Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottavin asia ikinä, jonka kyydissä olet ollut?

Vierailija
08.06.2021 |

Kaikenlaiset kyydit lasketaan, niin urpåt kuskit kuin huvipuistolaitteet.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskuvarjohyppykone

Sama! Itse hyppy ei pelottanut, mutta se kone oli kaamea! Tutiseva pikku purkki, jossa istuimet vain lentäjälle ja avustajalle, hyppääjät pikku tilassa penkkien takana. Peräseinässä oli lappu että ei saa potkia, mitä, oisko se hajonnut jos olisi vahingossa potkaissut? Kesti ikuisuuden että vehje pääsi edes hyppykokeuteen eli kolmeen tonniin, kone huusi leipää ja olin varma että kuolema tulee :D (Hyppäsin siis tandemina ja nousun aikana en ollut vielä kytkettynä hyppyparin valjaisiin)

Vierailija
22/58 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa yöllä tuntemattomien miesten kanssa syrjäseudulla autolla, josta oli valotkin palaneet. Turvavöitä ei ollut kellään. Onneksi oli kuutamo niin suunnilleen pysyttiin tiellä.  Perinteiset olin nuori ja tyhmä ja kännissä ku käki. Mittään ei käynyt loppujen lopuksi ja pääsin sinne minne pitikin. En kokeilisi toiste.

Toinen reissu ulkomailla. Selvisi vasta auton oli jo liikkuessa, ettei kuski ollut ihan vesilinjalla. Siitä ei päässyt pois tai pikemmin motarilla käveleminen kyseisessä maassa olisi ollut vielä vaarallisempaa. Hyppäsin ulos heti kun päästiin turvalliselle seudulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksilla Moskovassa yöllä.

Vierailija
24/58 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin hevosten selässä on ainakin joskus pelottanut.

Yhdellä hevosella oli sellainen askellus, että aina ravissa tuntui, että lentää hevosen pään yli. Ja tuolla samalla hepalla olin joskus maastossa lumihangessa ratsastamassa kun se lähtikin ravista laukkaamaan. Hirvitti kyllä, koska tuo hepo oli liian vaikea minulle enkä ollut paljoakaan laukannut ja vielä lumihangessa. No en onneksi tippunut.

Sitten jollain toisella hevosella kerran ravin aikana satula kääntyi ympäri. Se oli ollut liian löyhästi kiinni. Tipuin maahan, mutta mitään ei käynyt. Sain jalat irti jalustimista ja hevonen pysähtyi.

Vierailija
25/58 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäen Rainbow silloin kun sitä pyöritti joku tavallista lujempaa ja liu'uin sillä saatanan penkillä

Vierailija
26/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin moottoripyörän kyydissä. Silti aina menen.

Vierailija
27/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanisen, päihteitä käyttävän faijan kyydissä. Hihitteli epäterveesti ja ajeli hetkittäin melkein tuplanopeuksia, taajamassa 40-50 km/h alueella saattoi nostaa yli 70 ja motarilla ajeli ja ohitteli täysin vastuuttomasti niin kovissa nopeuksissa kuin autosta lähti.

Lähipiirin aikuiset ja hoitohenkilökunta tiesivät käytöksestä, mutteivät pahemmin välittäneet. Itse en lapsena turhasta säälistä ja lojaaliudesta saanut soitettua poliisia, vaikka yritin puhua kaikille jotka kuuntelivat, ettei äijällä saisi olla ajokorttia.

Vierailija
28/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kännikuskin kyydissä joka ajo hullua ylinopeutta. Olin lähtenyt kaverin mökille keskelle ei mitään ja tämä kuski oli ainut pääsy pois..silloin ei ollut kännyköitä ei mitään..olin varma et auto on puussa sillä hiekkatiellä

Vierailija
29/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin ponin selkään (vähänniinku tilaamatta tuli se..) ja hirvitti kun tuntui että valun satulan kanssa sen alle.

Vierailija
30/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolainen työkaverini

Vierailija
31/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norsu. Tämä tapahtui Thaimaassa noin 20 vuotta sitten. Oli aivan järkyttävän pelottavaa!

Ja tämä oli siis aikaa, kun ei vielä puhuttu esim norsujen kaltoinkohtelusta. Enää en menisi. Jo ihan siitä syystä, että se tosiaan oli aivan järkyttävää!

Vierailija
32/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäen vuoristorata.

Vierailija
33/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkimäellä se karuselli jossa on heppoiset pikku istuimet ja pyöritään miltei vaakatasossa kun vauhti kiihtyy. Olin ihan varma, että se istuin irtoaa ja sinkoaa minut kouvolan toiselle puolelle!

Vierailija
34/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpihumaisen moottoripyörätaksin kyydissä, olin itsekkin ottanut niin hyppäsin kyytiin.

Bangkokissa keskellä yötä   ja ajoi ihan täysiä ,välillä yksisuuntasta väärään suuntaan yms.

Vierailija
35/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atlasvuorilla ajelu oli aika pelottava...

Vierailija
36/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dekstometarfaani.

Vierailija
37/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs Marjatta.

Heh, ollaankohan oltu saman Marjatan kyydissä.

Vierailija
38/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverin kaveri, leuhka ja räväkkä mimmi, joka omien sanojensa mukaan asuu auton ratissa. Ihan hyvä kuski varmaan muuten, mutta Saksan motarilla 140 vauhdissa kun se kaivoi meikkipussinsa esiin, ja alkoi laittaa ripsiväriä, meinasin kuolla kauhusta.

Vierailija
39/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin useamman kerran 80-luvun loppupuolella erään keskisuomalaisen yleisurheiluvalmentajan kyytiin. Hänellä oli pakkomielle päästä ohi ihan kaikesta, eikä mikään siksakki ja peränheittely ollut liikaa. Näkyvyydestäkään ei ollut väliksi, koska ei sieltä mutkan takaa välttämättä ole kukaan tulossa.

Kumma kyllä, netin mukaan mies on vielä hengissä. Terkkuja Heselle - tosi kiva tyyppi mutta ratissa pähkähullu!

Vierailija
40/58 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa "bussin" sellaisen avomallisen(ei kuitenkaan tuk tuk vaikka niissäkin pelottanut) missä istutaan sivuttain ja missä ei tietenkään ole ovia/turvavöitä. Kaahasi aivan hullua vauhtia illalla pimeässä mutkittelevalla tiellä vuorien välissä, ei mitään katuvaloja missään. Jos olisi mutkan takaa auto tai rekka tullut niin se olisi ollut menoa sitten. Olin vaan niin onnellinen, että olin selvinnyt hengissä kun pääsin pois, aivan kamala kokemus. Ja voi vaikka googlaa, että paljonko Thaimaassa tapahtuu liikenneonnettomuuksia.