Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuusaihe: kainalokarvat. Jos on kainalot paljastava yläosa, pitääkö ne teistä ajaa?

Vierailija
08.06.2021 |

Minusta se on kohteliasta. Siis naisen ollessa kyseessä.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on hienot bileet niin musta on parempi etta kainalot on ajeltu, jos ollaan arkipaivassa ja paalla esim T-paita jonka hihasta pilkahtaa lyhyehko sanki niin musta se on aika seksuaalista eika missaan nimessa vastenmielista.

oikeasti karvoitus on seksuaalinenkin signaali ja niiden ajelu on myos merkki siita etta nainen kontrolloi seksuaalisuuttaan eika ole mikaan villikko joka on halujensa vietavana. esim monissa keski-idan kultuureissa kaikki karvoitus poistetaan koska se koetaan liian eroottisena.

Pehkoista en tykkaa miehillakaan, siistitty on hyva musta.

Ja itse olen nainen siis.

Vierailija
42/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin varata sokerointi tälle viikolle, kiitos muistutuksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää meistä ajaa ja ihan mielellään teistäkin.

Vierailija
44/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistit ihmiset ajaa, muut ei aja. jokainen tyylinsä mukaan.

Vierailija
45/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan kainalo- ja säärikarvani vain sosiaalisen paineen takia. Ei ne karvat minua häiritse, mutta nyky yhteiskunnassa karvojaan pitää hävetä ja muut ihmiset häiriintyvät minun karvoista jopa niin paljon,että niitä pitää tulla ilkeästi kommentoimaan.

On typerää, että minun pitää hävetä karvojani ja on typerää, että muut ihmiset vaativat muita ajelemaan karvansa. Ei niistä karvoista ole mitään haittaa, karvattomuus on vain nykyajan kauneusihanne eikä mitään muuta. Mielestäni ihmisellä on oikeus olla olematta kauneusihanteen mukainen halutessaan.

Talvisin en aja säärikarvojani ja uskallan silti käydä uimahallissa. Yhden kerran yksi vanhempi nainen katseli huomiotaherättävästi minun sääriäni ja kohotteli kulmiaan ja virnuili pilkallisesti. Mutta muuten olen saanut olla uimahallissa rauhassa karvasäärieni kanssa.

Olen tummapiirteinen ja minulla on näkyvät käsikarvat. Niitä en jaksa alkaa ajelemaan edes kesäisin. Teininä sain niistä kuulla moneen otteeseen, varsinkin tutut pojat tulivat naureskelemaan ja vertailemaan omia karvojaan, että hei sullahan on tuuheemmat karvat mitä mulla vaikka oot tyttö! Tuo oli vielä ihan hyväntahtoista ihmettelyä, eikä jättänyt traumoja. Pahin kerta oli uimarannalla teininä kun vieras samanikäinen poikaporukka räjähti nauramaan, kun yksi heistä osoitti minua ja huudahti: "Kattokaa ton käsiä!" Melkein purskahdin itkuun siinä.

Vierailija
46/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muiden karvat niin paljon että alkaisin heille sääntöjä asian suhteen jaella. Omat karvat ajelen yhteiskunnan kauneusihanteiden vuoksi.

Vierailija
47/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47 kirjoitti:

Kyllä minua inhottaa nähdä kainalokarvoja, etenkin naisella ne on ällöt.

On oksennuskin luonnollista, sitäkään en silti halua nähdä.

Tämäpä! En ole ikinä ymmärtänyt että vaikka joku olisi luonnollista niin se pitää tunkea kanssaolijoiden naamalle. Ihan kaiken suhteen.

Jos verrataan oksennukseen niin onko siinäkin niin että etenkin naisen oksennus on ällöttävää? Siis aivan erityisesti naisen.

Eihän tuossa ollut mainintaa NAISEN oksennuksesta vaan puhuttiin oksennuksesta yleisesti?

Mutta miksi ihmeessä karvakeskustelussa aletaan puhumaan oksennuksesta :D nehän ei liity toisiinsa niin millään :DDD

Loogisempaa olisi vaikka valittaa, että nenät ällöttävät.

Vierailija
48/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47 kirjoitti:

Tämäpä! En ole ikinä ymmärtänyt että vaikka joku olisi luonnollista niin se pitää tunkea kanssaolijoiden naamalle. Ihan kaiken suhteen.

Jos verrataan oksennukseen niin onko siinäkin niin että etenkin naisen oksennus on ällöttävää? Siis aivan erityisesti naisen.

Eihän tuossa ollut mainintaa NAISEN oksennuksesta vaan puhuttiin oksennuksesta yleisesti?

Mutta miksi ihmeessä karvakeskustelussa aletaan puhumaan oksennuksesta :D nehän ei liity toisiinsa niin millään :DDD

Tästä tuli muuten mieleen, että nenäkarvat kyllä vähän ällöttävät. Ja viikset missä on ruoan tai juoman tähteitä. Ajakaa miehet naamanne! Ällöttävän epähygieenistä 🤮

Vierailija
49/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen karvan huudan bansai! ja hyökkään gilette kummassakin kädessä. Karvaton suomi on se tärkein juttu. Rahoitusta tälle hyödyllisimmälle karvat pois yhdistykselle saisi antaa aluksi muutaman miljoonan. 

Kun palkkioni on saatu hoidettua niin valtio saa kustantaa karvojen poistajia. Älkää antako niiden karvojen rehottaa. Tarkkaile naapuriasi, sillä saattaa kasvaa karvoja.

