Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette tästä suhteesta

Vierailija
08.06.2021 |

Mulla on aikaisemmin ollut kuva että miehet on halukkaita ja seksi aina mielessä jne jne. Eksä oli sellanen et sillä seisoi pelkästään kun näki mut.

Nykyinen sit on jotenkin.. en tiedä, mä oon vaan ihan tottunut tähän jo.

Mulla on esim aika isot rinnat siis et en oo ikinä ollu mikään lauta. Ja mies on ehkä 1 kerran kehunu mun tissejä. (6 vuoden aikana) Jotenkin tuntuu ett mun tissit ei edes kiinnosta sitä. Joskus saattaa ohimennen puristaa mutta siis jotenki ajattelen et moni mies ottais niistä enemmän iloa irti, kun kerta tissit oikeesti löytyy!

No sit seksi, mä olen aina ollut se halukkaampi osapuoli ja halunnut enemmän. Miehelle tuntuu riittävän vaikka seksiä olis todella vähän. Ja kun jotenki mä oon tästäkin luullu et miehet on halukkaita ja aina seksi mieles mut sit ei vaa kiinnosta. Olinn alkuun tosi yllättynyt tästä kun sit edellinen suhde oli ollut tosi halukas ja nyt oon vaa jotenki taantunut tähän ja unohtuu koko oma seksuaalisuuskin

Jotenkin siis jos oon rehellinen itelle niin mä kaipaan jotain enemmän; mä haluaisin miehen joka suorastaan palvois mua 😅 ei mutta että oikeasti näyttäisi mulle et haluaa mua ja se seksuaalisuus olisi niinkun sellanen liekki meidän välillä joka ei sammuisi. Mut tässä suhteessa mä olen se joka pitää sitä liekkiä yllä ja mä oikeasti kärsin jos rehellinen oon.

Mutta siiis kysynkin nyt et MiEHET onko normia näin vähäiset halut/kiinnostus seksiin miehellä? Siis ett hän ei juurikaan tuo ilmi seksuaalisia haluja. Jotenkin must on tuntunut et aivanku sen seksuaalisuus olis jotenkin jumissa. Tai et ei pysty sitä vapaasti ilmaista. Vai sit ei vaan kiinnosta, minä en tiedä!

Sit hän kuitenkin sanoo että ”kyllä mä voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä” mutta sit kuitenkaan ei tee mitään asian eteen. Mä olen tuntenut eläväni puutteessa tosi kauan. Aivanku mies jotenki välttelisi. Sit kun seksiä on se saattaa kyl olla tosi ihanaa ja kiihkeetä.

Mä vaan janoan jotain enemmän....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta elänyt samankaltaista tilannetta. Omat haluni vähenivät, ja runkkaus alkoi tuntua paremmalta, kuin pettymys toisen torjuessa. Kuolasin muita miehiä ja heti perään tunsin syyllisyyttä.

Ei kaikki miehet halua päivittäistä seksiä. Tuntuu, että aika moni mies kaipaa todellisuudessa naista, jolla on kohtalaiset halut, eikä suuret halut.

Vierailija
2/2 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on legendaa että kaikki miehet haluaisivat aina ja panna kaikkea mikä liikkuu. Ihmiset ovat erilaisia ja melko tavallista on että halut ovat eriparisia. Silloin voi olla että toisen jatkuva vonkaus ja toisen jatkuvat torjunnat alkavat käydä parisuhteen päälle, mikäli asioista ei voi keskustella rakentavasti. Jos kerran miehesi kuitenkin haluaa ja nauttii seksistä, voisikohan sitä halua herätellä esimerkiksi pitkin päivää tms. joillain keinoin, mistä mies kiihottuisi? Esim seksiviesteillä, -kuvilla, seksikkäillä vaatteilla, hivelyillä ohimennen, vihjauksilla, miksei vaikka suihinotolla tai itsesi koskettelulla tms, se toki riippuu ihmisestä mikä toimii. Saattaa olla että olet tottunut exäsi kanssa siihen että mies on heti mukana kun käyt kiinni, mutta nyksä tarvisi jotain lämmittelyäkin. Itse olen turvautunut omaan käteen lisänä kun puoliso haluaa hupmattavaati minua harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla