliittista mandaattia.
Pari pöyristynyttä silakkaa ja HSL on polvillaan?!
Vierailija kirjoitti:
Persuthan ne itse poistatti, voiko itseään vastaan tehdä rikosilmoituksen.
Jaa, uutisessa kyllä...
Kuhasen mukaan hän ei ole puhunut asiasta puolueen edustajien kanssa.
– Olemme tehneet päätöksen, että julisteet poistetaan katukuvasta.
#demokratia #oikeusvaltioperiaate #hsl #JCDecaux
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni tällaista opposition vaalimainosten kieltämistä harjoitetaan diktatuureissa ja sitähän meilläkin kovasti vihe rvassareiden toimesta kritisoidaan. Nyt kun täällä tehdään samaa, se onkin sitten ihan oikein.
No pitäiskö noiden ihmisvihaajien päätä sitten vain silitellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari pöyristynyttä silakkaa ja HSL on polvillaan?!
Ymmärtäähän sen toisaalta kun miettii mitä bisnestä HSL tekee...
Ihanaa, tärähtäneistön trollauksen määrästä aina huomaa milloin he itsekkin ovat tajunneet asioita 👍
Vierailija kirjoitti:
- Jussi Halla-aho
Avaatko vielä kontekstia missä yhteydessä käytetty ? Aika vanhaa juttua kaivelet, mites ois tuoreempi viime kuulta (ei sentään vuosikymmeneltä)
Lähes sata poliisia loukkaantui äärivasemmiston mellakoinnissa.
https://www.verkkouutiset.fi/aarivasemmiston-mielenosoittajat-hyokkasiv…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jussi Halla-aho
Avaatko vielä kontekstia missä yhteydessä käytetty ? Aika vanhaa juttua kaivelet, mites ois tuoreempi viime kuulta (ei sentään vuosikymmeneltä)
Lähes sata poliisia loukkaantui äärivasemmiston mellakoinnissa.
https://www.verkkouutiset.fi/aarivasemmiston-mielenosoittajat-hyokkasiv…
Mie aloitan ja palataan vuoteen 2003
”Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että
Vierailija kirjoitti:
Siis puhutaanko nyt jostain paperisten mainosten repimisestä?
Miten tuollaista edes voi tutkia? Pitäisikö katsoa turvakameroista kuvaa ja yrittää tunnistaa, kuka kävi repimässä julisteet?
Toivottavasti tutkintaa ei tehdä, koska poliisilla luulisi olevan parempaakin tekemistä kuin persujen egon kiillottaminen.
Sitä paitsi monen muunkin puolueen julisteita on revitty, esim. Feministipuolue on menettänyt monta julistettaan. Eivät vaan ole tutkintapyyntöä tehtailemassa.
Huoh.
Herkkähipiäinen puolue. Kuvittelevat, että saavat tehdä ja puhua itse, mitä sattuu, mutta heitä pitäisi kohdella silkkihansikkain.
Mimosat, joista ei ole puoluepolitiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mainosten poistattaminen oli kiero temppu.
Ne mainokset oli kiero temppu. Liekö suunniteltu juttu, että taas voidaan itkeä ja uhriutua.
Ja jos joku muistaa niin Animaliankin mainokset poistettiin.
Saahan sitä tehdä tutkintapyynnön vaikka naapurin ruoholeikkuusta liian aikaisiin aamulla. Se on sitten toinen juttu, kuinka fiksua on tuhlata poliisin resursseja turhilla tutkintapyynnöillä, kun on selvää, ettei tutkintakynnys ylity.
Joskus minua itkettää kun ajattelen persuja ja heidän ikävää maailmankatsomusta. Onneksi kuitenkin hymyilyttää tieto, että persut ovat vain erittäin pieni vähemmistö :)
Tuollainen tuo vain äänivyöryn Santerille.