Vierailija
50/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mielestä pitää ajaa. Mutta meidän mielipiteellä ei ole mitään valtaa sinun päätöksiisi. Saat tehdä juuri niin kuin itse haluat ja päätät.

Se on sitten toinen ongelma jos et pysty elämään niin kuin itse haluat vaan joudut elämään ulkopuolisten mielipiteiden ja oikkujen mukaisesti.

Vierailija
51/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ajellut mitään karvoja muutamaan vuoteen enkä aio jatkossakaan niin tehdä. Surettaa, että niin montaa naista ällöttää luonnollinen kehonsa.

,

Ei ällötä, ei ole siitä kysymys. Peseytyminen ja muu siistiytyminen on normaalia käytöstä, josta tulee itselle hyvä olo ja sopivasti itsevarmuuttakin, koska on muittenkin silmissä asiallinen. Kainalot siis siisteinä ja varsinkin miehillä, silloin on paljon helpompi pitää hienhajukin poissa.

Mitä tulee siihen, että ei ole aikoihin karvoitusta poistanut, niin tosiaan sellainenkin aika tulee, kas kun useimmilla suomalaisilla vanhenemisen myötä karvoitus vähenee huomattavasti eli kainaloita ei todellakaan tarvitse usein siistiä, eikä sääriäkään ellei (naisena) hametta käytä.

Tiedän kyllä, että yleinen suuntaus miehillä on, että rintakarvatkin pois, mutta se on kyllä sääli ja kannattaa ainakin tarkistaa asia puolisoltaan, sillä oikeanlainen rintakarvoitus miehellä saa kyllä puolison polvet notkahtamaan, aina!

N57

Vierailija
52/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ajellut mitään karvoja muutamaan vuoteen enkä aio jatkossakaan niin tehdä. Surettaa, että niin montaa naista ällöttää luonnollinen kehonsa.

,

Ei ällötä, ei ole siitä kysymys. Peseytyminen ja muu siistiytyminen on normaalia käytöstä, josta tulee itselle hyvä olo ja sopivasti itsevarmuuttakin, koska on muittenkin silmissä asiallinen. Kainalot siis siisteinä ja varsinkin miehillä, silloin on paljon helpompi pitää hienhajukin poissa.

Mitä tulee siihen, että ei ole aikoihin karvoitusta poistanut, niin tosiaan sellainenkin aika tulee, kas kun useimmilla suomalaisilla vanhenemisen myötä karvoitus vähenee huomattavasti eli kainaloita ei todellakaan tarvitse usein siistiä, eikä sääriäkään ellei (naisena) hametta käytä.

Tiedän kyllä, että yleinen suuntaus miehillä on, että rintakarvatkin pois, mutta se on kyllä sääli ja kannattaa ainakin tarkistaa asia puolisoltaan, sillä oikeanlainen rintakarvoitus miehellä saa kyllä puolison polvet notkahtamaan, aina!

N57

En minäkään ymmärrä rintakarvojen ajelua. Silloinhan ei näe, millainen mies oikeasti on.

Muutenkin karvoituksen poistaminen estää näkemästä totuutta. Mieshän voi olla naisen mielestä todellisuudessa täysin kuvottava esim. selkäkarvoineen ja tuuheine rintakarvoineen.

Vierailija
53/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47 kirjoitti:

Siis mistä kolosta te oikein kaivaudutte?!? :D Miten nenä liittyy karvoihin sen enempää kun oksennus, yhtä luonnollisia ja liittyy yhtä paljon aiheeseen

Vierailija
54/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47 kirjoitti:

Siis mistä kolosta te oikein kaivaudutte?!? :D Miten nenä liittyy karvoihin sen enempää kun oksennus, yhtä luonnollisia ja liittyy yhtä paljon aiheeseen

Nenässä kasvaa karvoja

Vierailija
55/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47 kirjoitti:

Nenässä kasvaa karvoja

miten nenäkarva liittyy kainalokarvaan

Vierailija
56/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47 kirjoitti:

Nenässä kasvaa karvoja

miten nenäkarva liittyy kainalokarvaan

Ehkä hän ajattelee, että jos nenästä tursuaa karvoja, se on samalla tavalla ällöttävää ja että ne pitäisi siistiä.

Vierailija
57/63 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniilla naisella sellainen muutaman millin hento sänki kainaloissa on mitä seksikkäintä.

Kauniilla naisilla ei karvat kasva!

Vierailija
58/63 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisimman monen pitäisi olla ajamatta, että saataisiin normaalit naisen kehoon kuuluvat asiat normalisoitua eikä kukaan enää koskaan sanoisi "hyi, karvoja!".

Me tehdään aika monia asioita jotka ovat "epänormaalia". Sitä kutsutaan sivistykseksi.

Vierailija
59/63 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

amerikkalainen kana kioski rantautuu suomeen siellä myydään ainoastaan puolalaista kanan lihaa. seriffikaatti on vähän hakusessa mutta suomalaisilta suotuvaisilta hetero naisilta mitataan  5 "ämpärin" jälkeen kainalo karvojen ja parran kasvu sit saa 1ämpärillisen ilmaiseksi. suomi kun on melko vapaa yli lääkinnästä meidät valittiin koe kaniiniksi. pystyvät puolassa hakemaan sopivan tason antipioottien ja kasvu hormooneiden käytölle kanaloissa.

Vierailija
60/63 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä miesten että naisten tulisi ajella kainalokarvansa. Miesten myös rintakarvat jos hilluvat ilman paitaa.

Ajele sinä vain silmäripsesi, hullu ;)