En osaa olla olematta flirtti
Aina on pakko keimailla. Aiheuttaa joskus jopa kiusallisuutta toisessa osapuolessa. Diagnosoikaa minut.
Kommentit (29)
Terve heteronainen olet
T. Terve heteromies
Vierailija kirjoitti:
Jonkun sortin huomionhakuinen persoonallisuushäiriö
Tämä olisi hyvä, paitsi kun pystyn olemaan pitkiä aikoja ilman mitään huomiota. Kuitenkin kun olen ihmisten parissa olen aina tuollainen.
Trolli taas kuvittelee että kyllä nyt nainen hänelle keimailee.
Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Good ole slutgenberger, ja siinä ei siis ole mitään vikaa, päin vastoin 🙂
Itsekin pidän kaltaisistasi naisista ja myös arvostan luonteenpiirteitänne (ilman sarvia ja hampaita, zero prude). Hyvää kesää!
LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi hyvä, paitsi kun pystyn olemaan pitkiä aikoja ilman mitään huomiota. Kuitenkin kun olen ihmisten parissa olen aina tuollainen.
Kaipa sitä huomionhakuisuutta määrittää lähinnä se, miten toimit kun olet ihmisten kanssa. Eihän tuo normaalia kanssakäymistä ole jos saat muut vaivaantumaan.
flirttaa vaan mun puolesta rauhassa. Ei tarvi ottaa elämä niin vakavasti
Niin semmosia te jakorasiat olette.
Aina jalat levällään, miehelle kuin miehelle.
alitajuinen golddigger,aina etsii kohdetta
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan sulle! Kjäh kjäh 😂
Mä olin joskus semmonen, et herkästi tulin esim halaamaan, sivelin tukkaa ja kättä, halasin jne.
Tarpeeksi monta kertaa loukkasin sillä ihmisiä, niin ihan helppo siitä oli opetella pois.
Itse en ikinä sitä tarkoittanut flirttinä, iskuyrityksenä tai huomionhakemisena, olin vaan herkkä menemään lähelle.
Mutta kamalaa ja noloahan tuommoinen käytös on varmasti kaikille osapuolille katseltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos flirttaa on jalat levällään?
Ymmärrätkö edes että tuo on ihan sinun oma hullu oletuksesi? Ovatko kaikki naiset sinusta noin yksinkertaisia 🤮
Tällainen henkinen kiehnääminen on kyllä kiusallista sivustaseurattavaa. Yritä opetella ottamaan huomioon muut ihmiset, ei vain oma huomion tarpeesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes ongelma kaikille jalkojen levittely, vaan se että vaikutan sellaiselta enemmän kuin ne todelliset levittäjät.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin joskus semmonen, et herkästi tulin esim halaamaan, sivelin tukkaa ja kättä, halasin jne.
Tarpeeksi monta kertaa loukkasin sillä ihmisiä, niin ihan helppo siitä oli opetella pois.
Itse en ikinä sitä tarkoittanut flirttinä, iskuyrityksenä tai huomionhakemisena, olin vaan herkkä menemään lähelle.
Mutta kamalaa ja noloahan tuommoinen käytös on varmasti kaikille osapuolille katseltavaksi.
Mitä noloa tuossa on? Ei mitään.
Sulla on lapsuudessa sattunut traumaattisia tapahtumia. MIstäkö tiedän? Mulla sama. Hakeudu terapiaan. Iän myötä oireilu vaan pahenee ja saa muitakin ilmenemismuotoja ja johtaa hankaluuksiin ja väärinymmärryksiin paikassa kuin paikassa.
Jotkut naiset ja miehet vain on luonnostaan flirttejä; sosiaalisia, huumorintajuisia, hyväntuulisia, hymyileviä, itsevarmoja ja vielä hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
alitajuinen golddigger,aina etsii kohdetta
Sinä itse pidät muista ihmisistä vain rahan ja statuksen takia?
Voi kulta rakas, kun suurin osa ihmisistä ei ole sellaisia. Taas tuli oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kamalaa ja noloahan tuommoinen käytös on varmasti kaikille osapuolille katseltavaksi.Mitä noloa tuossa on? Ei mitään.
No jos ollaan parisuhteessa niin silloin ei hipelöidä muiden miesten tukkaa, oteta kädestä kiinni tai tungeta syliin. Tykkäisitkö ite?