Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi jaksaa elää vielä yli 16 800 päivää. Miten? Miten jaksaa köyhänä, ulosotto velallisena, joka ei saa töitä?

Vierailija
08.06.2021 |

Jos olisi miljonääri, niin haluaisin elää ikuisesti.
Nyt kesä, lapsilla kesäloma koulusta. Tylsää tylsää, työttömän elämä on tylsää. Rahaa tilillä 40e. Edes rannalle ei pääse, kun bussi maksaa.
Vielä 10v sitten kuvittelin, että pääsen töihin ja saan velat pois. No en pääse, kaksi amistutkintoa suoritettuna, mutta niitä papereita voi käyttää pyllyn pyyhintään.

Miten jaksatte muut n. 35v ihmiset?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemalla velkajärjestelyä uo-veloille.  Jotakin toivoa siis on.

Vierailija
2/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät, miten pitkään elät. Voit saada aivoverenvuodon ja olla tunnin päästä kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, miten pitkään elät. Voit saada aivoverenvuodon ja olla tunnin päästä kuollut.

Olen rukoillut kuolemaa, ei ole tullut. Ap

Vierailija
4/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä varten pitää olla työ. Pitää ainakin 3kk ajan itse maksa velkoja 150-300e /kk. Kelan rahalla kun en pysty

Ap

Vierailija
5/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulosotto velallinen ja matala palkka alan töissä, en minäkään jaksaisi elää,mut pakko. Nyt ollut 2 maksuvapaata kuukautta jotka helpottanut edes vähän köyhyyttä,saan hommattua näillä tulevilla kesäloma rahoilla uuden pyykkikoneen joka hajosi tuossa reilu kuukausi sitten ja uuden kännykän joka toimii paremmin kuin tää vanhan mallinen ja tökkivä Nokian puhelin.

Vierailija
6/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä varten pitää olla työ. Pitää ainakin 3kk ajan itse maksa velkoja 150-300e /kk. Kelan rahalla kun en pysty

Ap

Ja sitten kun on maksanut peräti 450 e, saa loput anteeksi? Miksei mene töihin, tuon verran saa sellaisesta osa-aikatyöstä joita kyllä löytyy. Tuttu eläkeläispariskunta jakaa mainoksia kahdesti viikossa muutaman tunnin, sillä ylläpitävät mm autonsa.

Vierailija
7/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sitten kun on maksanut peräti 450 e, saa loput anteeksi? Miksei mene töihin, tuon verran saa sellaisesta osa-aikatyöstä joita kyllä löytyy. Tuttu eläkeläispariskunta jakaa mainoksia kahdesti viikossa muutaman tunnin, sillä ylläpitävät mm autonsa.

Edelleen, en pääse vaikka etsin. Ap

Vierailija
8/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pääse töihin? Syy?

Vierailija
9/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kuolla minä hetkenä tahansa. tai elää yli tuon määrän. kannattaa elää nyt.

Vierailija
10/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Velkajärjestelyn voi saada myös ns. erittäin painavasta syystä, jolloin voidaan määrätä jopa nollaohjelma, eli et maksa mitään, jos sinulla ei ole tarpeeksi tuloja.   Aina jätetään joka tapauksessa suojaosa, joka on tällä hetkellä 540 e plus siihen vuokra/vastike, sairaskulut ym. kuukausittaiset välttämättömän kulut.  Velkajärjeslyssä saat käyttöösi aina enemmän kuin uo-asiakkaana, koska uo vie aina 1/3 tuloista

Vierailija
11/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin trollausta taas koko aloitus.

Vierailija
12/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset pääse töihin? Syy?

En tiedä, syynä kai tää pitkäaikaistyöttömyys ap

Vierailija
13/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattuuntunut nautiskelija kirjoitti:

Samassa jamassa eikä kiinnosta enää hevon vittuakaan maksella enää mitää muutako vuokra sekä sähkö, ja lopuilla vedän viinaa koska ei pääse mihinkään töihin joten hikoilkaa te "työn orjat" :-D :-D :-D

Minä taas haluaisin töihin. Haluan normi arjen aikasin herämisiin, työyhteisön, tunteen, että olen arvokas. Ap

Vierailija
14/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Velkajärjestelyn voi saada myös ns. erittäin painavasta syystä, jolloin voidaan määrätä jopa nollaohjelma, eli et maksa mitään, jos sinulla ei ole tarpeeksi tuloja.   Aina jätetään joka tapauksessa suojaosa, joka on tällä hetkellä 540 e plus siihen vuokra/vastike, sairaskulut ym. kuukausittaiset välttämättömän kulut.  Velkajärjeslyssä saat käyttöösi aina enemmän kuin uo-asiakkaana, koska uo vie aina 1/3 tuloista

Ulosoton kanssa voi myös sopia paljon maksat. Eivät vie siis automaattisesti 1/3 osaa.

Vierailija
15/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vattuuntunut nautiskelija kirjoitti:

Samassa jamassa eikä kiinnosta enää hevon vittuakaan maksella enää mitää muutako vuokra sekä sähkö, ja lopuilla vedän viinaa koska ei pääse mihinkään töihin joten hikoilkaa te "työn orjat" :-D :-D :-D

Minä taas haluaisin töihin. Haluan normi arjen aikasin herämisiin, työyhteisön, tunteen, että olen arvokas. Ap

Opiskele joku tutkinto, ehkä saat opiskella työmarkkinatuella? Valitset jonkun alan joka työllistää satavarmasti. Ota yhteys työkkäriin, asiat järjestyy.

Vierailija
16/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan koulutuksia sinulla on ja onko miten vanhoja? Riittäisikö lyhyt päivitys koulutukseen ja / tai esim. työkokeilu TE-toimiston kautta pääsemään alkuun?

Vierailija
17/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ulosoton kanssa voi myös sopia paljon maksat. Eivät vie siis automaattisesti 1/3 osaa.

Ei uo:n kanssa mitään voi sopia, niillä on taulukko, jonka mukaan pidättävät.   Pienituloisella käytännössä se asettuu tuohon 1/3 haarukkaan, toki pientä vaihtelua tulojen mukaan tapahtuu.

Vierailija
18/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sinulla sairauksia esim. masennusta. Minä sain velkajärjestelyn, kun olin työkyvytön. Tai olen sitä vieläkin. Kannattaa käydä lääkärissä ja velkaneuvojalla juttelemassa.

Vierailija
19/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta toiseen maahan ja aloita alusta. Saat sillä tavalla kuitatuksi ne uo-velat käytönnössä. Jäähän ne Suomessa voimaan mutta ei niitä ulkomailla peritä.

Vierailija
20/49 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa maailman ihmisistä kitkuttelee paljon alle sun elintason. Sun ei tarvi ees tehdä mitään ja saat silti rahaa. Ei kannata jäädä piehtaroimaan itsesääliin vaan tehdä jotain asioiden eteen: voit yrittää hakea vaikka töitä omien tutkintojen ulkopuolelta. Tai opiskella lisää. Onko sulla ketään kaveria, joka voisi viedä rannalle?

Suhteellinen köyhyys on hanurista mutta ei sen takia kannata menettää elämän haluaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi