Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikuisuusaihe: kainalokarvat. Jos on kainalot paljastava yläosa, pitääkö ne teistä ajaa?

Vierailija
08.06.2021 |

Minusta se on kohteliasta. Siis naisen ollessa kyseessä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse jos ei halua. Ei liity kohteliaisuuteen mitenkään. 

Vierailija
2/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt kerran kysytään niin minun mielestä näyttää paremmalta ja siistiltä kun on ajettu pois. Miehilläkin voi ainakin vähän siistiä.

Jos nyt kuitenkin naiset haluatte karvanne pitää, niin tottakai teillä on oikeus itse päättää mitä teette. Eihän se minulle kuulu.

Vierailija
4/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman monen pitäisi olla ajamatta, että saataisiin normaalit naisen kehoon kuuluvat asiat normalisoitua eikä kukaan enää koskaan sanoisi "hyi, karvoja!".

Vierailija
5/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat niitä kulttuurisia normeja, joihin jotkut haluavat mukautua ja jotkut eivät.

Keskiajalla ja vielä renessanssinkin aikaan hieno nainen nyppi hiuksensa pois otsalta puoliväliin päälakea asti. Matala hiusraja oli rahvaanomainen, korkea otsa merkki jalosukuisuudesta.

https://en.wikipedia.org/wiki/Portrait_of_a_Lady_(van_der_Weyden)

Vierailija
6/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Ällöttävää katsoa jotain karvatupsua😭

Vierailija
7/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ajelen kainaloni mutta en ole mikään hysteerikko tämän asian suhteen. Voin siis kyllä lähteä lyhythihaisessa paidassa ulos vaikka vähän sänkeä olisikin ja viime sheivauskerrasta hetki aikaa. Helpolla on ihminen elämässä päässyt jos 3 mm karvat jonkun ventovieraan kainalossa järkyttävät.

Rehottavat kainalot ovat minusta kyllä ällöttävät miehelläkin. Pidän luonnollisesta mutta siistitystä lookista.

Vierailija
8/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ajelen kainaloni mutta en ole mikään hysteerikko tämän asian suhteen. Voin siis kyllä lähteä lyhythihaisessa paidassa ulos vaikka vähän sänkeä olisikin ja viime sheivauskerrasta hetki aikaa. Helpolla on ihminen elämässä päässyt jos 3 mm karvat jonkun ventovieraan kainalossa järkyttävät.

Rehottavat kainalot ovat minusta kyllä ällöttävät miehelläkin. Pidän luonnollisesta mutta siistitystä lookista.

Lisättäköön vielä että en kyllä näe karvojenkasvulla ja kohteliaisuudella mitään yhteyttä.

Vierailija
9/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat näyttävät kivalta, kun niihin tottuu.

Vierailija
10/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistittynä ei väliä. 

Minä siistin omat rintakarvat, kulmakarvat, kainalokarvat ja häpykarvat säännöllisesti.

Mikään ei ole niin hirvittävän näköistä (minun mielestä, kaikilla vapaus ajatella miten vain, ja päättää itse) kuin KIEHKURAT muualla kuin hiuksissa :D

Siistin pituisena/siistittynä ei mikään karvoitus naisessa häiritse. Ehkä se on enemmän se että osoittaa pitävänsä itsestään huolta, ei niinkään ne karvat itsessään :)

M40

Vierailija
11/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä miehen kanssa jolla oli kainalokarvat.

Toisia treffejä ei tullut.

Vierailija
12/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kenenkään PIDÄ ajaa.

Itse ajan, koska henkkoht pidän rumana näkynä.

Vierailija
13/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa muiden karvat. Kasvattakaa ja vaikka letittäkää. Jos omat tai varrsinkaan toisten ihmisten karvat on ongelmien joukossa, niin on sitten helppo elämä!

Vierailija
14/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siistittynä ei väliä. 

Minä siistin omat rintakarvat, kulmakarvat, kainalokarvat ja häpykarvat säännöllisesti.

Mikään ei ole niin hirvittävän näköistä (minun mielestä, kaikilla vapaus ajatella miten vain, ja päättää itse) kuin KIEHKURAT muualla kuin hiuksissa :D

Siistin pituisena/siistittynä ei mikään karvoitus naisessa häiritse. Ehkä se on enemmän se että osoittaa pitävänsä itsestään huolta, ei niinkään ne karvat itsessään :)

M40

Mielipiteitä on monia, minä taas en pidä yhtään siitä, että aikuinen mies sheivailee alapään karvoitustaan tai rintakarvojaan, kainalokarvatkin miehelle jotenkin vaan kuuluu.

Naisena taas omani pidän siistinä, mutta toisten naisten karvoja en katsele. Jos näen jollain sänkeä kainaloissa, niin tuskin ajattelen mitään.

Ehkä jossain hääjuhlassa ihmettelisin, mutta en normaaliarjessa mitenkään.

Vierailija
15/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkä kainalokarvoista joten ajan ne talvellakin kun käytän lähinnä pitkähihaisia mutta en tietenkään päätä asiasta kenenkään muun puolesta eli halutessaan voi ajaa ja jos ei halua niin sitten ei ajele.

Vierailija
16/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, jos ei myöskään välitä muista turhuuksista kuten esim. hiustensa pitämisestä siistinä. Siitä vaan voimaantumaan.

Vierailija
17/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miesten että naisten tulisi ajella kainalokarvansa. Miesten myös rintakarvat jos hilluvat ilman paitaa.

Vierailija
18/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokane tekee mite tykkää. Jos et halua nähä nii älä jumalauta kato

Vierailija
19/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta aikuisena huomasin että jotkut pitää kainalokarvoja ällönä. Itse olin tottunut näkemään ne mun mummolla, äidillä ja tädeillä ja upeita naisia he ovat muutenkin ja olleet hyviä esimerkkejä mulle ja siskolle. Ei ne karvat kasva turhaan niin niitä ei ainakaan kenenkään pitäisi hävetä ja ajella muiden takia.

Vierailija
20/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ajelen kainalokarvat ja perskarvat. Ei hikoile kainalot niin pahasti ja hygieenisempää.