Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten komea ja fiksu mies, mutta haisee aina hielle?!?

Vierailija
08.06.2021 |

Tapailtu kolme kertaa ja jokaisella kerralla haissut. Olen miettinyt että ehkä vain tällä kertaa ja vain tällä kertaa, mutta kolmas kerta toden sanoo. Haisuli.. miksi?!? Muuten siisti ja pukeutuu hyvin. Hygienia päällepäin kunnossa. Jopa hampaat.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapaa häntä enää.

Vierailija
2/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuumotat sitä ku oot niin sexy. Hermohikee puskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camoon naiset. Miehellä on vain korkeat testosteroiniarvot ;) eli iso munakin.

Vierailija
4/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä myös kunnon hikoilija. Kesäisin joka yö lakanat hiestä märät. Dödö pettää jo aamupäivästä. Seksin jälkeen olin märkä lähinnä miehen hiestä.

Vierailija
5/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri on just tuollainen. Luojan kiitos ei tarvinnut jakaa samaa toimistohuonetta hänen kanssaan. En kestäisi tuollaista hien hajua. 

Vierailija
6/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon voi hoitaa. Botoxia kainaloon, niin ei hikoile enää.

Vierailija
7/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri haisi tosi pahalle, ilmeni yhden automatkan aikana. En voi ymmärtää miten hänen vaimonsa (tiedän hänet) voi kestää pahanhajuista miestä.

Vierailija
8/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi tapailemaan hienhajuista miestä vaikka olisi kuinka ihana muuten. 

Vierailija
9/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon iteki pyöriny haisuli-miesten kanssa, mut ei se haittaa ku iteki oon haisuli.

Vierailija
10/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saattaa piilottaa hänen todellisuutta

Vierailija
11/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaveri haisi tosi pahalle, ilmeni yhden automatkan aikana. En voi ymmärtää miten hänen vaimonsa (tiedän hänet) voi kestää pahanhajuista miestä.

Epäilen että hänen nenäänsä se mies tuoksuu hikisenäkin hyvältä. Meillä on näin ja mieheni itse hyikyttelee omaa hikeään mutta minä en moiti yhtään. Kaupassa saatan paeta hyllyjen väliin jos satun tuntemaan häivähdyksenkin pistävää hikiaromia niin ettei ole hajuaistissa ongelmaa, kyse ehkä feromonien yhteensopivuudesta.

Vierailija
12/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän valitsee mielummin luonnollisen hienhajun, kun kainaloidensa hikirauhasten tukkimisen alumiinilla ja tästä mahdollisesti seuraavat terveysongelmat.

Vierailija
13/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tykkää myös miehistä, niin lähetä se tänne. Mikään ei ole parempaa kuin miehen hajuinen mies.

Mies41v

Vierailija
14/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan käyttää haisevaa shampoota

Vierailija
15/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on nykyajan  naisen hyvinvoiva elämä kun miehen hikikin on ongelma. Ei niin kovinkaan kauan aikaa sitten mies ei olisi peseytynyt, pesettänyt vaatteitaan kuin todella harvoin ja silloin olisi haissut hiki, vaatteet, monenlaiset eritteet ehkä jopa ammatin kautta tulleet haisut ja nainen otettiin silloin kun miehestä siltä tuntui halusi nainen tai ei ja siinä ei olisi mikään nenännyrpistely auttanut. Siksi olisi ihan hyvä jos ei joka pikkuasiasta tehtäisi liian suurta asiaa.

Juu. On se kurjaa kun enää ei saa olenkaan kun ei saa ottaa väkisin vai mitä?

Vierailija
16/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on nykyajan  naisen hyvinvoiva elämä kun miehen hikikin on ongelma. Ei niin kovinkaan kauan aikaa sitten mies ei olisi peseytynyt, pesettänyt vaatteitaan kuin todella harvoin ja silloin olisi haissut hiki, vaatteet, monenlaiset eritteet ehkä jopa ammatin kautta tulleet haisut ja nainen otettiin silloin kun miehestä siltä tuntui halusi nainen tai ei ja siinä ei olisi mikään nenännyrpistely auttanut. Siksi olisi ihan hyvä jos ei joka pikkuasiasta tehtäisi liian suurta asiaa.

Juu. On se kurjaa kun enää ei saa olenkaan kun ei saa ottaa väkisin vai mitä?

Ei. Vaan se on kurjaa jos kyetä hyväksymään jotain pikku asiaa jolle joku ei ehkä voi mitään ja aletaan syrjiä mennä kohtuuttomuuksiin yms sen takia. Väkisinottaminen on rikos eikä se ole pikkuasia.

Vierailija
17/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan sinä, ei miehesi

Vierailija
18/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. 

Vierailija
19/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Isovanhempani. Hygieniasta huolehtiminen on ollut törkeää ihan jo terveydellisistä syistä.

Tämä on vain sellaisten miestrn selitys, jotka eivät siihen kykene.

Vierailija
20/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kesä.

V'ttu jos ei ihminen edes hikoilla saa. Ja sit jos hiottaa, niin muijat on että yäk, laita se paita takaisin päälle, vaikka 5 metrin päähän haisee niistä tyrmäävä sillin haju, jota ne ei itse huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme