Ikuisuusaihe: kainalokarvat. Jos on kainalot paljastava yläosa, pitääkö ne teistä ajaa?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin treffeillä miehen kanssa jolla oli kainalokarvat.
Toisia treffejä ei tullut.Minä taas en olisi mennyt toisille treffeille miehen kanssa, joka ajaa kainalonsa. Miten naisellista!
Todella vanhanaikaista pitää miesten siisteyttä naisellisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisia treffejä ei tullut.Minä taas en olisi mennyt toisille treffeille miehen kanssa, joka ajaa kainalonsa. Miten naisellista!
Eihän kainalokarvojen ajelemisella ole siisteyden kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kainalokarvojen ajelemisella ole siisteyden kanssa mitään tekemistä.
Mä ihmettelin myös vähän tuota kommenttia. Mies voi olla siisti kainalokarvoineenkin, ei se karvattomuus ole tae puhtaudesta tms.
Minusta ne on seksikkäät, tosin lyhentää voi jos tursuaa liikaa näkyviin käsien ollessa alhaalla. Toinen on miesten ajellut säärikarvat, hyi.
Miehet miehinä ja pojat poikina, tämä ihan vain minun mielipiteeni mutta jokaisella on tietysti omansa.
Ihan sama mitä muut tekee tai ei tee. Ei ole mitään tarvetta määrätä muiden kainakarvoista. Itse sheivaan aina kainalokarvat pois.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää naiset jotka ei aja mutta kukin raplatkoon tyylillään.
Sitä ei muuten näe päältä. Näin viikonloppuna naisen, joka oli täysin normaalin näköinen, ihan kivat kesävaatteet päällä ja mukavannäköinen muutenkin ja käyttäytyi kivasti. Sitten hän nosti kättään ja näin täydet kainalokarvat. Siis ihan luomut.
Kyllä minua inhottaa nähdä kainalokarvoja, etenkin naisella ne on ällöt.
On oksennuskin luonnollista, sitäkään en silti halua nähdä.
En ole ajellut mitään karvoja muutamaan vuoteen enkä aio jatkossakaan niin tehdä. Surettaa, että niin montaa naista ällöttää luonnollinen kehonsa.
Juhlapukeutumisessa pitäisin kyllä aika outona, jos on hihaton mekko ja kainalot ajelematta. Itse en ikinä kehtaisi. Muuten ei väliä. Sama selvästi erottuvien säärikarvojen kanssa.
Naiset vois kyllä ajaa pois. Senki vielä kestää että karvat tursottaa kainalosta mutta oksettavin on se hikinen karvanhaju... yööhh
N47 kirjoitti:
Tämäpä! En ole ikinä ymmärtänyt että vaikka joku olisi luonnollista niin se pitää tunkea kanssaolijoiden naamalle. Ihan kaiken suhteen.
Iltapuvun kanssa mun mielestä pitää ajaa, ellei halua rehottaa hienoissa juhlissa. Muuten ei tarvitse, vaikka siistimpää on tietenkin ilman.
Kauniilla naisella sellainen muutaman millin hento sänki kainaloissa on mitä seksikkäintä.
Vierailija kirjoitti:
N47 kirjoitti:
Tämäpä! En ole ikinä ymmärtänyt että vaikka joku olisi luonnollista niin se pitää tunkea kanssaolijoiden naamalle. Ihan kaiken suhteen.
Jos verrataan oksennukseen niin onko siinäkin niin että etenkin naisen oksennus on ällöttävää? Siis aivan erityisesti naisen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vois kyllä ajaa pois. Senki vielä kestää että karvat tursottaa kainalosta mutta oksettavin on se hikinen karvanhaju... yööhh
Miehen karvojen tursuaminen ja hikinen karvanhaju on paljon sallittavampi, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47 kirjoitti:
Jos verrataan oksennukseen niin onko siinäkin niin että etenkin naisen oksennus on ällöttävää? Siis aivan erityisesti naisen.
Mitä helvet tiä sekoilet, eiköhän ole jokaisen hahmon oksennus ällöttävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen karvojen tursuaminen ja hikinen karvanhaju on paljon sallittavampi, niinkö?
Hei mee jo pois täältä jankkaamasta jotain mies nais erottelua:D
Vierailija kirjoitti:
Pitää. Ällöttävää katsoa jotain karvatupsua😭
Sinä ällötät minua. Voisitko poistua tästä maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47 kirjoitti:
Eihän tuossa ollut mainintaa NAISEN oksennuksesta vaan puhuttiin oksennuksesta yleisesti?
Sekä naiset että miehet voisi hihattomia pitäessään ainakin lyhentää karvoja niin, ettei ne tursua näkyville käsiä alhaalla pidettäessä. Näyttää siistimmältä. Minusta höylääminen on helpompaa kuin leikkaaminen niin menen sillä. Jos iho alkaisi ärtyä tuosta niin en ajelisi enää, terveys ennen muuta.