Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies: näin pääset eroon pillun vallasta

Vierailija
08.06.2021 |

Tekopillu. Hyvältä tuntuu. Voi panna menemään juuri siten miten parhaalta tuntuu. Olen huomannut, että nykyään kun näen kauniin, seksikkään naisen niin se ei kiinnosta ellei sillä ole jotain järkevää sanottavaa. Olen päässyt irti pillun vallasta. Enää en pienellä flirtillä lähde roudaamaan pesukonetta kerrostalon rappusia alhaalta ylös. Enää en juokse pillun perässä tai mielistele naisia seksi mielessä. Tältä varmaan naisista tuntuu kun he niitä dildojaan ovat ties kuinka pitkään käytelleet. Hehehehehehe.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta tajusin tuon viisauden. Pari päivää olen vertaillut ja harkinnut. Ehkä jo tänään tilaan muutaman lelun? Ajattelin että flesu ja tekopimpula ainakin.  Ei tässä naisten perässä juoksemisessa ole mitään järkeä. Ehkä saat mutta luultavasti et. 

Vierailija
2/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan marjanpoimijoille vaikea tuo pillun saanti, kun pitää flesuihin tyytyä. Onnea valitsemallenne tielle.  Mutta mikäänhän ei voita kiimaista naisen pillua joka hamuaa kaluani.  Taitaa halukas flesu olla vielä aika kaukainen haave. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kun saan nuolla vaimon pildeä. Ehkä taas tänään vaimo haluaa kielihoitoa...

Vierailija
4/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä aitoa voita mikään.

Vierailija
5/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet oikeassa, siltä meistä naisistakin tuntuu: mies ei kiinnosta jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Kuka sitä nyt vain jonkun kalun perässä juoksisi. Todella hyvä että et ole enää noin vietävissä. Suosittelen niitä flesuja muillekin, niin näette naiset kenties muinakin kuin reikinä, sehän on vain positiivista meillekin.

Vierailija
6/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovihärpäkettä on mukava nuoleskella.

Järkyttävä mielikuva että joku kaljamaha tunkemassa nysäänsä muovikippoon, kun jynkky pyörii ruudussa😂🤣😂🤣

Vierailija
7/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin flesun ja teko annelin ja sen jälkeen ei ole normaali yhdyntä tuntunut miltään. Saan paljon paremman tyydytyksen leluilla.